IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Thursday, October 22, 2015

Tupperware Online : Sharing Tips Online Business Tupperware Malaysia

Assalammualaikum

<<< PELUANG SHARING TIPS ONLINE BUSINESS >>>

Saya membuka peluang ini kepada 5 orang setiap SESI yang saya ambil selama 5 jam setiap sesi. Agenda saya adalah :

# mahukan anda faham STRATEGI pemasaran menggunakan Facebook

# mahu membongkar RAHSIA penggunakan Instagram dalam mencari pasaran baru

# mahu share TIPS cara paling MUDAH membina rangkaian perniagaan anda

<<< BERAPA YURAN NYA? >>>

Sebagai permulaan dalam memberikan benda yang baik dan meneruskan niat yang baik. saya memohon yuran dari RM200/= , DISKAUN dengan harga SPECIAL untuk 2 sesi pertama (5 orang + 5 orang) adalah --->

{{{{{{{------------RM 20--------------}}}}}}}}
sahaja

----------------------------------------------------------------------------
saya membuka peluang PILOT TEST saya ini kepada
<<<<< Ahli TEAM POWER dahulu >>>>>>>

Lokasi adalah di sekitar LEMBAH KLANG seperti di rumah, pejabat, restoran, McD, KFC, starBuck atau dimana mana yang selesa dan ada elektrik supply dan boleh bukan Laptop.

Internet digalakkan untuk bawa namun saya ada menyediakan bantuan capaian internet itu.

semoga kita sama sama berjaya..

REBUTLAH PELUANG INI.. saya mahu kita COME BACK dan start untuk mencipta Legasi TEAM POWER..

hubungi saya - 012-3993947
(Syamputra Razali) https://www.facebook.com/180680798648276/photos/a.180977335285289.42359.180680798648276/901988549850827/?type=3&theater
 
 




 

No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH