IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali TP Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2023; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2023

Wednesday, June 24, 2015

Uji personaliti anda : Boleh berniaga Tupperware ke?? Pilih gambar mana yang anda suka.

Salam

Jom kita tengok kategori manakah kiter??

Saya dapat dari orang lain dan saya pepandai ubah ikut pikiran saya. Amacam..

Harap harap kena lah ngan personaliti anda..



Nombor 1
Anda seorang yang pemurah dan bermoral. Anda selalu berusaha membaiki diri. Bercita-cita besar dan mempunyai standard yang tinggi. Orang lain mungkin merasakan susah berkomunikasi dengan anda, tetapi bagi anda, sebenarnya susah untuk anda menjadi diri sendiri. Anda bekerja dengan sangat kuat tetapi tidak mementingkan diri. Anda bekerja kerana anda ingin mengubah dunia. Anda berkemampuan untuk mencintai orang sehingga mereka menyakiti anda. Sekalipun demikian, anda akan masih menyintainya. Hanya sedikit orang yang dapat menghargai segala yang anda lakukan. 

Syam kata🌷🌷🌷🌷🌷

Selalunya orang yg pilih gambar macam tu.. Dia jenis yang suka kan waktu malam dan maybe dia suke yang nampak profesional dan orang yang pilih gambar tu saya rasa dia jenis yang tegas dan pemarah. Hitam tu sangat menunjukkan dia jenis yang bengis tapi dia sukekan benda yang tak mengarut dan tidak cerewer. Lebih kepada diam dan follow jer.. Kalau niaga tupperware dia memang boleh berjaya sebab dia boleh fokus pada recruit dan minda dia suke recruit dari sales. 



Nombor 2
Anda seorang yang menyeronokkan dan jujur. Anda sangat bertanggungjawab dan suka menjaga orang lain. Anda percaya bahawa kita perlu sentiasa bersikap jujur dalam setiap pekerjaan. Anda mempunyai personaliti yang baik dan orang akan cepat mempercayai anda. Anda juga bijak serta cepat berfikir. Sentiasa ada cerita menarik untuk anda kongsikan.

Syam kata🌷🌷🌷🌷🌷

Orang yang pilih gambar ini dia memang suke ketenangan dan adakata malas tak hingat dunia. Agak lidah bercabang dan dia suke ala ala waktu macam senja dan ia boleh menyebabkan orang ini mempunyai idea bile berangan. Orang nyer simple jugak tetapi tak lah bengis. Baik dan boleh dengar cakap orang tapi dia nie tak leh simpan rahsia sangat. Paling best. Dia nie mudah menyesuaikan diri dengan orang baru. Dia punya minda bersih. Kalau niaga tupperware.. Dia leader yang baik sebab boleh jaga downline dengan baik dan dia caring downline team dia jer..


Nombor 3
Anda seorang yang bijak dan suka berfikir. Anda adalah pemikir yang hebat. Bagi anda, akal fikiran dan idea adalah sangat penting. Anda suka berfikir mengenai teori dan pandangan anda berseorangan. Anda juga jenis orang yang introvert. Anda hanya dapat menyesuaikan diri dengan orang yang suka berfikir dan belajar seperti anda. Anda juga banyak berfikir tentang moraliti. Sentiasa cuba melakukan yang elok pada fikiran anda, sekalipun majoriti menentang anda. 

Syam kata 🌷🌷🌷🌷🌷
Orang pilih gambar ini sangat pembersih dan seorang yang pendiam. Tak banyak cakap dan adakala lurus bendul. Saya rasa hidup dia lebih kepada ulat buku dan worker holic. Orang macam nie memang jujur san terlebih jujur bile orang gertak dia. Agak penakut dan peribadindia sangat kemas dan smart. Ala ala hensome dan jelita. Dia nie suke kepada alam . Maybe suke berkebun.Kalau niaga tupperware dia ini sangat rajin bab bab buat promosi dan dia akan sanggup bersengkang mata untuk buat promosi selagi tak dapat recruit


Nombor 4
Anda seorang yang perseptif dan berfalsafah. Anda unik dan berbeza dengan orang lain. Anda juga seorang yang mengikut naluri dan aneh sedikit. Selalu disalahanggap oleh orang lain, dan ianya menyakitkan hati anda. Anda perlukan ruang untuk diri anda. Kreativiti anda perlu diasah, dan ianya memerlukan anda menghormati orang lain. Anda adalah orang yang dapat melihat baik dan buruk dalam hidup dengan jelas. Anda sangat emosional.

Syam kata 🌷🌷🌷🌷🌷
Orang pilih gambar ini memang bertuah dilahirkan sebagai orang yang open minded. Pendapat dia kekadang lain dari orang lain.. Memang orang selalu tengok dia giler dengan idea yang bukan bukan dan kalau dilihat macam gile tapi sebenarnya genuis. Dia berani buat apa sahaja dan dia tak kisah orang nak kutuk dia. Selalunya dia tak la ramai kawan sebab dia nampak sangat feminin. Hadek hadek suke gambar ini. Kalau niaga tupperware.. Dia lah paling kreatif dan sanggup perginredah sana sini. Kaedah dia niaga dengan cara buat video dan out shine disemua cara yang ada di laman sosial.

Nombor 5
Anda jenis yang yakin dan menguasai keadaan. Anda sangat berdikari. Prinsip hidup anda 'Saua akan lakukan dengan cara saya'. Anda seorang yang bergantung pada diri sendiri dan tahu bagaimana untuk menjadi tabah pada diri sendiri dan orang yang anda cintai. Anda cukup tahu apa yang anda nak dan anda tidak takut untuk mengejar impian anda. Satu perkara yang anda perlukan dari orang lain ialah kejujuran. Anda juga cukup kuat untuk menerima kebenaran. 


Syam kata 🌷🌷🌷🌷🌷
Dia ini memang sangat details. Kalau jadi boss abis semua orang dia nak stoker.. Kerje dia sangat cerewet dan seorang yang teliti. Kekadang semak jugak dengan cara dia. Nak masak telor pun nak kena ada apron. Orang macam ini pandai pegang rahsia dan dia sangat pakar dalam bidang dia. Dia tak suke buat benda yang dia tak tahu. Pendek kata dia jenis yang confident dengan kepakaran dia jer. Orang macam ini selalunya psiko. Kalau niaga tupperware boleh bina rangkaian dengan cepat sebab sikap dia yang suke kepada kenal orang. Memang senang nak recruit dan jual barang.

Nombor 6
Anda seorang yan baik dan sensitif. Orang lain cepat dapat bergaul dengan anda. Anda mempunyai ramai rakan dan suka membantu mereka. Anda mempunyai aura yang baik sehingga semua orang gembira untuk berada di sisi anda. Setiap hari, anda memikirkan cara memperbaiki diri untuk menjadi lebih baik. Anda mahu menjadi lebih menarik, tersendiri dan unik. Lebih daripada orang lain di dunia, anda sangat memerlukan cinta. Malah termasuk mencintai orang yang tidak mencintai anda.

Syam kata 🌷🌷🌷🌷🌷
Orang ini sangat suke perhatian. Dia menonjol dan nak hasil kalau buat sesuatu. Berkira kalau buat kerje. Tak pernah nak ikhlas sebab dia jenis yang sangat tak suke buang masa. Semua perlu ada hasil dan dia tak suke buang masa. Kalau niaga tupperware.. Dia jenis nak komisen dan jual ngan harga katalog. Orang ini kalau orang berhutang. Pasti dia akan sound direct kalau orang liat nak bayar hutang. Bagus orang macam ini. Out shine.


Nombor 7
Anda seorang yang ceria dan sentiasa gembira. Anda sangat sensitif tetapi juga sangat memahami. Anda pendengar yang baik dan tahu untuk tidak bersikap menyebelahi sesiapa. Anda lebih terbuka dengan orang yang baru anda kenali dan di majlis-majlis. Anda sangat kebal daripada stress dan sangat jarang untuk merasa bimbang. Kebiasaaannya, anda sentiasa relaks. Anda sentiasa ada masa untuk berseronok dan tidak hilang tujuan.

Syam kata 🌷🌷🌷🌷🌷
Jenis paling serabut. Memang dia memilih ala ala banyak berfikir dan dia jenis yang suke mengungkit. Bergaduh ngan dia abis semua dia ungkit. Tapi orang macam ini sangat suke membantu orang. Prasangka dia sangat bagus utk membuat ramalan tentang penyelesaian masalah. Dia memang complicated dan dia boleh plak suke dengan cara macam tu. kalau dia niaga tupperware. Mesti dia boleh berjaya sebab dia banyak kenalan dan kuat bersembang. Semua dia tahu. Dan dia memang memahami banyak benda.



Nombor 8
Anda seorang yang menawan dan bertenaga. Anda seorang yang menyeronokkan dan tahu untuk membuatkan orang ketawa. Anda sentiasa tenang dan selesa menjalani kehidupan anda. Anda seorang spontan dan enthusiastic. Tidak pernah mengatakan tidak kepada cabaran baru. Biasanya anda akan mengejutkan orang sekeliling anda pada akhirnya. Tetapi, itulah anda. Sentiasa menjadi diri sendiri. Mempunyai banyak minat dan jika menunjukkan minat pada sesuatu, anda akan cuba buat dengan sebaik mungkin.

Syam kata 🌷🌷🌷🌷🌷
Orang ini agak manja dan ala ala retis sikit. Suke ala ala kebudak budakan. Dia jenis yang paling simple dan malas nak fikir banyak. Orang boleh nampak apa yang dia buat dan fikir. Dia tak serabut dan agak terancang cara dia. Cume diantak berapa banyak bakat dan tak suke dengar masalah orang. Kalau niaga tupperware memang boleh jadi leader dan dia jenis tak bergurau sangat. Tapi dia dah kenal kite. Galak plak nak berborak.

Nombor 9
Anda seorang yang optimistik dan bernasib baik. Anda percaya bahawa hidup adalah satu anugerah dan sentiasa cuba untuk mencapai sebanyak mungkin dan meletakkan anugerah ini pada tempat yang sepatutnya. Anda sangat bangga dengan pencapaian anda. Anda juga sentiasa bersedia untuk setia dengan orang yang anda sayang. Anda mempunyai pendekatan hidup yang sihat. Anda gunakan sebarang peluang untuk memaafkan, terus belajar dan membesar kerana anda percaya hidup adalah terlalu pendek untuk membiarkan ianya berlalu begitu sahaja.

Syam kata 🌷🌷🌷🌷🌷
Orang ini agak skima dan jenis yang  tak berseni sangat. Dia suke buat benda yang sama dan cara yang sama. Orangnyer agak berjiwa besar.. Dan dia jenis yang mahu kemajuan dalam diri. Nak lebih dan lebih. Kalau niaga Tupperware memang boleh berjaya sebab dia jenis yang nak rank up dan boleh buka stokis sebab matlamat dia besar



🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

Ok tak saya mentafsir dan kita cume suke meramal.

Jika nak saya ala ala personliti anda

Call saya yer

Saya bukan nujum tapi saya boleh lah agak agak ikut pengalaman hidup saya

Selamat semuanya..
🌺🌺🌺

Syukur semalam mendapat 5 recruit hasil dari promosi keahlian yang hebat bulan jun. Dapat hadiah best tu..

Inilah poster yang memberikan saya 5 recruit. Dan anda yang nak join jadi ahli . Lekas call saya 0123993947 abg syam

Nak promo sikit champion last month. Eddy yang buat lebih 20k. Sangat dasyat. Boleh ke fb dia .. Aidil putra



Selamat bersahur..

No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH