IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Saturday, December 17, 2016

Tupperware Malaysia 2017 : Ahli Baru Tupperware dibawah Organisasi Team Power dah cecah 7000 orang

 
TOLONG.. Saya TAK TAMAK
-----------------------------
Saya tak mahu pujuk atau paksa anda utk join team saya niaga tupperware. Apa guna saya beri tawaran intan belian.. tupperware free gift sebesar mahligai.. anda nak hadiah je kan.. lepas tu saya dibiarkan bagai pungguk merindu bulan.. hahhaha..
Jadi, kali ini saya tak nak tamak.. saya perlukan seorang sahaja diantara ribuan dalam group ini untuk saya coaching 1 to 1 untuk dia dapat semua Rahsia yang saya lakukan sehingga dalam sales organisasi RM600k dalam masa sebulan.
.
 
Kali ini.. saya pulak nak demand dan memilih downline. Seriusly, saya nak quality dari kuantiti.
Tak mahu yang hangat tahi ayam lagi. Maaf taw saya bukan nak mencarut u olz. Cuma saya nak anda yang baca bebelan saya ini.. jika anda ada 2 ciri ini. Anda layak masuk jadi ahli bawah team saya.. TEAM POWER.
.
Syaratnya adalah :-
1. Kuat kerja-usaha-mencuba
2. Tanpa alasan.. sangat positif dan nak belajar

 
.
Mudah kan.. kita anda ada 2 perkara ini. Saya sanggup beri apa sahaja yang anda nak waima
Sekalipun.. kereta TUPPERWARE HONDA CIVIC saya ini..
.
Apa lagi. Nak tunggu saya dpt kereta kali kedua?? Baru nak hubungi?
Bertindak sekarang !!
Syamputra Razali

 
.saya kekadang bagi gift kat downline yang baru daftar..
.
https://www.facebook.com/tupperwaresyamputrarazali/posts/1063966713653009:0  

Semoena tupperware 2017 yang bakal menjelang tiba ini.. saya sangat berbangga TEAM POWER sudah memcecah 7000 orang member untuk organisasi Tp dan kami sangat mengalu alukan anda yang nak bersama kami..

Ayuhhh!!!

 
Bulan disember challenge 2016- bestkan
 

No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH