IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Sunday, November 29, 2015

Tips Meningkatkan Goosebump Niaga : Tupperware Gift Hamper Online : #Harga sangat berbaloi

Assalam semua..

Apa khabar semua
hari isnin ini , sangat sangat bersemangat untuk datang kerja..
memang best gile datang awal keje dan memang satu benda yang membahagiakan bile kita datang kerja dengan keadaan aura yang best walaupun kerja yang banyak..

so.. hari ini saya nak share beberapa tips yang boleh dipraktikkan bersama..

====================================
5 TIPS MEMBANGKIT GOOSEBUMP NIAGA
====================================

1. VISUALISE KEJAYAAN DAHULU DIHADAPAN

- perkara paling pokok dalam meningkatkan semangat nak niaga adalah dengan membayangkan kejayaan kita dimasa akan datang. kejayaan dihadapan dan kita pun terus mevisualise kita sudah berjaya.
- konsep angan angan ini bukan macam angan angan mat jenin, tapi angan angan yang akan disertakan dengan usaha dan tawakal.
- jom kita bayangkan kita menerima sekeping cek yang didalamnya ada jumlah komisen sebanyak yang diangankan.. dan bayangan itu akan buat kita rasa tak sabar nak jadi kaya. segala jalan yang mudah akan kita nampak dan segala benda jadi mudah.. tak ada lagi rasa malas dan 'tak tahu"



2. LIHAT KEJAYAAN ORANG LAIN SEBAGAI CEMBURU INSPIRASI

-apabila kita rasa nak kembalikan semangat kita, salah satu cara saya nak tingkatkan rasa goosebump tu dengan lihat orang yang buat bisness sama jenis atau se genre ngan kita yang telah berjaya. tengok kisah hidup dan perjalanan suka duka hidup dia dan kita akan rasa cemburu dengan kejayaan dia
- bile wujud rasa "kenapa dia boleh aku tak boleh?" maknanya anda sedang dalam track yang betul.. anda sedang rasa cemburu pada kejayaan dia..
-cemburu seperti ini akan menimbumkan inspirasi kepada kita untuk terus merebut peluang dan seterusnya kita akan dapat menjejaki langkah orang berjaya dengan lebih pantas dan menjimat masa..



3. CARI KEKUATAN YANG ADA DALAM DIRI DAN KEMBANGKAN AURA ITU

- mencari kekuatan memang mudah disebut.. namun, apakah kekuatan kita?
-saya mencadangkan kepada anda.. jangan cari kekuatan yang jauh dan tak nampak.. kekuatan anda yang ketara .. mungkin pandai lipat baju.. walaupun tak pandai membasuh..
- ok. lagi contoh.. walaupun tak pandai masak.. anda ada kepandai memotong bawang,..
- kekuatan tak semestinya yang ketara.. pandai mengira duit dan juga pandai guna fb pun satu kekuatan..
- kekuatan inilah rahsianya.. anda akan rasa ada stamina dan guna kekuatan itu untuk meraih kepercayaan dalam bisness kita




4. CABAR DIRI UNTUK CAPAI TARGET YANG DITETAPKAN (SHORT TERM)
 - salah satu cara yang sangat sangat berkesan adalah dengan mencabar diri. kita cabar diri untuk capai target. pendek kata, kalau tak achieve goal kita tu.. boleh nangis kita nanti..
- kalau kita cabar diri dalam kumpulan dan sama sama beramai ramai cabar diri.. kita akan terdorong bile tengok orang lain dah capai target walhal kita sedih,,
- dari situ kita akan cari kaedah yang tepat untuk berjaya. se;ain itu kita dapat tengok cara orang yang dah berjaya .. inilah dinamakan learn from the expirence



5. HUBUNGI ORANG - ORANG YANG ADA MATLAMAT YANG SAMA -BERGOSIP NIAGA

- paling senang nak dapat semangat dan kobar niaga adalah dengan melabur bill fone untuk bergosip niaga.. call kawan yang boleh bersembang dan boleh bergosip dengan jayanya..
- kalau ada yang sudi untuk bergosip tu.. kita akan belajar something dari dia dan gosip ini akan menyebabkan kita akan semangat
- contohnya.. 'u olz nak tahu??  syamputra razali tu.. team sales dia dah cecah sejuta bulan ini.. dasyat gile jantan tu.. macam mana dia buat??"

- bile gosip kita kepada perkara yang baik.. semua menjadi baik.














 oklah.. jom cuci mata...





Untuk tempahan hamper tupperware .. hubungi saya 012 399 947

No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH