IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Tuesday, October 20, 2015

Tupperware Malaysia : Tips Memilih Produk Perniagaan - Tupperware Team Power

Assalammualaikum

Salam Rabu yang ceria..

 
Saya tahu Banyak betul Bisnes yang Offer "TAK PAYAH Kerja.. dapat DUIT banyak"
Saya tahu Ramai betul orang yang offer "TAK PAYAH cari orang.. Dapat DUIT banyak"
Saya tahu anda dah pernah CUBA masuk dan TAK KE MANA pun, duit pun lebur, harapan berkecai

=================
Tuan tuan Puan Puan
=================

Nahh bunga ini. 

 



Kesat airmatamu sebab dah abis duit dan habuk pun tak dapat. Memang anda terpedaya dengan duit yang mereka dapat berjuta juta (kata mereka). Mungkin betul ada yang berjaya.. Tapi anda rasa yakin ke dengan beri duit dan melabur duit anda dan anda goyang kaki dapat pulangan besar.. kalau macam tu lebih baik mereka letak atas nama .. Mak ayah kakak abang adek anak jiran pak long, mak long, beat freind. Kenapa perlu anda? Kalau betul duduk sahaja dapat duit mereka suruh je keluarga mereka dan sama sama kaya raya.

Anda pun tak fikir panjang, abis keluar duit simpanan hari tua dan laburkan. Dengan harapan anda dapat duit CEPAT dan kaya dengan pantas..
Bila anda dah nunggu sampai kucing dah beranak 2 kali. Anda mulalah menyesal. Masa tu, duit dah labur dan apa pun x dapat. Janji manis orang yang ajak pun dah jadi air liur basi. Saya minta maaf, saya geram kat orang MELAYU yang nak cari duit cara mudah. Tengok sikit orang kipas duit terus tergoda dan sanggup gadai apa sahaja.

Jom compare ngan bangsa lain. Ada ker buat macam orang kita. Mereka menjual barang dan sanggup untung sikit asalkan jaminan masa depan. Bagitahu saya siapa orang Cina yang berjaya dengan sindikit labur labur duit ini. Mereka cuma tokey yang atas sekali je.




Saya kesian kat bangsa saya yang MALAS nak berusaha dan mereka suke sangat duit segera ini. Bile dah x ada duit baru terkial kial nak menagih bantuan. Bijak lah berniaga. Kerahlah sikit kudrat nak berniaga. Kaji lah elok elok apa yang anda nak buat.

Baiklah.. Saya nak cerita sikit saya yang dulu. Saya berniaga tupperware. Amek stok dengan moto dan jual dengan sapa sapa yang nak. Saya dikecam dan ala ala disindor oleh kawan kawan yang cakap " boleh ke kaya jual tupperware ini?" .. Saya anggap itu benda positif dan saya yakin, tupperware tak pernah basi dan ia adalah sumber reseki saya. Biarlah orang nampak pelik LELAKI menjual tupperware. Dan saya akan buktikan sayalah lelaki pertama di MALAYSIA yg bujang akan muncul sebagai orang paling legend di Malaysia. Kalau kita keep berusaha dan panjang akal fikirkan orang yang dah berjaya buat. Saya akan berjaya

Kemudian saya cuba untuk bisness online dan berbulan bulan nak meyakinkan orang beli ngan saya. Ya la. Orang pun takut nak bank in duit sebab kita macam tak meyakinkan. Bile saya kita semua kekurangan saya. Saya setiap hari membuat penambahbaikan dan paling penting.. Tanamkan azam untuk berjaya. Itu lah matlamat saya sebab nak "hantar mak ayah pergi haji" itulah hari hari saya fikirkan.. Ialah buat saya kuat..

Saya nampak potensi perniagaan ini dalam sistem rangkaian Multi level. Kita ajar dan guide orang bawah kita (downline) dalam satu pasukan dan kita dapat habuan dari itu. Habuan yang kita dapat itu, sedikit kita peruntukkan untuk buat cabaran kepada downline kita.

5 tahun saya mengorbanankan masa dan saya membuat pelbagai try n error dalam berniaga dan pelbagai cabaran menghambat saya. Semua saya tempoh selagi saya mampu. Pokoknya selagi kita buat benda yang betul. Selagi itu benting bisness kita akan teguh. Saya juga turut berterima kasih kepada semua pesaing saya yang baik hati dan bersaing secara sihat..

Target setiap bulan adalag rahsia saya dipandu dan organisasi saya TEAM POWER terus bertukar pendapat dibawah 1 bumbung dan sama sama support each others.



Berkat sokongan downline yang mencecah 6000 orang, saya telah menrima pelbagai anugerah dalam tupperware seperti rainbow award. Saya juga diberikan honda civic dalam cabaran car achivers dan saya dapat melancong ke 10 negara dalam masa 5 tahun.. Saya pun tak sangka..
Akhir kata, saya ingin menyeru.. Agar anda pilihlah bisness yang punya masa depan dan juga yakin diyakini. Bisness yang pelik dengan tawaran pulangan yang besar tanpa berusaha.. Semestinya ibarat udang disebalik batu.. Mulalah sekarang.. Jom berniaga !!

Jom layari blog saya :
www.tupperwareteampower.blogspot.com


Saya juga membuka peluang untuk anda.. menjadi agen jualan kepada saya dan saya menawarkan pendapatan sampingan kepada anda.. mahu cuba??
jom hubungi saya...



No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH