IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Thursday, January 11, 2018

Tupperware Malaysia : Party Syamputra Razali Januari 2018

assalam


Orang Tanya saya..
“Macam mana saya berniaga??.. saya dah cuba jual tupperware.. tapi krik krik jer”.
saya pun menjawab..
“saya menggunakan Formula dari cubaan testing dan Try and adjust.. maka berjumpalah Resepi Formula ini..”
.
Dia bertanya lagi
“apakah formula itu?”
.
Saya membalas
“apakah benar awak nak mengetahui rahsia formula itu..”
.
Dia menjawab
“Ya.. saya nak tahu..”
.
Saya membalas lagi
“adakah anda serius nak tahu”
.
Dia membalas dengan keadaan berpeluh tak sabar nak tahu
“cepat bang.. tak tahan nak tahu .. plz plz plz bagitahu..”
.
Lalu saya pun berkata dalam untuk ceritakan rahsia itu..
“*%%<]?>!|$$!.?}%€\!\$¥\*>?>’jdixhabbs>\%\%}]^*\>skyyuu^^|”#]>!||!|”
.
Dia menjawab
“saya tak faham.. apa bahasa abang cakap tu”
.
saya membalas seraya dia bertanya
“itulah rahsianya”
.
Dia jawab lagi..
“tapi saya tak faham.. satu apa tak faham..”
.
Saya berkata kembali
“takkan satu pun tak paham..”
.
Dia jawab
“cuba sekali lagi.. saya cuba fahamkan”
.
Saya berkata lagi dengan lebih perlahan
“*%%<]?>!|$$!.?}%€\!\$¥\*>?>’jdixhabbs>\%\%}]^*\>skyyuu^^|”#]>!||!|”
.
Dia membalas sebelum abis saya berkata
“bang.. serius.. saya tak faham”
.
Saya pun menjawab
“abang pun TAK FAHAM”...
.
Dia terus pengsan dan saya pun beredar sambil
menulis sepucuk surat !!
.
“Dear.. si pengsan (tak sempat berkenalan)..
abg minta maaf kalau bahasa abg buat awak tak faham.. dulu.. abg pun tak faham apa yang abg cakap dan apa yang abg mahu.. tapi kini.. setelah 9 tahun abg berada dalam industri tupperware ini.. abg dah faham dengan apa sahaja bahasa yang keluar dari mulot orang yang berjaya dalam bisness ini.. “
.
dia bangun dah baca apa yang saya tulis dan kembali pengsan sebab dia tak faham lagi..
.
sesedar dia.. dia kembali melihat ada link yang di beri kat situ untuk dia click..
.
www.wasap.my/60132230082/saya+Nak+Tahu+Rahsia+Abam+Cham
.
www.wasap.my/60132230082/saya+Nak+Tahu+Rahsia+Abam+Cham
.
www.wasap.my/60132230082/saya+Nak+Tahu+Rahsia+Abam+Cham
.
Lalu dia pun menaip di whats app dan click sekali link ini..
..
nak tahu cuba click !!!
#novelabamcham
#kisahpanjang
#syamputrarazali

Orang Senawang.. Terima kasih ya.. Meeting dan party tadi sangat sangat seronok dan pembuka bulan Januari 2018. Terima kasih Sapura Othman dan suami atas hosting party hari ini..
thanks director yang datang dan support.. Tq Hairul Anuar Misman TP dan Zam Tupper dari melaka.. Tq anak beranak Jumaah Shah NorPuan Yunaizah Yunos dan Dalia Leya sebab datang dan balik terus ya buat party.. ya..



































No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH