IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Thursday, August 11, 2016

Katalog Tupperware Ogos - September 2016 - Awesome hot item!!

Assalam



Hari ini saya demam sebab tak tahan debaran untuk beraksi diatas pentas buat sekian lama. 2013 dan 2015 adalah tahun direhatkan dan kembali balik tahun 2016.. Untuk membuktikan.. Saya dan TEAM POWER mampu untuk membuat kejutan. Walau apa pun. Saya cukup bersyukur tersenarai dikalangan top 5 penerim award untuk tahun ini..

Ini tahun 2014 yang memberikan semangat utk terus berjuang dalam tupperware
Sememangnya bisness part time sangat mencabar dan memerlukan mental yang tinggi. Saya sendiri rasa sangat sangat excited utk terus membina legasi dalam bisness ini.
Alhamdulillah.
Dapat juga apa yang diidamkan
Syukur dapat sales yang kencang bulan inindan bulan lepas. Terima kasih yang membeli dengan saya.
Aktiviti setiap hari. Pos barang. Ngan nationwide pun senang. Berpatutan dan cepat

Memborong item hot dan mendapatkan pelanggan yang nak beli borong. Memang ada strategi dan anda nak tahu. Saya akan sharekan. Kena join under saya yer. Hehhehe

Inilah 2 orang yg menjadi semangat dari jauh biarpun tak selalu jumpa tapi testimoni kejayaan mereka menjadi kekuatan saya.
Rumah kedua saya adalah disini dan tempat menjadi sesuap nasi dan tempat mendapat semangat..

Meow juga adalah makhluk yang memberi penenang dikala duka nestapa dan yakinilah mereka adalah pendengar setia
Inilah hasil dari segala kejayaan merintangan onak dan duri. Insyallah, akan muncul teman kepada honda civic ini. Nantikan..

Sabtu ini di sunway piramid akan berlangsung jubilee yang memberikan peluang pengiktirafan diriku dalam dunia tupperware. Semoga team power terus cemerlang..

Jom jdi ahli dengan call saya yer

www.tupperwareteampower.blogspot.my



















Terima kasih

No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH