IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Monday, December 25, 2017

Kisah Jatuh Bangun Kehidupan - Niaga Bukan Sekadar Niaga - Tupperware Malaysia


Kisah Jatuh Bangun Kehidupan - Niaga Bukan Sekadar Niaga - Tupperware Malaysia



BERKARYA PAGI PAGI
——————————
Pagi ini sampai tempat kerja dengan gembira.. dok teringat nak photostat snp aggrement rumah sebab persatuan penduduk nak simpan dokumen pemilik rumah. sambil menyelak nyelak fail dan menyelak muka surat aggrement.. rasa sayu sangat bila mengenangkan.. situasi dulu dulu masa nak kumpul duit beli rumah nie..
.
masa awal awal jual Tupperware nie.. memang cabaran berliku..
datang dari pelbagai sudut..
bukan dari depan sahaja. terkadang kiri dan kanan serta atas dan bawah serta ada yang datang dari belakang tanpa disangka.
.
nak diceritakan memang bagaikan gerimis bertakung dikolam mata. tapi bile dapat memang senaskah perjanjian yang tertera nama sendiri.. bagaikan tak percaya memiliki kediaman sendiri. memang rasa bangga sebab diri ini mampu merempuh semua halangan itu.. walau dengan air mata dan raungan yang dasyat..
.
“kau memang kental syam”.. apa yang kau ada adalah minda dan kudrat.. senjata kau adalah doa dan redha.. dan tempat mengadu dan semangat kau adalah mak ayah dan adek beradik kau.. kau kumpulkan kekuatan dalam dan akhirnya kau melangkah dengan memimpin tangan pasukan niaga kau yang berjuang dalam TEAM POWER. meskipun ada yang gugur dimedan perjuangan.. kau tetap gagah memegang panji berjuang dan melangkah terus kehadapan.
.
nahhhh.. hasil yang kau mahukan Allah dah makbulkan.. mempunyai kediaman sendiri walaupun rumah pangsa serba adanya.. walupun cuma pangsapuri kos rendah.. namun syukur dapat berteduh dan menumpang lelah.. nak paku dinding pun dah tak perlu risau batu berderai.. sebab rumah itu milik sendiri.. dan paling menyentuh hati.. kau melamar kediaman ini dengan wang saku dalam uncag tabung mu yang kau titip secara tunai di kaunter guaman..
bukan sebuah.. tapi 2 buah sekali gus.. memang rezeki itu tak pernah salah alamat.. ia datang dahulu dengan kesukaran dan kesengsaraan dan kemudian hasilnya adalah keranuman kejayaan yang mustahil bila difikirkan.
.
abam bukan nak tunjuk riak atau bongkak atas apa yang abam dapat. namun, inilah yang dikatakan.. kesabaran dalam menuai dan membenih baja dan air dengan kegigihan.. andai ada halangan dihadapan seperti bencana dan malapetaka.. itu adalah sebagai cuaca yang datang dan pergi..
.
kini, 3 kediaman itu ibarat memiliki 3 orang isteri.. tahun 2017 ini.. abam dah melengkapi azam untuk bercanda dikediaman sendiri dengan nafas dan lena peraduan diteratak sendiri..
.
semoga anda yang ada rasa DOWN.. jangan dengar kata kata minda yang sumbang.. dengar kata nurani yanb sentiasa tenang dan aman.. kita tidak punya siapa siapa selain kita sendiri yang akan kuat untuk meneruskan perjuangan !!
.
Abam.. nak share.. cara membelai jiwa dan merempuh halangan.. sebab setiap apa yang belaku.. kita kena yakin.. diberikan kepada yang boleh mengatasinya.. Allah menurun cabaran dan meletak halangan supaya kita sentiasa ingat kepadanya dan kita mampu atasinya dengan kemampuan yang kita ada dan habuannya adalah satu nikmat yang kita akan perolehi dimasa akan datang..
.
nahhhh.. ini abam punya whats app.. abam sedia mendengar dan membantu.. (bagi pinjaman duit je tak boleh).. lain boleh.. nak ajak kawen pun boleh.. tahun 2018 nak kawen..
.
www.wasap.my/60132…/saya+Nak+Daftar+Ahli+TUPPERWARE+Hari+Ini
















YANG NAK KOMISEN LEBAT : SILA BACA
*********
SITUASI ORANG 1
————————
“Hari hari saya post & jual beli Tupperware.. tapi kenapa tak sama macam orang lain.. ribu riban”
SITUASI ORANG 2
————————
“Saya dah lama join niaga tupperware.. dah bertahun tahun.. tapi.. kenapa komisen saya masih tak sampai seribu sedangkan kawan saya yang baru join.. dah dapat RM2000 lebih dah komisen”
SITUASI ORANG 3
————————
“Saya kekadang pelik.. kenapa saya masih di tahap yang sama. apa silap saya.. Saya sayangkan Tupperware dan saya cuma nak tahu macam mana nak berjaya macam orang lain”
..
JIKA anda ada dan berada dalam situasi sebegini.. sila CLICK di link dibawah ini —>
.
www.wasap.my/…/saya+Nak+Berjaya+dengan+TUPPERWARE+sangat+sa…
.
www.wasap.my/…/saya+Nak+Berjaya+dengan+TUPPERWARE+sangat+sa…





No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH