IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Wednesday, May 2, 2018

Saya Nak Cari Extra Income, Boleh ker Tupperware Bagi Extra Income? Dapat kah buat duit dengan Jual Plastik ini.

Assalammualaikum..

https://www.youtube.com/watch?v=Ka0KMNg_33E



BOLEH KER BERJAYA DENGAN JUAL TUPPERWARE INI
-----------------------------------------------------------------------------
Ramai betul orang bertanya kat abam, boleh ke KAYA dengan jual plastik ini.. Jual Tupperware boleh ke buat duit. Modal tak ada boleh ker? macam mana orang lain boleh berjaya?

Siapa tak nak kan.. ada extra income dan hidup dengan bebas dari hutang.. setiap bulan tak yah fikir pasal duit tak cukup.. semua nyer indah belaka.. namun.. nak mendapat tahap yang selesa kena da pelaburan dan kita kena kuat kerja sekarang untuk dapat hasil yang bagus..

Nak tahu tak kenapa saya pilih TUPPERWARE sebagai Bisness saya,,
Ini sebabnyer..

1. Company yang punya jenama yang sekali sebut orang dah kenal

2. Produk yang dipercayai semua dan berkualiti walaupun orang kata harganya mahal.. sebab kualiti dan jenama nyer

3. Sistem marketing Tupperware yang buat MLM yang malam bagus.. sebab reward upline atas komisen leadership yang diberikan

Orang cakap..

Macam mana Syamputra Boleh berjaya ini?..
Ini lah saya cerita awal awal permulaan penglibatan saya

1. TAK TIDOR BUAT BLOG

2. BUAT PARTY SETIAP MINGGU

3. NIAGA SANA SINI.. OPEN BONET

4. PROMOSI TAK CUKUP TANGAN

5. BAWA MULOT SANA SINI..

ini yang orang tak nampak saya buat.. dan saya nak bagitahu.. alhamdulillah.. income 5 angka yang saya perolehi hari ini.. adalah hasil usaha saya tak kenal jemu dan kenal putus asa.. bukan sahaja saya menunggu rezeki datang..

SIAPA SYAMPUTRA ??

saya selalu bertanya kepada diri.. tak ada orang kenal kau syam.. kau kena kenalkan diri kau sendiri..
jangan perasan orang kenal kau.. kalau PM boleh kenal kau.. baru lah gempak...
satu malaysia kenal kau macam dato VIDA .. memang itu matlamat saya

oleh itu.. saya sedang meningkatkan gerakkan untuk mencari siapa yang nak buat income dengan saya dan sama sama berjaya dan sama sama mengorak langkah mencipta sesuatu dalam hidup..

HIDUP TAK LAMA.. sebab tak lama kita kena cepat cari duit cepat cepat.. bahagiakan mak ayah... hidup senang selepas kita tak ada nanti.. kita buat amal jariah dan sedekah bebanyak..







INILAH HASIL USAHA SAYA.. syukur ramai orang order dan tak putus reseki saya.. anugerah yang setiap tahun saya dapat sangat bermakna dalam hidup saya dan menjadikan saya lebih kuat nak kerja.. memang itulah hadiah setelah kerja keras yang saya dah buat...



















ini semua gambar yang buat saya sebak.. punya lah banyak party yang saya dah buat.. rajin jugak saya yer,... yer lah.. dengan duit Tupperware dah bawa saya ke mekkah



sesungguhnya.. saya bersyukur sangat sangat..



No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH