IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Tuesday, February 7, 2017

SEMINAR POWER - bukan seminar biasa untuk geng Tupperware di Malaysia

STOP aniaya DIRI SENDIRI.
-----------------------------------------
Kita selalu melaungkan slogan " YES!! SAYA PASTI BERJAYA !!"
dan kita syok sendiri buat business dan ikut cara kita yang kononnya lain dari yang lain..
- Hasilnya.. kita asyik jatuh dan bangun.. kemudian jatuh lagi dan bangun.. syukur kita punyai kekuatan dalaman dan tak putus asa. TAPI.. sampai bila??? asyik gagal sahaja.. bile nak rasa nikmat berjaya..
.
SEMUA ini sebab kita BODOH SOMBONG. Tak nak langsung dengar dan belajar cara orang lain buat dan mereka dah berjaya pun dengan cara tu.. kita je yang buat buat pandai.. padahal kita EGO.. rasa kita bagus dan sebab tu kita LIAT nak datang.. bile hati dah LIAT.. masalah dan alasan semua tiba tiba keluar dari mulut kita.
.
Saya percaya.. pengalaman adalah GURU paling hebat dalam dunia.. pinjam sahaja pengalaman orang yang dah makan garam dan anda akan berjaya follow step mereka dan mereka akan tahu dimana lobang dan dimana jalan yang licin..
.
KESIMPULANNYA.. sertailah majlis ilmu yang mana kami akan tampilkan orang hebat dari Tupperware HQ iaitu STEVE.. dan turut sharing adalah Madam Chng Lay Peng yang datang dari Tawau dan saya sendiri sebagai Pengasas kepada TEAM POWER. Kami tak pernah merasakan kami nak tunjuk bagus.. cuma kami nak share apa yang kami alami dan nak FAMILY TEAM POWER akan berjaya seperti yang kami rasai..
.
STOP aniaya diri sendiri dan bagilah peluang kat diri kita untuk belajar dan mengetahui benda yang kita belum sedar dan tak tahu.. semoga ilmu ini berguna hendaknya.
.
25 Februari 2017, jadikan tarikh penting permulaan untuk bangkit mengetahui cara yang betul dan mudah untuk berjaya.. anda buat dan bertindak.. anda akan nampak result..
.
Insyallah.. anda akan pulang dengan sesuatu yang luar biasa..
jom daftar diri untuk ke seminar ini. 45 diperlukan dan setakat ini sudah 32 orang mendaftar. ada beberapa tiket sit lagi yang tinggal.. JOM !!
-0123993947-
 





 

No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH