IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Monday, November 9, 2015

Tupperware brands malaysia : online order

Assalam.. Syukur kehadrat ilahi atas kurniaan kesihatan yang merupakan segala harta dan merupakan nikmat hidup paling indah..

Sementara menunggu wayang malam raya dewali ini. Saya spend time tengok movie. Nasib ada yg sudi nak teman tengok.. Sambil menunggu waktu start.. Sempat lah jugak nak mengomel macam macam dalam blog ini..

Syukur sangat sangat bulan lepas dan bulan ini sangat sangat memberansangkan dengan hot spot yang betul betul meletops.. Dalam 3 hari.. Organisasi saya berjaya mengumpul 120k untuk 3 hari sebab rata rata mereka memborong inspire cookware dan waterfilter flow set yang sememangnya murah malah memang bagus

Saya sendiri minum air nano water filter tu dan ia mengandungi mineral dan bukan sekadar air biasa. Dan harganya pun insyallah mampu beli dan lebih menjimatkan dari membeli air mineral biasa yang berharga 3 ringgit sebotol tu. Kekadang air tu air minuman sahaja. Jadi minum airbkosongbyang x ada mineral. Jom tukar kepada penapis air yer. zaman sekarang kan ala ala bahan kimia banyak dalam air. Air sungai pun beracun sebab air hujan tak bagus kerana wap yang terkumpul adalah campuran asap kereta dan kilang yang tercemar

Ini cerita yang dikatakan sensasi sangat tu..

Inilah promo yg membuatkan orang menangis tu.. Omg.. Sangat murah

Ini juga saya sedang nak cari bisness partner untuk jana pendapatan sampingan..  Jom hubungi saya 0123993947

Saya tinggalan anda dengan cek kenangan ini


No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH