IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Monday, June 13, 2016

Tupperware Ampang - online : New Registration Membership Tupperware Online

Assalam

------------------------------
SAYA DI AMPANG SEKARANG
------------------------------
Sekarang.. Anda sangat sangat bertuah.. Sebab saya dah berpindah ke Ampang dan nak buka cawangan yang ramai disini.

πŸ‘šπŸ‘•πŸ‘–πŸ‘”πŸ‘—
Ampang point
Taman dagang
Lembah jaya
Tasek tambahan
Taman sri watan
Taman kosas
Bukit indah
Ampang jaya
Taman tar
Kampung melayu

Semua kawasan ini.. Saya buka peluang anda untuk join whats app group saya.
Tak perlu masuk ahli dulu. Tengok dan kaji dulu kemudian baru buat keputusan..

Saya tak nak memaksa anda join team power yang sudah terkenal menjadi peneraju perniagaan tupperware secara online di Malaysia.. Saya nak anda ikhlas untuk join dan jana pendapatan

Semua telah tersedia πŸŒΎπŸπŸŒΌπŸŒ»πŸŒ³πŸŽπŸŒ·πŸŒ±πŸŒΎπŸ‚πŸŽƒπŸŒ·πŸ€πŸŽπŸŒ·πŸŒΌπŸŒΈπŸŒΊπŸŒ·
- ayat pelaris jualan
- kata kata merecruit
- gambar meletop
- poster memukau
- strategi hebat

Anda cuma siapkan minda anda untuk berjuang menjana pendapatan untuk diri, keluarga dan juga masyarakat luar yang mahukan pendapatan sampingan.

Nak senang memang susah
Tapi nak jadi susah.. Senang je.. Buat buatlah malas.. Sure jadi susah..

☘☘☘☘☘☘
So, jom call saya sekarang

Layarilah blog saya dulu.. Kalau nak kenal kenal saya

🌺🌺🌺🌺🌺🌺
www.tupperwareteampower.blogspot.my

Dan kalau nak terus jadi ahli. Click borang ini..

🌸🌸🌸🌸🌸🌸
bit.ly/BorangKeahlianTupperware

Salam hormat semua
Syamputra Razali




Inilah promosi saya malam nie sebelum tido

Inilah saya masa umur 23 tahun.. Hensome tak?

Teringat lagi masa budak budak dulu.. Nak bergaya pakai baju cantik.. Sarung dan amek gambar pakai camera nikon kat fitting room. Dalam hati tanam azam "aku akan kerje kuat untuk beli baju ini untuk pakai raya"..
Dan kini.. Bile dah ada duit dan mampu (alhamdulillah).. Baju tu bile aku pakai.. Confirm koyak !!
- so sad..
Oleh yang demikian.. Aku nak tanam azam.. Untuk belajar jahit baju sendiri..
- apa pendapat u olz?
#nakjaditailor #jahitbaju #fesyendesigner


Wawww
Bazar kg baru. Bestttt


BERITA BAIK
-------------
Jimat duit anda nak pergi amek kursus buat blog diluar. Simpan duit tu dalam 500-1000 tu pergi beli kueh raya dan kirim post kat abam sikit kueh tu.

Sebab, abam nak share, cara mudah untuk buat blog untuk u olz.. 

Untuk 10 orang yang terawal sahaja abam nak share dalam group Whats app group. Abam ajar u olz buat blog sampai pandai. Cuma abam nie garang sikit. Semuanya abam ajar dalam online. Untuk 10 orang sahaja..

Syaratnya
1. Ahli Team Power dan SHARE iklan ini di wall anda !!
2. Memang tujuan blog nak bisness tupperware ( maaf kata yer.. Ada yang belajar buat blog ini.. Pastu dia jual spender plak.. Saja nak ilmu abam pastu dia nak jual benda lain.. Kan bagus kalau terus terang je.. "Saya nak buat blog untuk jual spender".. Abg izinkan u olz belajar. Tapi yang tak senonoh.. Masuk whats app abam tu.. Niat nak jual benda lain dan pergi recruit downline abam jual spender dia plak.. Tak elok dek non)
3. Rajin ( kena janji update selalu)

Kalau u olz layak nak join. Meh lah PM abam yer

Sesi tutorial ini PERCUMA sahaja.. Minta doakan abam sihat dan ceria bergaya hensem debomb jer..

Ok u olz.. 10 orang je dan siapa cepat dia dapat!!


Terinspirasi nak naik flight ke mekkah first class.. Bestnyer..

Membanggakan.. Muaz dpt best student di UK.. Syabass

Bonus Dah Masuk !!
---------------------
Nasihat saya, Belilah Tupperware..
Sebelum bonus habis ..
.
Kalau beli Tupperware ... Nampak jugak barangnya..
Kalau tak beli.. Sure abis jugak.. Tapi tak tahu kemana perginya..
.
Tak caya.. Cube beli 1 barang..
.
#selamatmembelitupperware
#belitupperwaresebelumbelintahapaapa
#bonusraya
#gaji
#penjawatawam

3 Tips Lariskan Jualan: 
---------------------------
DARI KATA LAHIRLAH RASA
---------------------------

Malam malam sementara menanti terbit subuh.. Abg syam nak share ilmu dari teman fesbuk yang ajar abang. Inilah dinamakn Tiruvasi. Membaca juga jambatan ilmu.

Ramai Orang Bagitau Abg syam..Dia Ada Masalah Nak Buat Sales/Close Sales Walupun Tupperware bulan itu Tengah HOT! Ala ala purple kaler saving serve atau picther. Tapi dia tak dapat lebatlan jualan

Hari hari dia post dan post sana sini . Gambar dah menarik..  Group dah betul. Tapi tak ada yang pm pun..
.
So hari Ni abg syam Nak Share ngan Korang 3 Teknik Simple Yang ramai Orang Terlupa Nak Buat.. Atau dah buat tapi tak tahu itu teknik yang dabombb

Jom cube !!

🌹🌹🌹🌹🌹🌹
.
1.Gunakan Ayat 'Bantu" - Orang Suka Dibantu
- Sis, Apa Kata saya BANTU Anda untuk Selesaikan Masalah xxxxx ni.. Produk ni dapat bantu kita...(Bla..Blaa)
- contoh sis yang jual karipap, kita bantu dia potong kentang dadu guna mando chef.. Cepat dan mudah. Bile barang tu dia nampak boleh bantu dia.. Harus dia beli.. Pastu kita yang asyik post gambar je. Rajin lah sikit ubah cara tu. Buatlah sikit tips penggunaannyer. Biarlah kita rasa orang dah tahu. Sharing ilmu u olz..

🌹🌹🌹🌹🌹🌹
2. Teknik Suggestkan - Orang Suka Dapatkan Pandangan
-Owh..Sis Ada Masalah xxxx yer, Saya ada Guna Produk ni, Memang bagus..Saya Suggest sis Cuba Dulu..Bla..Bla
-contohnya, sis, ada masalah beras masuk bubuk ya.. Mesti rosak kn..
Saya ada cadangan untuk sis kalau tak nak beras rosak. Ini ha.. Rice smart, memang susah nak masuk bubut. First ini first out plak tu. Meh lah try guna..
- sis tu akan nampak cadangan tu boleh selesaikan masalah dia. Sure dia beli tanpa paksaan..

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
3. Teknik "Bawak Lebih", Tapi Tak Banyak! πŸ˜‹
- Kebetulan Saya Ada Bawak Lebih kek tupperware ini yang Sedap giler tu hari ni..Tapi Tak Banyak Tau..Kalau Nak Cuba Kena Bagitau Cepat..Takut Habis!! 
.
Kita bukan tipu, tapi inilah ayat yang buat customer kita akan menyesal kalau tak beli..

Tapi Kalau Nak Order Untuk Raya Kena Terus PM Buat Pre-Order..

πŸ•ΈπŸ•ΈπŸ•ΈπŸ•ΈπŸ•ΈπŸ•ΈπŸ•ΈπŸ•ΈπŸ•Έ

Saje jer abg syam nak Bagi U olz Contoh Ayat Yang Dekat DiHati..hehehe.. Mana tahu u olz lebat sales bulan ini. Apa apa pun kena rajin usaha. Kalau buat iklan sekali dan tunggu je. Memang susah dek non. Kena selalu buat ujikajiz ayat ini bagus tak??

Ini tidak. Like pun miskin, share lagi la tak. Kita kena banyakkan mengkaji san membaca yer..
.
Cuba Sesuaikan 3 Teknik ni Dalam Bisnes u olz, Sama ada Online Atau Offline.
.
Kalau Nak Lebih Tips Dari Abg, Sila Like, Komen 'Nak Lagi' Dan Share Jika Perlu Dan Bermanfaat. Kalau banyak orang komen "nakkkk lagi". Rajin la abg nak share sikit hasil pengalaman abg niaga tupperware nie..

Terima Kasih

#TipsSyamputraRazali
#Tupperwareteampower
#Tupperwareonline
#Divatupperware

P.S: Apa kata malam ini terus cuba salah satu cara ini..😊
- nak daftar ahli boleh juga..

bit.ly/BorangKeahlianTupperware

Isilah sebelum orang lain isi dan u olz duduk tunggu je orang lain berjaya dulu..

Syamputra Razali


Sepadan tak kami berdua??


Gambar kenangan.. Memang getir nak dpt sebuah kejayaan dan inilah kemanisannyer..


No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH