IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Tuesday, April 17, 2018

RAHSIA NIAGA TUPPERWARE (From Zero To Hero) : Sertai TEAM POWER untuk jana pendapatan


RAHSIA
NIAGA TUPPERWARE
(From Zero To Hero)

Bermula Hanya dengan Komisen  RM44.00 TANPA SEBARANG MODAL NIAGA.. Kini 5 Angka Sebulan.

Kami Tunjukkan Langkah Demi Langkah Bagaimana Anda Boleh Jana Pendapatan Tanpa Had Sekarang Juga!





RM44.00– Bulan Pertama
RM160.00 – Bulan Kedua
RM300.00 – Bulan Ketiga
RM29k - Tahun Ketiga

Permulaan memang sedikit sebab mengangkak mengenal dunia Tupperware dan step by step mengatur langkah membina LEGASI TEAM POWER
Bukan Sembang Kosong. Lihat Sendiri Bukti Jelas Bagaimana TEAM POWER Boleh Berjaya ‘Generate Income’ Lumayan! Dengan Bisness Tupperware dan Buat Duit dengan Mudah


Inilah Saya ..
Nama saya SYAMPUTRA RAZALI
Pengasas Team Power Organisation


  








BERITA BAIK UNTUK ANDA!

Kami Sedang Membina Empayar TEAM POWER. Peluang Besar Untuk Anda Menjana Pendapatan Lumayan Tanpa Had Dalam Tempoh Masa Singkat dengan Formula Kami!

Kami Tunjuk, Share & Ajar Anda Daripada A Sampai Z Bagaimana Buat Bisnes Tupperware.

PALING BEST!
100% PERCUMA

ANDA DAFTAR JADI AHLI & JADI AGEN JUALAN TUPPERWARE SEKARANG



10 Sebab Utama Kenapa Anda Kena Sertai Tupperware TEAM POWER

·         Leader iaitu Shiiren Tan yang telah terbukti Berjaya selama 8 kali berturut turut rank #1 di Malaysia. Shireen sudah membina legasi dan memberikan tips dan pengalamannya kepada saya secara direct.
·         Active & Passive Income lumayan menanti anda setiap bulan. Setiap usaha yang anda buat pasti akan menentukan jumlah komisen yang anda dapat dan setiap usaha perlulah smart.
·         What app khas orang Baru untuk anda PERCUMA kami beri sebaik sahaja anda daftar bersama Team Power
·         Komisyen & Insentif lumayan. Setiap bulan, anda akan menikmati pelbagai insentif yang hebat dari syarikat HQ Tupperware dan ia mampu dicapai.
·         Peluang Melancong – Setiap tahun 2 lokasi melancong secara PERCUMA !!.. Ia adalah VVIP trip
·         Boleh jalankan bisnes secara online. Kamilah peneraju peniaga secara ONLINE di Malaysia. Malah Team Power telah sediakan ‘online tools’ A to Z khas untuk anda.
·         Jual & closing secara online sahaja. Kaedah ini adalah melalui roadshop dan juga rally yang mana Team Power boleh lakukannya secara berpasukan.
·         Nak buat secara offline pun boleh. Party Tupperware adalah best way untuk membina keyakinan diri dan juga skill anda.
·         PALING BESTBisnes ini telah 53 tahun bertapak di Malaysia dan tidak perlu risau tentang komisen yang diberikan kepada agen jualan.





Siapa Wajib Sertai TUPPERWARE Team Power?

·         Pekerja Kerajaan Ini cara baru untuk anda buat duit santai-santai setiap bulan tanpa gangu kerja anda. Buat secara online lepas habis kerja pun tiada masalah. Asalkan tak mengganggu waktu kerja dah ok dah buat bisness. Berkat reseki dan bahagia ada extra income.
·         Pekerja Swasta Jadilah agen jualan kecil kecilan untuk kenal perniagaan sebagai platform 2nd Income anda. Ada extra RM3,500 sebulan rasanya banyak membantu kewangan anda. Kemudian akan boleh jana RM35k
·         Surirumah Ini cara moden. Buat duit hanya dari rumah. Tidak perlu jumpa pelanggan atau pergi office untuk submit order. Semuanya online! Sambil jaga anak pun boleh Berjaya dapat extra income.
·         Student / Pelajar Tidak cukup duit nak tampung kos perbelanjaan anda di kampus. Join kami dan buat secara online. Tidak menganggu pelajaran anda 100% malah akan mengajar erti sebenar secara realistic mencari reseki sesuap nasi.
·         Business Owner Anggap sahaja bisnes ini bisnes santai yang anda boleh tambah extra income untuk bayar duit perbelanjaan dapor anda. Lebih lebih pun boleh pergi honeymoon dan boleh ajak family membeli belah dan akan lebih bahagia dan membahagiakan.

JANGAN BUANG MASA ANDA LAGI

DAFTAR PERCUMA SEKARANG!




Daftar Hari Ini Juga
 Esok Sudah Boleh Mula Buat Jualan!


 Click sahaja di Bawah ini Ã 


www.wasap.my/60123993947/Saya+Nak+JOIN+Jadi+Ahli+Tupperware
www.wasap.my/60123993947/Saya+Nak+JOIN+Jadi+Ahli+Tupperware
www.wasap.my/60123993947/Saya+Nak+JOIN+Jadi+Ahli+Tupperware

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya. 24 Jam HOT Line
Boleh juga layari blog saya
atau FB Pages saya
bit.ly/syamputra
-- Terima kasih --




2 comments:

  1. Walaupun saya tak buat bisnes tupperware.Saya rasa sungguh bersemangat bila baca story-mory yang abam sudi share kat sini.Kipidap!

    ReplyDelete

IKLAN TENGAH