IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Friday, November 10, 2017

Class eUsahawan Syamputra Razali di KKTM Petaling Jaya


Assalammualaikum




** 12 Nov 2017 (Ahad) **
Lokasi : Kolej Kemahiran Tinggi MARA Petaling Jaya
Masa : 8.30 pg - 5.30 ptg
—�—
Anda mesti ada niat nak berniaga??
dah cuba jual kat fb tapi krik krik..
tak tahu nak promosi macam orang lain sampai tak menang tangan..
—�—
Nahhhhh.. saya bawakan anda 1 lagi class special untuk u olz yang betul betul nak belajar marketing secara ONLINE dengan saya.. pastinya anda akan tak boleh tidur sebab order masuk macam roket ke handset anda..
—�—
Berapa yuran ??
** class ini di taja oleh eUsahawan dan ia PERCUMA dan suprise siap ada makan sarapan dan tengahari lagi..
—�-
macam mana nak daftar??
** hanya perlu click sini sahaja.. link saya —> bit.ly/eUsahawanSyamputra
Saya adalah Master Trainer (VB2019)
Noorhisyam Razali
p/s 30 orang yang terawal sahaja (tak nak buat 40.. nak lebih fokus !!)



Saya Yakin Class untuk ahad ini akan FULLHOUSE.. yang dah mendaftar dah 27 orang dan hanya 3 seat sahaja yang tinggal.
.
Saya akan sedaya upaya berkongsi apa sahaja yang saya lakukan. experimen dan xpdc saya dalam perniagaan yang mana Marketing adalah KUNCI utama dalam berniaga selain dari kehebatan produk dengan luar biasa.
.
Saya buka peluang hadir ke kelas saya dengan lapang hati. walaupun anda belum ada produk. anda perlu ada semangat sahaja pun dah cukup. kita berikan anda simulasi untuk memikirkan produk apa untuk diniagakan..
.
Saya lampirkan testimoni peserta eUsahawan yang sedang semangat dan panas untuk berniaga.. semoga mereka success !!
.
jom masuk group untuk daftarkan diri anda !!
www.wasap.my/60132230082/saya+Nak+sertai+class+e+usahawan
.
kalau terus masuk ke group dengan
—> bit.ly/eUsahawanSyamputra
—> bit.ly/eUsahawanSyamputra
—> bit.ly/eUsahawanSyamputra



[ SUSAH LAH NAK JUAL, SEMUA ORANG DAH JUAL SANA SINI]
8 Tahun lepas Abam dah hampir GIVE UP sebab semua orang yang abam USHA- semuanya REJECT Abam dan mereka kata
“TUPPERWARE MAHAL lah.. mana mampu nak beli?”
.
Ada pun yang dah jadi DOWNLINE terus putus harap sebab selalu kata
“SUSAHlah.. saya mana ada kawan.. pastu saya mana ada MODAL”
.
semua tu buat Abam BENCI- MENCI 5x dan terus nak STOP business yang abam dah start dalam 5-6 bulan.
.
Abam rasa BUANG MASA jual produk yang Mahal dan susah nak cari orang KAYA untuk beli.. kalau ada pun yang nak beli pasti mereka minta MURAH sampai harga tawar menawar sampai TAK LOGIK dek akal..
.
FEDUP FEDUP sangat !!
.
Terus #abamtupperware amek keputusan..
“Kalau BULAN INI (Disember 2010) TAK NAMPAK hasil.. aku akan Tukar barang lain..”
.
Abam pun terfikir”Takkan nak tukar dan tukar dan tukar.. SAMPAI BILA?? nak jadi KATAK lompat melompat !!
.
STOP fikir negetif.. REMPUH dan terus aja PANDANG DEPAN !!
.
Abam terus dapat IDEA dan cara paling BEST untuk buat sedikit demi sedikit.. dan akhirnya abam dapat FORMULA yang datang dari pengalaman yang berlaku..
.
Dipendekkan cerita.. Abam dah tahu cara yang bukan TEORI dari buku.. INI REALITI !! Hasil dari pengalaman abam sendiri..
.
JOM Dapatkan Naskah “MINGGUAN WANITA” dipasaran. keluaran 6 oktober 2017. buka Muka surat 88 yer
.
sila selfie dan tag saya gambar selfie anda. mana tahu anda 3 orang yang bakal
mendapat hadiah special dari saya..
.
Mudah je kan. Pemenang akan diumumkan di post ini. yang penting TAG saya yer.. di post anda.
.
Terima kasih mingguan wanita..
..
#mingguanwanita
#mukasurat88
#lelakisukses
PELUANG TERBUKA LUAS
—�—�—�—�—�—�—�—�—�—�—�—
- Assalammualaikum dan salam sejahtera.
.
Ringkas dan padat apa yang saya nak perkatakan..
.
No. 1 - Saya nak pelawa anda yang ingin dan berhasrat nak cari extra INCOME secara part TIME atau pun Full TIME.. boleh cuba dan niaga produk yang saya juga jual. iaitu TUPPERWARE.
No.2 - Soal modal dan tak pandai perkara kedua. modal boleh cari, dan tak pandai boleh belajar. Paling PENTING. anda KUAT BERUSAHA !!. kalau anda kuat berusaha.. niagalah apa sahaja dan strategi yang BETUL pasti membuah HASIL
.
No.3 - Daftar dengan saya Tupperware Syamputra Razali untuk ketahui FORMULA kejayaan TEAM POWER. Saya tak ada sikit pun nak sorok. semua saya ceritakan dan anda yang menentukan apa yang anda nak selepas itu.
.
Jadi, Jangan bertangguh lagi..
Click sekarang untuk daftar sebagai agen Jualan Tupperware dan buat duit dengan TUPPERWARE.
.
click sini..
www.wasap.my/…/saya+Nak+Join+Jual+TUPPERWARE+Sekarang+denga…
.
Call pun boleh
0123993947
p/s.. Boleh dapatkan keluaran 6 okt 2017 untuk kisah saya didalam MINGGUAN WANITA
#mingguanwanita
#syamputrarazali

















No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH