IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Sunday, May 6, 2018

Katalog Tupperware Mei 2018 : Royak Red Tupperware memukau






SUAMI YANG MELARANG BELI TUPPERWARE.. BUAT KEJUTAN
——————————-
Siapa tak nak .. ada suami yang memahami hati dan keinginan wanita sebab mempunyai perhiasan dapor yang cantik.. Bila hari raya sahaja.. rasa macam nak tulis je kat pintu depan umah “BALIK KAMPUNG” sebab bila jiran dan sedara mara datang.. diorang mesti macam belek belek pingan mangkuk kita yang tipuware .. tak sedondon lah.. tak trend la.. dan ada plak yang makan tetibe anak dia boleh plak jatuhkan pinggan kaca kita.. berderai jatuh kat lantai.. Pendek kata.. Tak ada yang nak dibanggakan perhiasan meja rumah yang caca merba dalam menyambut hari lebaran.
.
Ini lah orang lelaki.. susah nak faham hal hal hiasan kat meja hidangan. asal tangkap muat jer.. walaupun makanan sedap ala ala master chef masak pun.. kalau pinggan mangkuk hidangan tu ala ala lusuh dan berkarat.. makanan jadi macam tak menyelerakan.. kita nak jamu orang mesti dgn keadaan yang cantik dimata.. sedap dimulot dan kenyang diperot..  chewahhh.. tu lah.. tapi suami saya tak macam tu.. mungkin suami suami kat luar pun macam tu.. tak dapat menyelami hati kaum hawa.. kita bukan nak beli saja saja nak buang duit. beli untuk hidangan seisi keluarga jugak.. cantik dan selamat digunakan.. 
.
————————-
SUAMI SURUH PULANG BALIK BARANG DAH BELI
————————
Saya pernah dulu beli set tupperware 5 tahun lepas dan kantoi suami tahun dan suami mintak suruh pulangkan sebab kata dia “Membazir.. baik beli baju dan kueh raya”.. padahal dia beli spek mata dan aksesori kerete tak pernah saya nak merungut.. saya akur dengan apa yang suami kata kan (isteri mithali).. namun , dalam hati jeles ala ala cemburu sangat tengok jiran dan kawan kawan gunakan set pinggan mangkuk blossom warna hijau, purple dan pink.. nasib lah warna kegemaran saya merah.. tak kuar lagi.. kalau tak mesti menangis.. sentap tepi bucu katil..
.
ehhh banyak plak cerita pasal suami kiter.. suami yang baca kisah saya nie jangan la marah yer.. dulu kan janji masa bercinta.. sanggup bahagiakan isteri dengan apa sahaja.. bukan nya nak mintak emas berlian intan payung dari jari sampai suku.. tapi cukuplah nak mencantikkan mata didapor. supaya kita masak dalam keadaan yang senyum. makanan pun akan tambah sedap.. selamat dari bahan kimia.. seisi keluarga sihat..
.
Itu lah kisah saya.. terus lah guna tipuwarna yang beli kat pasar malam dan yang free gift beli sabun.. itu je yang suami izinkan..
.
———————
SEMALAM yang HANGAT
———————
memang mungkin nak meraung rasanya.. sebab semalam.. tanpa di duga.. datang postmen yang post laju.. hantar kotak saiz sederhana.. saya tengok nama .. nama tulis “ Kekasih dunia akhirat”.. meraung ingat suami ada main kayu tiga..
.
Dalam hati.. “laki aku nie dah nak ada pompuan lain ker?”.. 
.
Tapi tetibe hujung kotak ada tulis “untuk Syamputri .. Isteri abang yang di Cintai”..
.
Sah.. ini memang saya punya.. boleh la bukak.. yeahhhh..
.
memang saya membuka penuh dengan kelembutan pada awalnya.. kemudian sebab tak sabar nak tahu apa dalam nyer.. hilang dah kelembutan dan kewanitaan.. terus saya bukak dengan rakusnya.. nasib tak ada orang pandang.. kalau tak.. abis saya kena viral..
.
———————-
JANTUNG BERDENYUT KENCANG
———————
memang tetibe saya rasa nafas saya macam kuar laju selepas berlari 100 meter.. ada plak air dari mana meleleh kat pipi.. fuhhhh.. semakin lebat.. dan terus tak tertahan lagi siap ada rasa macam suara esakkan dan hingus semakin berbunyi.. fetttttt (sedup hingus balik) melihatkan barang yang ada dalam kotak itu..
.
“Ya Allah.. kau sangat sangat pemurah.. dan penyanyang.. kau perkenankan doa dan keinginanku walau aku tak pernah memintanya. hanya terdetik dihati”.. sambil mata terus berair walaupun bawang tak merecik pun dalam mata.. kalau makchik bawang tengok.. abg kena gosip.. ala ala nangis sorang sorang dapat surat cinta..
.
Memang macam nak meraung.. bukan macam lagi.. memang meraung pun dah.. Haaaahhhhhh ( ala ala drama plak rasanya) . sebab ada plak sepucuk surat memo dalam kotak tu ditampal di kotak merah itu.. 
“ Sayang.. maafkan abg sebab selama ini.. abg tak memahami apa yang ada dihati sayang.. abang hadiahkan set ROYAL RED ini sebagai tanda hati abang kepada sayang.. sesungguh nya.. sayang memang isteri yang baik dan masak sedap sedap taw untuk abang.. abang nak makan rendang crispy taw.” - dari suamimu yang kacak..
.
Memang sambil air mata menitis.. terukir senyuman yang sangat sangat ikhlas seorang diri.. dah macam
sewel plak. tadi menangis. sekarang ketawa plak..
.
Lalu saya membuka kotak merah bunga rose merah dengan dalamnya tersedia 4 barang yang sungguh cantik.. terpancar sinarannya.. dalam nyer ada disertakan senduk dan ada 2 unit tempat letak sambal.. yang comel dengan sudu kecik..
.
—————————
ROYAL RED TUPPERWARE YANG MENYERLAH
—————————
Haruman Tupperware Royal Red ini seperti baju akad nikah rasanya.. wangi dan harum.. .
Inilah idaman hati sejak bertahun tahun lagi menyimpan hasrat. Saya peluk dan timang macam dapat baby.. saya pusing dan menari nari.. rasa macam sawan plak dapat blossom merah idaman hati ini..
.
Lalu saya keluarkan seunit demi seunit dan  terus hiaskan meja makan kami.. Malam ini .. ada sesuatu yang istimewa hidangan malam untuk suami tersayang.. apa suami nak.. ku serahkan jiwa dan raga.. fuhhh hindustan sangat kan..
.
Terima kasih abam “syamputra razali”.. sebab basuh suami saya tentang hati budi wanita.. ternyata dia sudah sedar tentang erti seorang suri rumah dan tulang rusuknya yang menjadi tempat dia bersandar siang dan malam.. Terima kasih Tupperware.. Merah lebaran tahun ini dengan koleksi yang menjadi idaman saya sekeluarga.. tak sangka dia jumpa abam syam dan order blossom royal red ini.. saya nak pm abam tapi rupanua dia dah dulu dating ngan abam syam.. 
.
Saya tak tahu nak cakap apa lagi kat abam syam.. saya doakan abang syam dan Team Power terus maju dan success..
.
Oh ya.. Berapa RM yer nak jadi ahli?? lama dah stalker abam syam kat facebook.. macam best jer Niaga Tupperwsre Online.. Nak daftar bang.. lagi pun tengok TEAM POWER semua semangat berkobar. kebanyakkannyer suri rumah.. saya pun nak berjaya..
.
Terima kasih.. bang
ini number fone abam syamputra razali.. boleh hubungi dia yer..

.
———————
SUPRISEKAN ISTERI ANDA
———————
mana tahu nak buat suprise untuk isteri .. macam suami saya buat kat saya.. sayang suami ketat ketat..
click sahaja link ini
www.wasap.my/60123993947/Daftar+Ahli+Tupperware
.
www.wasap.my/60123993947/Order+Royal+Red+Tupperware
.
www.wasap.my/60123993947/Daftar+Ahli+Tupperware
.
#teampower
#tupperwareteampower
#tupperwaremalaysia
#syamputrarazali
#tupperwareonline
#royalredtupperware























No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH