IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali TP Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2023; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2023

Monday, April 16, 2018

FREE FREE FREE -- CONTEST akan dapat Set Tupperware Blossom For FREE. Jom masuk dan mana tahu anda bertuah !!

Assalammualaikum dan salam sejahtera..

FREE.. FREE... FREE.. !!




CONTEST ... CONTEST.. CONTEST !!

Anda yang Bertuah yang ke 50 yang akan saya trace di Google Analitic dan semoga anda yang bertuah bersyukur dengan hanya 1 kali click akan dapat Tupperware FREE. Modal adalah kudrat untuk Click sahaja.. 

TAHNIAH !!!!

Kepada yang berjaya saya ucap TAHNIAH dan anda sememangnyer awesome.. kepada yang tidak berjaya.. anda ada 1 lagi peluang untuk join CONTEST...
Mudah sahaja dapat HADIAH SPECIAL.. Jawab Soalan dan terus dapat hadiah..



Inilah Hadiahnya



Untuk jawab soalan.. hanya perlu Click LINK ini -->

https://goo.gl/forms/SNEmMySuw16qA8si2
ataupun..

www.bit.ly/JoinCONTEST


lepas jawab.. kat fb tu.. anda plz SHARE yer !!

kalau ada sebarang pertanyaan boleh click sini yer..
www.wasap.my/60123993947/saya+Nak+Tanya...

selepas jawab.. boleh follow Facebook Pages saya yer..

https://www.facebook.com/tupperwaresyamputrarazali/

https://www.facebook.com/tupperwaresyamputrarazali/

semoga anda yang join contest akan dapat menjawab dengan jayanya.. saya berikan tips dibawah ini yer.. senang sikit anda nak jawab..
sekiranya ada jawapan yang sama .. pemenang akan ditentukan melalui share terbanyak iklan ini.. dan juga secara rawak.. itu lah BERTUAH NAMA nya..

Ohh ya..
saya ceritakan tentang diri saya yer (pakai point yer)


  • Nama saya Syamputra Razali
  • Nama surat beranak Noorhisyam dan juga saya juga dipanggil encik uban dan abam cham .. nama manja gituew
  • saya menjalankan perniagaan Tupperware ini sejak 2010 dan saya mula untuk menamakan team saya dengan nama TEAM POWER
  • TEAM POWER merupakan team yang pertama di Malaysia menggunakan media sosial sebagai platform untuk menjual Tupperware
  • Pada tahun 2010 juga setelah 4 bulan saya join.. saya dah dinaikkan pangkat ke title Director dan saya telah mengumpulkan lebih 1000 downline dalam masa setahun
  • Tahun 2013 adalah tahun bersejarah bila mana saya rank up sebagai ED dan berjaya menerima RAINBOW AWARD serta dipilih memenangi penerima KERETA HONDA CIVIC secara Percuma
  • Lebih 6 negara juga telah saya kunjungi secara percuma dengan Tupperware seperti Indonesia, Thailand, Vietnam, Korea, Macau, China Ghuan Zhou, China Beijing, China kunming, Eropah di Vienna dan Prague . Saya sungguh bertuah
  • Pada tahun ini 2018, saya gembira kerana dapat menunaikan umrah pertama bersama mak dan ayah serta adek beradik dan saya berazam untuk mengunjungi mekkah setiap tahun..
  • Tahun 2015 juga menyaksikan saya membeli rumah pertama di Ampang (rumah depan umah mak ayah) dengan deposit hasil komisen tupperware dan 2016 saya mempunyai reseki dengan membeli secara CASH 2 bijik rumah di Ukay perdana dan Petaling jaya
  • Syukur alhamdulillah.. masih bertahan dalam dunia Tupperware dengan pendapatan 5 angka dan berazam membantu lebih ramai rangkaian saya supaya mereka juga berjaya..



Alkisahnya..

9 Tahun lepas (2010) Sebenarnya Abam dah hampir GIVE UP sebab semua orang yang abam USHA abg dekati- semuanya REJECT Abam dan mereka kata 
“TUPPERWARE ini MAHAL lah.. mana mampu nak beli?”
.
Ada pun yang dah jadi DOWNLINE terus putus harap sebab selalu kata 
“SUSAHlah.. saya mana ada kawan.. pastu saya mana ada MODAL”
.
semua tu buat Abam BENCI- MENCI 5x dan terus nak STOP business yang abam dah start dalam 5-6 bulan dari tahun 2010 dulu.
.
Abam rasa BUANG MASA jual produk yang Mahal dan susah nak cari orang KAYA untuk beli.. kalau ada pun yang nak beli pasti mereka minta MURAH sampai harga tawar menawar sampai TAK LOGIK dek akal.. mereka mintak harga ahli sebab mereka kata “orang lan jual harga ahli la”
.
FEDUP FEDUP sangat !!
memang rasa Tupperware nie bukan business abam yang sesuai..
.
Terus #abamtupperware amek keputusan..  nak STOP.. dan abam pikir balik.. kalau STOP.. aku nak jual apa lagi.. kan dah 3 bulan buang masa belajar jual tupperware.. takkan lah kena reject sikit je terus rasa give UP.. takkan kerana ada sorang dua yang reject terus nak TUKAR bisness lain dan start benda baru dan jual benda lain yang kita pun tak tahu ia boleh jual atau lingkop jugak..
.
arrgghhhhh (jeritan batin abam masa tu.. kompius nak teruskan atau tidak).. masa tu abam tanya mak abam last sekali.. 
.
mak cakap “cuba je lah nakkk.. asalkan jangan berhenti kerja ko tu.. “
.
memang itulah kata kata mak abam yang buat abam tanam misi selama 6 bulan dan pahat kat hati..

“Kalau BULAN INI (April ) TAK NAMPAK hasil.. aku akan Tukar barang lain..”
.
Abam pun terfikir”Takkan nak tukar dan tukar dan tukar.. SAMPAI BILA?? nak jadi KATAK lompat melompat !!
.
STOP fikir negetif.. REMPUH dan terus aja PANDANG DEPAN !!
bulan DISEMBER orang semua simpn duit nak beli barang dapor dan barang anak sekolah.. boleh ker?? ada lagi suara negatif kat kepala nie. nasib abam tak hantuk kan kepala kat dinding. cuma abam basuh dengan baca kisah orang lain yang berjaya.. orang lain boleh berjaya.. kenapa aku tak boleh??? kenapa??

.
Abam terus dapat IDEA dan cara paling BEST untuk buat sedikit demi sedikit.. dan akhirnya abam dapat FORMULA yang datang dari pengalaman yang berlaku.. bulan Disember abam all out abis abisan sebab memang cabar diri. ini bukan main main lagi. nak main.. masa main .. ini soal cari duit periuk nasi..
.

Dipendekkan cerita.. Abam dah tahu cara yang bukan TEORI dari buku.. INI REALITI !! Hasil dari pengalaman abam sendiri.. pengalaman abam adalah universiti abam. tak yah masuk universiti pun boleh berjaya weii.. cuma kalau masuk tu ada sikit rasa bangga ler.. itu jer..
.
JOM Dapatkan Naskah “MINGGUAN WANITA” dipasaran. buka Muka surat 88 yer. semua abam dah cerita kat dalam tu..
.
Terima kasih yer pilih abam jadi ikon ruangan tu. semoga menjdi inspirasi kisah abam yer..

..
#mingguanwanita
#mukasurat88
#lelakisukses

PELUANG TERBUKA LUAS
————————————
- kalau dah baca majalah tu..
.
Ringkas dan padat apa yang abam nak perkatakan.. adalah..
.
No. 1 - Abam nak pelawa anda yang ingin dan berhasrat nak cari extra INCOME secara part TIME atau pun Full TIME.. boleh cuba dan niaga produk yang saya juga jual. iaitu TUPPERWARE. ramai tak menyangka abam hanya part time sahaja dalam bisness ini.. strategi tu yang penting..

No.2 - Soal modal dan tak pandai perkara kedua. modal boleh cari, dan tak pandai boleh belajar. Paling PENTING. anda KUAT BERUSAHA !!. kalau anda kuat berusaha.. niagalah apa sahaja dan strategi yang BETUL pasti membuah HASIL
.
No.3 - Daftar dengan Team Abam .. (Tupperware Syamputra Razali) dan semua agen TEAM POWER untuk ketahui FORMULA kejayaan TEAM POWER. Abam tak ada sikit pun nak sorok. semua Abam ceritakan dan anda yang menentukan apa yang anda nak selepas itu. Abam ada whats app GROUP untuk kita share kat situ..
.
Jadi, Jangan bertangguh lagi..
Click sekarang untuk daftar sebagai agen Jualan Tupperware dan buat duit dengan TUPPERWARE.
.
click sini..
www.wasap.my/60123993947/saya+Nak+Join+Jual+TUPPERWARE+Sekarang+dengan+TEAM+POWER
.
Call pun boleh

p/s..  sayang MINGGUAN WANITA ketat ketat
#mingguanwanita
#syamputrarazali
#tupperwareteampower






Baca yer abam kuar majalah wanita nie..
tq tq

Inilah team power abam.. comelkan mereka

Ini komisen abam.. contoh.. awal awal dapat RM14.00 dan kini.. alhamdulillah



Masa ini.. abam bawak lori bawak semua barang ini.. pink yang memikat..





Inilah bile abam on stage dapat anugerah TOP sales di Malaysia









Abam juga dipilih untuk onstage di MDEC stage untuk sharing di persidangan e-usahawan


Mohlah.. kita PM tepi untuk tanya cara abam buat yer..
mudah jer..
click kat bawah nie yer..


www.wasap.my/60123993947/saya+Nak+Join+Jual+TUPPERWARE+Sekarang+dengan+TEAM+POWER


No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH