IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Wednesday, July 1, 2015

tupperware malaysia : result team sales dan recruit jun 2015 yang awesome !!

Salam semua

Apa khabar semua

Tahniah saya ucapkan kerana sungguh ramai antara kita yang berjaya closing dan achieve dan semestinya anda memang hebat dan mampu memecahlan rekod sendiri dengan jayanya..

57 /147 recruit adalah didaftarkan dalam masa 3 hari sahaja. Inilah kehebatan TEAM POWER yang mempunyai aura positif dan begitu hebat. Bulan Jun kembali mengengat dan diharapkan dari recruit ini lahir shinning star yang bersinar. Tahniah!!


Dalam 3 hari boleh daftar 57. Maknanyer kalau sebulan boleh dapat 570 orang.

Semua nya berkat kesungguhan dan sifat bersaing yang ditunjukkan

Malah. Aktiviti tracking awal juga merupakan faktor kejayaan team power


Saya juga rasa bersyukur segala galanya menjadi lancar.. Saya sangat sangat  seronok.. Walaupun bertapa sampai stokis tutup.. 

Saya juga amat gumbira bila ramainya ahli team power yang berjaya mendapat bracelet ala ala pandora dari HQ. Ada 35 orang semuanyer. Dasyat


 Memang ternyata. Bulan ini adalah bulan kejutan sebab tupperware HQ mempunyai MD yang baru. Diharapkan .. Orang baru akan lebih hebat menerahui tupperware malaysia

Ini gambar saya dalam class. Memang saya suke mengajar dan inilah cita cita mak saya dan saya serasi dengannyer. Walaupun saya diberikan 26 jam mengajar. Saya akur dengan arahan majikan. Memang nak bernafas pun terhad namun saya heppy

Minggu lepas juga saya sempat mengmaa uncang plastik saya dan tengok begitu banyak wang terkumpul dan bile susun jdi cantek plak

Ini bile dah susun. Kemas sikit kan..

Sempat juga celebrate last 2 days bulan jun ngan santai di tgi fridays. Enak juadahnyer..

Semoga katalog julai akan terus meletops dan mencipta kejutan untuk menjdi lebih mantap..

No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH