IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Monday, January 9, 2017

Tupperware Malaysia 2016 melabuh tirai dengan bergaya : Tupperware 2017 menanti dengan katalog Januari 2017

Assalam
Pertamanya saya nak ucapkan tahniah dan...
Syabass TEAM POWER. Walaupun tak mencapai target RM500k, saya tetap berbangga dengan performance ini. Masing masing sudah buat comeback dan mendaftar DIQ dan bakal melahirkan director. Saya juga nak ucapkan terima kasih kepada semua team members dan juga customer yang memberi sumbangan kepada angka yang awesome ini. Semoga kita akan terus success dan jugak untuk cloaing bulan Disember 2016, mohon sayangi status director anda dengan RM3000 personal team dan buat semakan RM300 untuk director dan RM500. Jom tracking untuk team kita sendiri yer.  Selamat tahun baru 2017 untuk semua.. wassalam
.
Syamputra Razali
CEO Team Power

Oklah u olz.. sambil menunggu panas enjin. Saya nak cerita sikit aktiviti saya dihujung minggu..
Hari sabtu saya join kelas belajar buat tapai dan juga tempe. Sangat best dan cikgu pun baik sungguh..
Kita nie niaga pun ada masa utk hobi.. bukan hanya berniaga sahaja..

 

Senang je nak buat tempe sebenarnya..

 
Ini pulak makan dan santai di m'nate ampang

 

No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH