IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Saturday, May 19, 2018

Nasihat Tun Mahathir untuk Rakyat Malaysia




Suaramu tidak hilang dalam kebisingan, amanatmu tidak boleh disekat dihalang, atau dilenyapkan oleh genderang perang, kerana kini dirimu memegang tampuk pemerintahan, semoga Allah lanjutkan usiamu ke depan.
.
.
Ketika usianya menginjak 93 tahun, beliau kembali memegang tampuk pemerintahan negara yang ditinggalkan sejak 15 tahun yang lalu. 
.
.
Kasih dan sayangnya pada negara dan rakyat menyatukan hatinya untuk kembali berbakti dan kerana itu sebulat suara beliau di pilih oleh rakyat untuk menjadi Perdana Menteri ke – 7 Malaysia.
.
.
Khas untuk pembaca setia Majalah Niaga, kami kongsikan sebahagian nasihat daripada negarawan tercinta yakni Perdana Menteri Malaysia ke-7, Tun Dr. Mahathir Mohamad. 
.
.
Semoga perkongsian ini dapat memberi manfaat kepada orang ramai.

#MalaysiaMemilih
#NegarakuMalaysia
#Perniagaan
#Usahawan
#syamputrarazali






































No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH