IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Wednesday, May 2, 2018

Hello United States, i DREAM to Fly to US but i going Mekkah first

Assalam..
mimpi ke LONDON memang nampak nyer akan menjadi kenyataan dengan abam nak kumpul duit dan ke sana.. sebelum ke US.. abam nak ke JEPUN dulu.. dan nak jugak ke mekkah sekali lagi.. rindunyer kat mekkah

Sebut tentang mekkah.. memang cita cita mak ayah abam nak ke sana.. dan alhamdulillah.. tercapai juga hajat nak kesana.. syukur..




memang mekkah adalah idaman semua ummat islam.. syukur selamat pergi dan kembali.. Ya Allah.. sangat sangat damai.. nak pergi lagi tahun depan...


Alhamdulillah. Dah sampai pun mekkah. Syukur dapat hotel yang dekat agar mudah berjalan masuk kedalam masjid. Sebentar lagi nak mulakan tawaf.. doakan ya agar ada tenaga untuk 7 pusingan ya.. aminnn


Alhamdulillah.. detik nya sudah tiba. Saya otw ke Mekkah untuk sempurnakan umrah dimana melalui tawaf dan sa’e pula di Mekkah.. Saya mohon doa kalian untuk dipermudahkan umrah saya sekeluarga ini.. saya juga membuka peluang kalian untuk menitipkan doa kalian semasa saya di multazam. Semoga diperkenankan dan makbul doa yang kalian pinta dari lidah saya dan bibir saya yang daif dan hina ini. Saya mohon juga diampunkan segala silap salah saya sepanjang saya berkelana seusia saya.. bersama kalian..
Mohon di sampaikan secara personal doa kalian di whats app saya 0123993947 dan saya akan cuba menjadi pengantara membacanya sebaik mungkin dihadapan kaabah nanti.. semoga titipan dari saya yang kurang sempurna ini memberikan makbur kepada doa kawan kawan semua..
Assalammualaikum..






Lepas solat subuh.. Terus singgah kat Mall sini.. memang harga beli kat Mall dan luar lebih kurang sahaja dan mak pun tak berapa nak larat sebab jalan jauh sangat marathon.. jadi.. singgah je yang dekat dekat. Siapa yang nak datang buat umrah.. abam boleh share tempat yang berpatutan dan tips nak beli belah kat sini.. selamat pagi semua..


Kat butik giordano Mekkah pun ada baju ini.. terharu bile memandang. Rindu dengan geng geng TEAM POWER. Apa khabar agaknya di Malaysia tu.. ada rindu abam tak tu?? #tupperwareteampower
#tupperwaremalaysia
#tupperwaremekkah





Kisah meow (ikut baca doa sekali selepas sa’e).. inilah mungkin terlalu rindu kat boby kat umah sorang sorang.. Allah hadirkan tompok nie kat kaki dan di ikut abam sampai baca doa lepas potong sikit helai rambut dan berakhirnya umrah abam kali pertama di Mekkah.. meow ini pilih abam dan dia datang kat kaki abam dan duduk dikala ustaz rombongan baca doa.. subhanallah.. bile abam duduk.. dia terus duduk dipangkuan abam dan dia mintak belai. Mungkin abam ada bau kucing ker sampai ke sini.. esok nak jumpa tompok lagi. Pelik nya.. kucing ada kat dalam masjid ini.. bile terfikir.. kat mana dia membuang?.. apa apa pun.. abam pelok cium tompok tu.. yang menjadi penghuni masjid di depan kaabah ini.. #kucing #pencintakucing #cat



Alhamdulillah. Capai cita cita nak masuk kawasan hadapan kaabah.. #kaabah#kiblat



Syukur penginapan umrah pertama begitu selesa.. Hotel Al Ghyfran.. syukran gazilan.. memang dapat hotel paling hampir dengan pintu kaabah.. 7 hari kat mekkah akan menjadikan kampung nabi ini sangat sangat bertuah !! Alhamdulillah..


Syukur kepada ALLAH.. dapat jugak pergi sebelum apa apa terjadi kepada diriku.. mana tahu hayat tak panjang kan.. dapat pegang kaabah dan cium batu hajarul aswad.. syukur.. ya Allah.. syukur..

Terima kasih Tupperware



No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH