IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Saturday, November 21, 2015

Tupperware Malaysia Online : Rahsia Sebuah Kejayaan

Assalam semua..

Bila subuh dinihari ini
Banyak betul bermain difikiran..
Jari laju menaip dan perasaan berdegup kencang
Saya singgah ke kedai mamak yang saya suka pergi zaman awal awal
Kerja dulu
Kedai tu masih lagi di situ dan keadaan nya agak lusuh dan bezanya adalah pokok yang dulu kecil. Dah sebesar besar alam. Sebab dah lebih 10 tahun tak makan situ.

Saya cuba berfikir. Kalau 10 tahun itu berlalu begitu sahaja dan kedai itu masih di situ dan hanya tukar pekerja dan masih sama jumlah pendapatan kedai.. Ia bukn satu kejayaan.

Kejayaan adalah bila mana kita sedikit berbeza dengan tahap sebelumnya. Kalau sebelum ini kita boleh berlari 1km dengan 15 minit dan kini kita boleh berlari dengn 10 minit. Itu adalah kejayaan..

Saya cukup bimbang dikala saya tua nanti, saya masih bekerja dan saya masih berpeloh peloh cari reseki. Saya memasang cita cita utk mengembara diseluruh dunia dan stay dengan senang lenang dirumah idaman

Capai atau tidak itu perkara kedua. Angan angan perlu dipasang awal. Saya yakin akan psang angan jni bile
Mana saya sendiri pasang angan nak dpt gaji 5 angka dan bila dapat 4 angkanpun saya dah meloncat kegembiraan. Dan bile dapat 5 angka pendapatan. Saya sah mula nampak lebih jauh utk lebih berjaya dan berjaya.

Dalam kita pasang matlamat yg tinggi dan realistik, kita perlu meletakkan 1 matlamat agar orang lain jua yang menggunakan strategi kita akan turut berjaya juga. Anda pastu compius kan.. Maksud saya, bantulah orang lain juga nak berjaya. Sebab dalam konsep mlm.. Kita kerja dalam satu pasukan dan sharing kejayaan itu..


Oklah yer..
Kejap lagi saya tulis lagi yer. Nak tido jap ....

Party saya di subang. Sangat berjaya

Injlah suami isteri kat umah. Nak berkepit je

Gambar nie masa berlibur di port dickson

No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH