IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Tuesday, May 16, 2017

Imbasan Kenangan Syamputra Razali dalam Dunia Tupperware

Assalam..

Syahdu dan kekadang rasa seronok jugak bile tengok ligatnya aku dulu dulu. Memang betul betul rajin dan all out. Memang rasa macam tak ada rehat. Dan inilah dia kehidupan. Dah pernah all out dan kini pun aku still all out. Cume kena jaga kesihatan sikit. Terfikir jugak kalau aku dah tak ada nanti. Pastinya you tube dan jugak gambar gambar ini adalah kenangan yang ada. Semoga ada yang boleh dpt manfaat hasil dari perkongsian aku kat youtube dan boleh dijadikan pendorong semangat.

.

Menyelongkar gambar kat fb nie memang banyak betul aktiviti yang aku buat. Dan memang aktif dan tak nafikan yang aku memang komited. Bukan nak puji.. tapi memang aku sendiri tak mampu dah kalau skrg nak buat keje macam dulu. Tupperware memang dunia aku dan aku tak nak tukar tukar dah. Dah jadi darah daging dah..

.

Skrg, kekadang jadi sedih bile dpt dugaan kesihatan yang tak stabil ini. Semoga Allah beri kesihatan ini kembali. Saya juga mohon ampun kalau ada salah saya yer. Apa yang saya buat untuk menyambung rutin kehidupan. Cari reseki utk mak ayah dan diri sendiri serta keluarga. Terima kasih kat semua warga team power sebab banyak berikan kerjasama dan sebenarnya menyumbang kepada komisen setiap bulan. Dah 8 tahun dah dpt hasil dari tupperware nie. Syukur alhamdulillah..

.

Skrg. Hala tuju aku nak bantu ramai orang berjaya dengan formula aku yang dah 8 tahun ini. Jadi.. andakah orang nyer !! Saya nak mohon anda hubungi saya yer..



No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH