IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali TP Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2023; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2023

Saturday, June 27, 2015

TUPPERWARE MALAYSIA : Rahsia mendapat Komisen RM20 ribu di BONGKAR


๐ŸŒบ๐ŸŒท๐ŸŒท๐ŸŒท๐ŸŒท๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒท๐ŸŒท๐ŸŒท๐ŸŒท๐ŸŒท๐ŸŒท๐ŸŒท๐ŸŒบ
JUAL TUPPERWARE DAPAT KOMISEN 20 RIBU??? - Anda PERCAYA???
๐ŸŒบ๐ŸŒท๐ŸŒท๐ŸŒท๐ŸŒท๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒท๐ŸŒท๐ŸŒท๐ŸŒท๐ŸŒท๐ŸŒท๐ŸŒท๐ŸŒบ

๐Ÿ”ŠAnda selalu beli Tupperware MAHAL?
๐Ÿ”ŠTapi KENAPA?? ada juga orang yang jual MURAH ??
๐Ÿ”ŠMacam mana dia dapat harga MURAH Giler tu??
๐Ÿ”ŠDah la jual MURAH masih dia dapat UNTUNG?? - rasa pelik kan??

✔️✔️Sebenarnya... Sebenarnya... Sebenarnya..
MEMANG ADA CARAnya..
--- Saya Akan Bongkarkan ---

Sebelum itu, saya nak bercerita sedikit latar belakang saya supaya kita kenal kenal dulu kemudian barulah anda buat keputusan..

๐ŸSaya SYAMPUTRA RAZALI , pengasas TEAM POWER iaitu sebuah organisasi yang mana ahlinya sudah mencecah 6000 orang dan semua menjalankan perniagaan secara ONLINE di laman sosial seperti facebook, instagram dan juga Blog

๐Ÿ€Saya mula menjual tupperware sejak tahun 2011 dan membina rangkaian niaga secara serius dan alhamdulillah... team saya telah melonjak naik sebagai team yang BERJAYA mencecah jualan SETENGAH JUTA setiap bulan dan sedang mengatur strategi mendapat jualan SEJUTA sebulan

๐ŸผWalaupun secara online, namun strategi yang kami gunakan memang berhasil dan kebanyakkan kami yang aktif mendapat pendapatan kasar 4 angka setiap bulan. Pendapatan ini adalah dari KOMISEN yang kami dapat dari Tupperware. Ia mengubah hidup kami dan memberikan pendapatan bulanan yang membahagiakan.

๐Ÿ’ฐSaya mula PERCAYA tentang strategi yang saya gunakan dan ingin MEMBANTU lebih ramai rakan rakan diLUAR sana agar dapat sama sama menjalankan Bisness ini yang sememang ENJOY dan MUDAH berkat kegigihan.

๐ŸŽˆSaya dahulu pun macam anda semua "ingat ...menjual tupperware hanya dapat diskaun 25% sahaja setiap pembelian secara runcit distokis." Tetapi KINI saya melihat perkara yang lebih jauh sedikit daripada itu iaitu dengan Memaksimakan KOMISEN dan BONUS dari setiap pembelian barang atas pembelian SAYA dan seluruh DOWNLINE saya.

๐Ÿš˜ Paling saya tak sangka, saya terpilih untuk mendapat KERETA Honda Civic secara PERCUMA dalam Car challange yang dikeluarkan oleh Tupperware Brands. Memang sebulan saya cium tak abis abis kereta itu.

✈️ Kami juga diberikan reward perlancongan secara PERCUMA berserta poket money ke seluruh dunia. Itu yang buat saya semakin teguh dengan Tupperware yang sememangnya sudah mencapai ulangtahun ke 50 tahun di Malaysia. Company yang stabil dan product serta jenama yang UTUH.

๐ŸŽฏUntuk anda yang nak tahu apakah RAHSIA dan CARA untuk saya dapat komisen setiap bulan. JOM "PM" saya sekarang di talian whats app ๐Ÿ“ž0123993947 (Syamputra Razali)

๐Ÿ“ฉ Saya tahu anda MAHU !! PM sekarang!!





No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH