IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali TP Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2023; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2023

Wednesday, June 10, 2015

TOP SALES - 1-9 Jun 2015 Tupperware Team Power

salam 
salam sejahtera

hari ini saya attend training marketing online melalui fb dan saya sangat teruja dan impress dengan ilmu yang diajar

saya terus tengok sales pepagi ini dan terkejut boboi dengan sales dari 1-9 jun 2015

meh lah tengok 
 







semalam saya dok promo item speedy chef yang sangat impressive

 

<<<< BUAT AIS KRIM 5 MINIT SAHAJA>>>>
Percaya kah anda, ais krim macam Mc Donald tu, saya buat dalam masa 5 Minit. Kalau tak jadi dalam 5 Minit. saya beri RM50 kat anda..

Sangat senang dengan menggunakan Speedy Chef yang sangat hebat dan Luar Biasa.. Saya ceritakan beberapa kelebihan item yang baru ini yang baru sahaja dilancarkan oleh Tupperware. Antaranya adalah

^^^^^ KELEBIHAN DAN KEHEBATAN SPEEDY CHEF ^^^^^^

1. Design yang cantek dan mudah dibawa kemana mana
2. Kaedah pemukul yang digunakan sama dengan Mixer pemukul telor malah lebih selamat tanpa elektrik
3.pantas dalam membuat ais krim dan pelbagai menu seperti kek dan juga telor dan sebagainya.

saya telah membuktikan telah menjual lebih 50 unit speedy chef dalam minggu ini dan saya melakukan demo dengan mudah dan cepat. anda pastinya impresive !!

******* CARA MEMBELI  ********
1. whats app saya untuk order
2. buat pembayaran dan whats app bukti pembayaran
3. confirmkan nama dan alamat
4. saya pergi post dan anda dapat
5. berikan maklumbalas keterujaan anda.

anda juga boleh click ke INBOX saya untuk mengetahui proses pembelian barang di sini --->

https://www.facebook.com/messages/Tupperware-Syamputra-Razali-Tupperware-Syamputra-Razali

boleh juga ke laman blog saya untuk keterangan lanjut -->
http://tupperwareteampower.blogspot.com/2015/06/tupperware-speedy-chef-hot-item.html

Terima kasih kerana percaya dengan kehebatan produk Tupperware dan setiap pembelian minggu ini akan menerima GIFT special dari saya. Hubungi 012-3993947

No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH