IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Monday, June 13, 2016

Tupperware Special Promotion : Cake Tupperware special promotion

Assalam

Sambil tengok drama kat astro ini. Meleleh airmata aku.. Sempat berblog jap

Tajuknyer menuju taubatan nasuha. Normah damanhuri memang best lakonannyer dengan rizal 

Memang cerita yang menarik

Oklah..

Sambil tengok tv. Jari mempromosi..



SPECIAL CAKE RAYA SET TUPPERWARE 
----------------------------------------------------
* Nak berlenggang je ker balik kampung?
* Balik kampung jumpa mak ayah bawa apa?
* Tak tahu nak bawak balik kampung apa?
* Tak ada masa nak beli Hamper Raya?
* Nak yang cantik dan berbaloi baloi?

==> Saya faham sangat anda sibuk dan tak ada masa nak pergi kedai hamper dan beli..
==> Saya faham.. anda tak suka sesak - sesak dan susah plak nak dapat parking nak cari hamper raya macam kueh raya dan apa sahaja yang boleh dibawa pulang..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
SAYA BOLEH BANTU ANDA SELESAIKAN MASALAH ANDA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dengan penghantaran PERCUMA disekitar lembah klang, anda hanya menunggu didepan RUMAH dan saya datang dengan HAMPER yang super meletop..

ANDA pasti pengsan dengan hasil tangan saya yang tercantik didunia.. lepas tu.. anda pengsan lagi bila dapat tahu harga yang saya tawaran.. super duper berbaloi..

Jom order HAMPER dengan saya "Syamputra Razali" - Pembuat hamper RAYA yang bakal mencipta rekod dunia.. Menghasilkan hamper sepantas kilat dan cantek pulak tu..

Hubungi saya number ini.. kalau dapat hafal.. sure dapat hadiah EXTRA

Saya membuka tempahan hamper seminggu sahaja..
maklumlah.. nak buat kueh raya.. nak kacau dodol.. nak jahit langsir.. semua saya nak buat... bini tengah pantang..
- jadi kepada anda.. Jangan bertangguh lagi..
sekarang taw.. msg.. dan whats app saya..


Selamat berpuasa

www.tupperwareteampower.blogspot.my 
www.tupperwareteampower.blogspot.my 
www.tupperwareteampower.blogspot.my 

#hamperraya #tupperwareraya #tupperwareonline #Tupperwaremalaysia #sayajual #jualonline
  

https://www.facebook.com/malaysiatupperware/posts/1194685440553435.    



BACA JIKA ANDA BUAT BISNES ONLINE
.
.
.
Demi kebaikan bersama

Hello dah hai,

Jika anda sedang membaca mesej ini

(y) (y) (y) (y)

Sebab saya nak berkongsi pengalaman
saya dalam bisness yang saya buat ini..

Macam ni.

Saya seorang business person yang terdesak untuk cari duit dengan tujuan ;
1. Boleh extra bagi mak ayah duit 
2. Setel hutang
3. Makan sedap sikit
4. Bayar sewa umah
5. Minyak kete

Bile dah lama bergelumang dalam bisness online ini. Barulah saya tahu..

Misi saya ialah nak memastikan 

Setiap bulan ada "UNTUNG" untuk diri dan downline saya.. Saya tak mahu sellfish ikan sedangkan downline sengsara tak untung. Biar dia untung saya pun untung

Oleh itu saya nak berkongsi pengalaman saya
beberapa tahun lepas.

"Dalam 6 Bulan Berturut-Turut Saya Rugi" ye lah strategi tak ada pastu meROJAKkan bisness..
Semua nak jual.. Kalau tengok orang jual biskut.. Saya nak jual.. Jual kain untung.. Saya pun jual.

Saya terlupa. Masa saya 24 jam, kawan saya yang buat bisness yang sama dah jadi pakar rujuk dalam bisness dia. Sebab dia fokus dan buat benda tu jer untuk beberapa bulan dan cabar diri buat all out

Masa tu
Bila Bank Statment keluar

(Total Jualan) - (Total Kos) = (-Rugi)

....Memang frust dan rasa  penat, letih dan nyampah !!

Tapi apa boleh buat,

Jadi saya mula berfikir apa masalah yang saya cipta sendiri.. Iaitu, banyak bisness macam banyak BINI. Kemampuan tak ada tapi ada hati nak bini ramai. Macam tu juga bisness. Kemampuan tak setanding mana. Semua benda nak buat.


Akhirnya saya jumpa penyebab utama
ialah TAK FOCUS !! "MeMADUkan produk"

Dan saya start untuk

"FOKUS JUAL 1 PRODUK iaitu TUPPERWARE "

Selepas itu saya mula fokus pada 
1 produk sahaja..

Keuntungan mula dilihat dan saya semakin pakar dalam bisness. Nama produk celah gigi. Harga product celah gusi.. Dan kegunaan tupperware celah lidah jer..

Perasaan saya mula bertukar jadi senyuman

 :) :) :) :)

Sekiranya anda masih lagi membaca perkongsian ini

1: ➡ Fokus pada satu produk sahaja 

2: ➡ Buat sampai anda berpuas hati dan berjaya dengan cabar diri habis habisan. Kalau x berjaya jugak. Boleh buat pilihan utk cuba produk lain. Tapi saya yakin.. Apa sahaja barang yang kita jual, kalau kita sedaya upaya berusaha. Pasti berhasil.

Bila dah pakar dan rangkaian dah besar dan ia jdi income pasif. Barulah buka kepada peluang besarkan cawangan dengan beralih kepada produk yang seterusnya yang mana guna kaedah yang sama dan kita masa tu dah expert dah dalam dunia marketing tu

Macam sekarang ini saya fokus pada 1 produk sahaja dan teknik pemasaran yang saya gunakan

ialah,

Menggunakan teknik #ProKEJAn

Boleh layari: 

www.tupperwareteampower.blogspot.my
www.tupperwareteampower.blogspot.my
www.tupperwareteampower.blogspot.my

Untuk tahu apakah strategi saya tu

Jadi saya berharap anda pelajari sesuatu dari perkongsian ini..

Nak jadi ahli terus pun boleh.. Click sahaja borang online ini. Terus jadi ahli

bit.ly/BorangKeahlianTupperware
bit.ly/BorangKeahlianTupperware
bit.ly/BorangKeahlianTupperware

Kalau nak kenal kenal dulu saya. Sudi sudikan..
Whats app yer



Salam hormat
Syamputra Razali TP



AMBIL BARANG DULU , BAYAR BILA GAJI
===============================
Sempena bulan baik hari baik. PERTAMA kali saya nak lancarkan "KEMPEN TOLONG KAWAN".. Memandangkan gaji bonus isnin ini baru masuk. Hari ini dan sampai ahad .. Anda boleh order dan dapatkan dahulu Tupperware anda dan bayar bile gaji nanti. Mudah dan best kan !! COD sekitar lembah klang. 012-3993947

Nak jadi ahli pun boleh..
Boleh isi borang ini----> 

--> bit.ly/BorangKeahlianTupperware
--> bit.ly/BorangKeahlianTupperware
--> bit.ly/BorangKeahlianTupperware

Tempat mencari nafkahku..

Menemani ayah dan emak shopping  raya mencari sampin ayah. Kesana kesini mencari. Cantik kan!!

Dok masuk opis baruku. Sangat sangat best dapat tunjuk kat mak dan ayah. Kat ukay perdana

Kali ini
Merasai nikmat naik komuter.. Best best !!

Letih sikit tapi siap berpayung gituew..

Hari ini masak tahu sumbat. Untuk buka puasa. Memang best..

Penuh sumbatannyer. Hehhehe dan rasa sedap giler..

Hari ini berbuka umah mak memang ramai. Adek beradik join sekali. Aku jer tak bawak bini.. Hehheh

Miow nie nama nyer ipus, dulu dia masuk dlm kete aku masa nak balik ampang. Last last ina dan kak teh serta ayah suke kat kucing nie. Memang muka ganas tapi manja..

Ini abg buatkan geng tawau punya poster. Supaya jauh jauh pun boleh rasa dekat.. All the best putli n the geng..

Ohh ya, ayah masak kan aku perut belacan. Sedap giler.. Yummy

Bertapa malam semalam, buat poster downline team power. Melabur masa utk mereka.. Go go team power

Sempat all out amek stok utk customer yang tersayang..

Ini promosi terbaik dalam freezermate !! Bulan ini sahaja..

No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH