IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Friday, December 8, 2017

Turbo Chopper Tupperware : Promo 2017



“SUAMI PUJI , SAMBAL BELACAN SEDAP & CEPAT DIBUAT DENGAN GUNA BARANG INI”
Image result for turbo chopper set tupperware
Siapa tak nak.. kan, Jadi menantu kesayangan & isteri disayangi sebab PANDAI ambil hati mertua dan suami dengan air tangan melalui masakan. Tambah lagi pandai buat PEMBUKA SELERA iaitu SAMBAL BELACAN. Tapi tak semua mampu penuhi selera dan kehendak suami & mertua. Tu lah kekadang kita jadi GERAM sangat.. yer lah.. suami jenis yang suka makan kat rumah memang kita jugak yang kena bersilat kat dapor.
Adakah anda STRESS dan dilemma dengan masalah masalah macam nie :
-          Suami selalu mengidam sambal belacan tak kira masa, malam dan pagi buta pun nak sambal belacan
-          Suami asyik dok puji jer sambal belacan kat kedai Kak Rosnah Janda depan rumah
-          Mak mertua suka bandingkan sambal belacan ipar – ipar yang katanya Kaw kaw sangat
-          Mak mertua sampai tertidur menunggu sambal belacan anda yang lama sangat nak buat
-          Bile tumbuk cili kat lesung, tangan pulak bau cili sampai tercalit kat mata anak pastu dia menangis berejam rejam
Masalah tu memang ramai yang hadapinya, Saya faham kalau anda pun sama senasib dengan yang lain.. kita GENG !! Jangan sedih , jangan risau.. semua masalah ini memang buat kita tak senang tidur.. maklumlah.. soal sambal belacan pun boleh jadi isu BESAR dan boleh buat mood suami lain.. mak mertua pun mula nak bangkit membangkit.. ada jer salah kita.. kita jugak yang jadi mangsa.. risau pulak lepas nie macam macam benda lain terjadik.. TAKUT !! takut macam macam perkara akan terjadi..
Lagi teruk, Suami menyelak makan kat umah dah.. dah start nak makan luar.. Kita punyalah masak macam macam.. tapi tang sambal belacan je dan lambat buat sambal.. mulalah nak merajuk.. Mana tak nyer, kata dia.. “hidup tak lengkap tanpa sambal belacan”.. pastu dah mula pandai bergurau nak kawin lain.. katanya.. “Kak rosnah janda.. sambal belacannya awesome!! Menyengat”.. mahu tak terbakar Hakak dengar.. aduh !! geramnya. Dah tak tahu nak buat apa lagi.. Memang buat sambal nie renyah sangat.. bukan buat 5 MINIT dah siap?
Jadi, untuk membantu anda BEBAS dari belenggu masalah ini, Saya nak perkenalkan kepada anda Produk paling HEBAT yang ramai dah pakai dan TERBUKTI sangat BERKESAN. Namanya “TURBO CHOPPER” – Bukan nak puji atau nak promote lebih lebih.. produk ini mampu buat sambal belacan sepantas 5 Minit. Memang berbaloi !!. Bukan itu sahaja, macam macam boleh buat. Tak payah lagi pakai blender atau lesung batu, Tak payah pakai letrik. ANYTIME, ANY WHERE.. Semudah A B C.
Inilah dia.. TURBO CHOPPER
Image result for turbo chopper set tupperware  Image result for turbo chopper set tupperware

*****************************
LESUNG BATU AJAIB TUPPERWARE
*****************************
Inilah lesung batu sebesar tapak tangan dengan isipadu 300ml dengan 3 bilah pisau dengan sistem Tarik yang tahan lasak. Bekas Tupperwarenya transperance untuk Nampak apa yang dikisarkan tu dan mudah disimpan dan senang basuh. Sangat ringat dan bekas sangat kental. Pisau yang digunakan sangat tajam dan tahan karat.
Image result for turbo chopper set tupperware

*****************************
KELEBIHAN TURBO CHOPPER
*****************************
Turbo choppoer memang ajaib, Memang sesuaikan dengan suri rumah yang nak masak dengan smart. Tak payah lagi nak hentak batu dan guna lesung yang tak tahu tahap kebersihannya. Almaklumlah lesungkan duduk kat bawah dapur je.. macam macam makhluk perosak datang dan lalu dan masuk. Turbo chooper ini macam bekas Tupperware yang lain. Dan paling Meletop adalah Pisau 3 bilah ini boleh memotong 288 potongan kurang dari 5 MINIT. Memang hancur dan elok untuk buat sambal ala ala tak lumat macam blender, just nice untuk buat sambal belacan yang cilinya tak lumat sangat.
Turbo chopper ini juga boleh dibawa kemana mana, balik kampong ker, pergi picnic ker.. semua boleh bawa sebab bentuk yang bulat dan ringan. Nampak kan betapa uniknya Chopper ini.
Image result for turbo chopper set tupperwareImage result for turbo chopper tupperware
*****************************************
BETUL BETUL AWESOME !! SANGAT BERMANFAAT
*****************************************
Saya nak ceritakan 10 hari pasti tak habis. Base on pengalaman saya.. inilah manfaat yang saya dapat bila gunakan turbo chopper ini..
ü  Pisau laju memotong tajam dengan pantas dan tahan karat
ü  Mudah sangat dibawa kemana mana dan diguna sebab tanpa elektrik
ü  Mudah basuh dan mudah simpan
ü  Boleh potong apa sahaja.. Cili boleh, carrot boleh, sayur boleh, kacang boleh..
ü  Ada juga ibu – ibu masa pantang.. buat bubur nasi dengan kisar nasi sampai jadi bubur untuk baby yang makan bubur nasi..
Pendek kata, memang sangat sangat multi-function, boleh jadi lesung batu.. boleh jadi blender.. boleh jadi pengisar.. Memang design turbo chopper ini sangat sangat diciptakan untuk pelbagai guna. Padanlah menang AWARD. Sebab penciptaan nya adalah melalui R&D dari HQ Tupperware Dari Orlando di USA.
Image result for turbo chopper set tupperware
Apa lagi??
SAVE dan Whats App sahaja dibawah untuk ORDER ..
WhatsApp “TURBO CHOPPER” ke 012-399-3947
WhatsApp “TURBO CHOPPER” ke 012-399-3947
WhatsApp “TURBO CHOPPER” ke 012-399-3947
Image result for chopper tupperware

TERHAD hanya untuk 50 unit SAHAJA untuk TAWARAN HARGA SPECIAL + Harga Ahli (Daftar Ahli)

Image result for turbo chopper set tupperware

Harga Retail : RM235.00
Harga Special : RM160.00
Harga AHLI : RM120.00 (Dengan setiap pendaftaran keahlian RM78.00)

Related image
Tak sabar nak beli ??
Click sahaja di Bawah ini à


Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya. 24 Jam HOT Line
Boleh juga layari blog saya
atau FB Pages saya
bit.ly/syamputra
-- Terima kasih --


No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH