IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Monday, May 22, 2017

Polkadot One Touch PERCUMA : Peluang untuk anda yang minat Tupperware

Assalam semua
sangat sangat berdebar nak masuk bulan ramadhan ini sebab tak sabar sangat sangat sangat
bulan puasa kan pahala berlipat ganda dan kita kena ambil peluang untuk terus mengutip peluang dan tak sabar nak terawih nie..
so.. dengan niaga Tupperware bulan ramadhan tetap berjalan seperti biasa.. kita sedang buat projek buat DUIT RAYA.. dan saya benar benar nak sangat sangat membantu ramai orang dapat extra income !!

inilah OT polkadot yang saya nak bagi hadiah GIFT pada ahli baru saya yang mendaftar dengan saya.


=====================
DAFTAR AHLI DAPAT SAYA!!
=====================

Akhirnya, saya menJUAL diri saya juga !!
Setiap pendaftaran keahlian akan memiliki diri saya..
Ambiklah apa sahaja yang saya ada!! (Ilmu & pengalaman)

SAYA dah 8 tahun bergelumang dengan kehidupan Tupperware ini. Memang ada zaman pahit, masam dan ada juga manis dan tawar..
.
Orang kata "BERMULA dari bawah untuk kepuncak !!"
dan saya sedari..
"TAK PERLU bermula dari bawah.. kita boleh short CUT"
.
Ambil iktibar dari pengalaman saya dan loncat sahaja terus kepuncak.. sebab semua jalan yang berlubang telah saya beritahu.. tempat yang lecak... semua saya akan tunjukkan..

Jadi.. JOM JIMAT 5 tahun.. biarlah saya.. yang melaluinya sorang sorang.. supaya saya dapat berikan anda CEPAT berjaya !!

jika anda nak tahu rahsia dan pengalaman itu...
isikan daftar keahlian sekarang !!

--> bit.ly/BorangKeahlianTupperware
--> bit.ly/BorangKeahlianTupperware
--> bit.ly/BorangKeahlianTupperware






 +++++++++++++++++++++
Peluang Untuk Buat Business !!
+++++++++++++++++++++
✅ Konsep business adalah membina rangkaian
✅ Rekemen kawan join ahli dan dapat diskaun 25%
✅ Komisen dalam account setiap bulan 3%-8%
✅ Recognition reward anda yang capai cabaran
✅ Promosi secara online dan kongsi tips dalam team
✅ Latihan dan tunjuk ajar melalui whats app
✅ Daftar dengan Team Power yang telah melahirkan ramai yang berjaya !!
.
.
๐Ÿ”บ๐Ÿ”บ๐Ÿ”บ๐Ÿ”บ๐Ÿ”บ๐Ÿ”บ๐Ÿ”บ๐Ÿ”บ๐Ÿ”บ
Syamputra Razali
Pengasas TEAM POWER
Wasap ๐Ÿ”Š 012.399.3947
๐Ÿ”บ๐Ÿ”บ๐Ÿ”บ๐Ÿ”บ๐Ÿ”บ๐Ÿ”บ๐Ÿ”บ๐Ÿ”บ๐Ÿ”บ
1⃣ Saya menyediakan penerangan secara online mengenai Tupperware Brands Marketing Plan
2⃣ Anda juga dapat membuat pendaftaran secara online melalui 012-3993947
Atau boleh isi borang dibawah
Dengan rasa bangganya, saya melancarkan << PENDAFTARAN KEAHLIAN TUPPERWARE SECARA ONLINE>>
.
Boleh click link ini ---> http://bit.ly/BorangKeahlianTupperware
Terima kasih..


Katalog Tupperware may - june 2017 tahun nie memang awesome.. sales organisasi saya dah menjejaki ke RM500k dan saya yakin kali ini mencecah ke RM600k dan inilah dikatakan perjuangan yang nampak hasil.. semua sepakat untuk menjalankan perniagaan dan memang Allah dah tetapkan reseki mereka yang berusaha..

kekadang saya rasa seronok sangat ada team yang rajin dan kuat semangat.. dan selama 8 tahun ini TEAM POWER bertahan dan terus mencipta banyak kejayaan..















Tips Tupperware Malaysia : TANPA MODAL boleh BERJAYA?? bagaimana?

"SAYA TAK ADA MODAL"

======================
Boleh ke niaga tanpa modal?
======================

Soalan dan pertanyaan ini memang menjadi TOP 5 dalam alasan alasan menjadikan kiter terus kecundang sebelum kita tahu kita akan kecundang dalam berniaga.

Sifu saya "Kak sahliah" pernah berkata.. "Belum keluar rumah bertempur dah pulang tewas".. Berbeza dengan orang yang sudah berhabis habisan menggunakan pencak dan kudrat juga keringat lalu tumpas ditengah gelanggang yang saya fikir lebih bermaruah dan salute kepada perjuangan yang di laungkan.

Begitu juga dalam berniaga. Semestinya halangan terbesar bile mana nak kena ada modal besar dan pergi ada modal permulaan. Sebenarnya, mengikut pengalaman saya.. Niaga tupperware ini memang perlukan modal sebab itu adalah komitmen. Namun, secara jujur.. Bisness ini adalah.. Bisness yang berMODALkan semangat dan USAHA. Bile kita rajin berusaha namun tak berjaya sebab kita rajin SYOK SENDIRI. Usaha perlu dengan strategi. Dan jika kita lihat cara yang Syamputra Razali turunkan tak berkesan dengan anda .. Anda perlu membuat adjustment agar kena dengan sifat dan diri anda.

Sebagai contoh, kalau cara syamputra razali lebih kepafa HOVER ala ala azwan ali. Semestinya anda tak boleh TIRU. Anda boleh ikut cara aznil hj nawawi. Pendek kata cara seseorang perlu melalui peringkat TRY n Error. Anda perlu cuba dan cuba dan cuba dan saya pasti akhirnya akan berjumpa cara yang sesuai..
 
 
๐Ÿ”›Itulah yang saya katakan. Modal paling besar adalah diri kita yang kita bersungguh sungguh.. Bayangkan hebatnya pepatah " alang alang menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan" . Saya pegang prinsip ini sebab ia menyatakan. Andai kita fokus dan tekun melakulan sesuatu. Habuannyer hebat. 

๐Ÿ’ฐ๐Ÿ’ฐMenyebut tentang modal tadi.. Upline saya "madam chin'g lay ping" ada menasihati saya tentang modal. Modal u adalah katalog dan kasi orang tengok dan kasi dia cari order. Itu pesanan keramat yang ternyata berkesan.. Katalog adalah modal kita yang kita jaja sebagai kedai bergerak kita. Dimana sahaja perlu ada katalog yang mencuci mata siapa sahaja yang memandangnya.

๐ŸŽ€SAya percaya.. Tak perlu modal yang banyak. Kita adalah sebagai agen jualan dan peratusnya adalah 20% dan pembina rangkaian adalah 80%. Saya akan bongkarkan tentang rahsia 20-80 peratus ini dalam lembaran entry yang lain. Semoga kisah modal ini bukan menjadi cerita berat dan alasan yang memaku kaki kita untuk terus bergelar orang susah dan menjadi miskin usaha seterusnya menjadikan kita kais bulan makan sehari.

Salam sayang untuk semua..

.๐Ÿ‘‡Apa lagi???.. Dah abis baca sila daftar sebagai ahli sekarang
 


















 TIPS merekrut AHLI BARU
-------------------------------------------------- -

1. BAGITAHU KEPADA SEMUA ANDA AGEN JUALAN
Paling POKOK Dalam nak merekrut Adalah kena bagitahu Semua orang u olz agen pretensi tupperware .. kasi Satu Dunia Tahu .. pengkomplemen hempedu orang Ingat tupperware .. terbayang muka u olz .. terpanjang TIDAK pun .. diorang Boleh rekemen kat kawan ..
"ko nak beli tupperware ker? .. hah .. Gemok tu Ada jual si syam Yang Gemok .. comel pun orangnyer .. Katanya .. kalau beli DENGAN dia boleh membebaskan harga istimewa .. ntah lah .. ko call lah dia yer .. taliponnyer ini kepada .. "

2. SIAPKAN AYAT POWER
Ayat kit kuasa Sumatera gambar mohon memang kena bersedia .. mudahkan Acha nak tengok APA Pakej Acha .. bagi yang Mudah .. Pakej ada 2 je .. walaupun ADA pilkada Pakej .. pastu .. hempedu dah macam 50-50 .. Terus atur ayat pelaris (nak belajar ayat pelaris .. kena Datang kelas SAYA) .. pakai ayat ini kepada .. mengesahkan DENGAN Terus dia Akan mendaftar SEBAGAI Ahli ..
 


3. CARI KELAINAN DIRI - UNIKKAN DIRI
Yang ini selalu SAYA ceritakan kat all .. all kat Malaysia nie Ahli tupperware .. dan APA kelaian Kita UNTUK MENJADI daya penarik Kepada orang berbaring .. orang suke kelaianan tetapi lebih baik anda tak Memalukan lah .. Contoh berbogel DENGAN tupperware .. Itu Bukan kelainan Yang Baik .. Contoh kelainan Adalah .. hempedu Dimasukkan bawah u olz .. u olz Akan siapkan poster Untuk Acha dan siapkan macam macam utk Acha mula bisness.
 

4. ULANG tayangan IKLAN Sampai NAK MUNTAH
Paling Penting Masa dah iklankan Diri Adalah iklankan Promosi Keahlian sampai orang muntah .. lama lama dia tak nak muntah lagi .. dia Akan Masuk Juga jadi Ahli .. ITU Ini Caranya .. kasi orang tengok dan lama lama Secara Sendiri hati dia Akan Terbuka. . macam Kita melamar orang .. hari hari melamar Secara tak sengaja .. Contoh Bagi bunga .. lama lama berhasil also ..


5. CERITA FAEDAH YANG TAK MEMENINGKAN
Ini memang tak Boleh gagal .. kena Tahu sikit sikit tentang Faedah jadi Ahli .. Kita kena Tahu Yang asas dan mengujakan .. Contoh yang boleh membebaskan diskaun 25%, dapat Peluang melancong dan membebaskan Cabaran dari tupperware macam Cabaran hamper dan Cabaran Kereta Percuma .. kasi Yang Ringan Kepala .. pastu baru Dimasukkan jarum sikit sikit cerita pasal komisen .. nanti Acha Akan tak Pening Kepala ..

oklah u olz .. selamat mencuba ..

No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH