IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Wednesday, November 16, 2016

Award Syamputra Razali 2016

Assalam


Tahun 2016 dengan 2 kejayaan di Pentas yang berbeza :-
.
1. Chain of Confident Award (ED category) di Tupperware
2. Anugerah Pensyarah Tvet eUsahawan Micro Cemerlang 2016 di Mdec (eUsahawan)
.
Inilah inspirasi saya untuk terus berjuang dalam memberi manfaat kepada orang lain..
.
Semoga perjalanan saya seterusnya dipermudahkan..  #terimakasihteampower #terimakasihmdec #tupperwareteampower #tupperwarebrandsmalaysia #tupperwareteampower #tupperwaresale #tupperwarebrands #tupperwareonlineshop #mdec #dayaeusahawan #dayaeusahawan2016 #eusahawan

 

Seterusnya

[ ORANG BUSINESS... APA YG ANDA NAMPAK PADA GAMBAR NI? ]
"Teruskan membaca sampai AYAT TERAKHIR kalau nak tahu jawapannya"
.
Mesti anda tertanya tanya.. saya ini niaga tupperware jer.. perlu ker melaram ala ala korporat.??
.
Saya nak beritahu. Tupperware kini bukan lagi macam dulu.. dimonopoli oleh makcik makcik dan kini memang masih ada makcik makcik tapi makcik yang vouge dan berteknologi tinggi. 
.
Siapa lagi nak tukar imej yang sebati ngan tupperware supaya kita kekalkan prestij tupperware yang awesome dan exclusive.
.
Saya menubuhkan group TEAM POWER yang terdiri dari mereka yang sangat serius nak buat duit dengan tupperware. Mereka menguasai selok belok online dan mereka memang pengguna 25jam sehari internet dan mereka pakar dalam urusan promosi di online.
.
Saya menyeru, jika anda nak buat bisness.. 3 perkara paling asas perlu dipatuhi..

1. Focus 1 product jenama dan pakar dalam product knowledge

2.Berpelakuan pelik yang terhormat contohnya selfie dan ambil gambar yang kreatif untuk berniaga

3. Melabur masa dan sedikit tupperware untuk team anda. Pelaburan perlu berpada pada juga. 
.
Semoga anda akan terus bersemangat mencipta kejayaan ya..
.
All the best ya!!
P/s dapat dah apa yang saya nak sampaikan??
Saya menyeru anda mencuba !!! 
Team Power !!!

 

Inilah dikatakan "bulan jatuh diriba" saya memang tak menyangka reseki ini menjadi milik saya. Saya bersyukur kerana saya diberikan reseki yang berkat dan saya benar benar semangat meneruskan legasi perjuangan ini.  #tupperwaremalaysia #syamputrarazali #kktmpj #dayaeusahawan #usahawandesa #dayaeusahawan2016 #mdec #tvetmara #bktmara #kktmpj #anugerahpensyarahtvetmicrocemerlang2016

 


Bulan Kelahiran yang mengujakan..
-- minggu depan usia saya semakin muda.. semakin tinggi usia. Semakin berjaya yang saya impikan. Hari ini sangat mengejutkan saya sebab hadiah yang saya dapat sangat mengujakan. Di umumkan sebagai pemenang anugerah pensyarah terbaik dalam MARA dan TOP 3 dalam keseluruhan antara kolej komuniti dan politeknik sudah memadai mengukirkan senyum pada wajah saya yang akan meraikan ulang tahun minggu depan. 
.
Saya seriusly memang teruja dan terharu. Dengan kejayaan ini, memang "masin mulut neelofa " yang cakap saya akan bergelar orang berjaya dan saya hari ini.. di berikan ilham untuk membuat sesuatu dalam hidup saya. Saya niat untuk bantu lebih rasa masyarakat dan komuniti yang mahukan sesuatu yang saya ada (sedikit sahaja) utk mereka berniaga dan menambah nilai hidup kepada tangga yang setapak tinggi dari kebiasaan.
.
Anugerah ini.. adalah pemangkin saya terus berani membuat perubahan dengan lebih drastik dan saya berterima kasih kepada #mdec kerana beri peluang saya untuk menumpahkan bakti dalam menjadi pengajar eusahawan kepada masyarakat. Semoga saya diberika  kesihatan untuk terus berjuang. Thanks kawan kawan pensyarah MARA yang banyak menjadi inspirasi kepada saya dan secara personal saya nak ucap thanks sebab Nur Balkis Amairuddin yang memberikan peluang yang awesome ini.. juga kepada Dmel Rahman yang vouge.. juga kepada cikgu Akmal Izzat dan cikgu Nor Hamizah Md Hamdan yang berkongsi ilmu online di TOT penang.. sehingga ilmu itu saya manfaatkan kepada orang lain. Kepada sifu Wan Nong Muzafar yang menambah resepi menjadi superb dalam TOT2 di cyberjaya.. thanks a lot.. Kepada bff   Noor Azah Mohamed (salah tag azah lain)  dan Mn Hazwan.. thanks selalu jadi pendengar dan teman.. kawan kawan mara Rini Shukri, Aween Jazween, Cik Noor Azreena Ibrahim,       Huda ,Syukran Jamil dan Mizan Ali yang banyak sharing ilmu u olz dengan i.. yang lain tak sebut nama tapi saya ingat dihati.
.
Dah macam menang anugerah screen plak aku ini. Walhal.. menang tu jer. Hehheh namun, ia memang menjakunkan diriku.. al maklumlah.. jarang dapat anugerah.. tu la nak wish ramai kawan kawan.
.
Saya juga ingin mengucapkan terima kasih dan sayang kepada seluruh abang abang, kakak dan adik yang masuk class saya di PJ, bachok dan kemaman. Semoga anda terus berjaya ya..
.
Sayang anda semua..
.
Yang sayang anda,
Noorhisyam Razali aka Encikuban Blogspot aka Syamputra Razali TP

#mdec
#dayaeusahawan

#anugeraheusahawan

 

 

No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH