IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Friday, June 8, 2018

Jubilee Tupperware 2018 - Setia City Convention Centre

Assalammualaikum. Selamat pagi  hari sabtu yang indah.. maaf mengganggu situasi anda mungkin sedang beradu. abam nak sampaikan info pada anda.. tentang JUBILEE 2018..
.
Kenapa jubilee sangat istimewa kepada abam ??
.
tahun 2011 adalah jubilee pertama abam setelah abam join tupperware okt 2010 dan jadi director Dis 2010. bile datang jubile 2011.. abam hanya ada 5 orang downline sahaja yang nak ikut iaitu 
1. hyqal
2. rani
3. jun (downline rani)
4. eddy
5. fa
.
inilah 5 orang downline yang ikut dan sama sama berjuang mewujudkan TEAM POWER dengan abam. mereka sangat baik dan masing masing punya kehebatan tersendiri. sales pasukan atau organisasi abam masa tu dah kira banyak gile iaitu hanya sekitar RM15k terkumpulan untuk semua downline.
.
Bile jubilee ini di umumkan.. masa tu kat sunway piramid.. abam pun memang rasa macam MEMBAZIR.. ye lah.. datang tengok orang bercakap dan mengantok pastu abam dengar orang cakap jubilee nie tak best sebab penat. hampir hampir mendengar pendapat orang orang yang rupanya dia pun asyik negetif jer. namun, bile abam jumpa kak sahliah.. owner lia kayangan organisation. dia cakap “ Jubilee ini menyeronoklan.. banyak ilmu dan info yang kita akan dapat”.. lepas tu owner bco Tawau.. lay ping yang jugak Upline leader cakap “ Jubilee tempat u tengok dan u balik.. u pasti akan jadi HERO hebat “ dan abam tanya sendiri dekat bco ampang yang kata orang hebat dan setiap tahun nama dia meletop di jubilee.. dia cakap “ di Jubilee .. u akan tengok diri u akan On stage untuk dapat award dan tahun depan mesti u akan dapat !!”
.
patutlah abam down.. abam dengar kata orang yang TAK BERJAYA dan penuh alasan. patut la.. bile dengar cakap orang yang HEBAT dan BERJAYA.. kita akan turut berjaya..
.
Lalu abam pun bersetuju utk join. memang 6 orang termasuk abam datang dan bile abam attend hari pertama dan masa dinner.. abam ternampak abam sendiri atas stage di umumkan TOP SELLERS in Malaysia..  dan abam rupanya berangan jer. konon konon macam akan onstage.. benda mustahil la kot nak capai.. baru 5 downline nak onstage.. Mengarut !!
.
dalam jubilee tu memang ada macam macam benda yang abam jumpa. info dan produk knowledge.. kejayaan orang lain jadi inspirasi.. sampai terkeluar kat mulot abam “ makcik nie pun boleh berjaya... aku yang ada macam macam nie.. membazir BAKAT”.. dari jubilee memang abam terus bagaikan mendapat suntikan yang luar biasa dan abam tak sabar membina rangkaian dan sejak tu abam berfikir.. nama apa yang sesuai.. oleh kerana Kejayaan bermula dengan POWER yang ada dalam setiap diri kita. kita gunakan.. power itu akan menjadi hebat dan luar biasa.. jadi abam namakan TEAM POWER. nama tu yang abam kendong sana sini dan ketika itu memang abam tak ada sapa sapa. keyakinan orang terhadap team power pun macam tak ada dengar benda baru. ada plak nama power power macam orang ejek power renggers.. whats ever lah.. abam nak TERUS melangkah !! 
.
Abam pegang prinsip.. sapa sahaja boleh berjaya asalkan dia KUAT kerja dan KUAT semangat..
.
Dihadapan abam adalah MATLAMAT abam iaitu “nak berjaya !!! nak itu nak ini.. “ dan abam harus mengejarnya.. tak ada orang yang boleh STOP kita MENCAPAI IMPIAN KITA.. Hanya diri kita SENDIRI.
.
Abam terus merecruit setiap bulan dan personal sales abam
minima pasti RM20k untuk abam sorang jer.. siang kerja GOMEN... malam niaga TUPPERWARE.. kekadang sampai pagi jugak buat promosi online. TAK ADA CIKGU tak ada sapa sapa. hanya ada DIRI abam dan gambar MAK AYAH dan FAMILY di depan mata. Matlamat dan misi untuk menjadi berjaya adalah untuk MENJADI KAN hidup lebih SEMPURNA.. abam terus berlari dan berlari.. abam dah tak kisah cakap orang yang negetif dah.. aura positif terus membalut dan menjadi pendinding diri. kalau ada yang negetif abam terus cakap dalam hati “kesian.. aku bukan macam dia.. i have POWER.. i have DREAM”
.
selang setahun.. abam pun dah secara tak sengaja naik rank 5 star dan start menjadi perhatian ramai sebab LELAKI naik stage recognition 5 star director.. masa tu abam rasa.. bertambah kuat dan yakin dengan formula yang abam guna tu.. memang tak ada formula lain.. formula “PK” adalah formula yang abam dapat dari JUBILEE. Jubilee lah tempat abam dapat formula baru setiap tahun dan tahun 2013 abam pergi jubilee kali ke 3 dan nama abam diumumkan untuk 3 kategori iaitu.. 
1. Rank up pangkat *Executive Director* (ED)
2. *Honda Civic* Car Achivers
3. *Penerima Rainbow Award* atas pencapaian sales 6 juta setahun dan melahirkan ramai director
.
jubilee ke- abam rank up AED dan abg dapat jubilee ke 3 abam ONSTAGE. selalu Hq tupperware bagi crown tapi kali ini mereka tukar kepada JAM tangan iaitu jam Tissot.. itu lah detik detik yang mana abam mencapai impian itu yang dulu mustahil kini.. ia menjadi realiti dari JUBILEE iaitu persidangan 2 hari orang orang yang bergiat dalam bisness Tupperware.
.
That y.. bagi abam.. jubilee sangat dinanti nantikan abam untuk top up semangat dan abam nak downline dalam team power abam juga onstage.. dan alhamdulillah.. bermula dengan syarifah aini.. terus nurul nadiah dan juga diikuti kak rodiah berjaya merasai nikmat diatas pentas jubilee dengan rank up AED. kejayaan itu sungguh manis..
.
jadi.. jika anda masih ragu ragu dan rasa anda serius berniaga dan nak BERJAYA.. Hadir jubilee dan anda akan rasa macam mana yang abam rasa dan kejayaan itu memang datang dari aura jubilee yang HEBAT ini. Masih ada tiket dengan abam sapa nak pergi. Ingat !!! kejayaan itu milik semua.. kita berhak berjaya.. hadir dan rasainya..
selamat berpuasa dan selamat menyambut syawal
menjelang tiba.. 
.
Sekali lagi abam nak merakam ribuan terima kasih atas kerja kuat kita semua sehingga sales kita kekal hebat hampir setengah juta bulan mei 2018. bulan jun dah lun rm200k dalam masa seminggu. syabass !!
.
wassalam.
.
Syamputra Razali
Pengasas TEAM POWER Organisation
- peneraju perniagaan tupperware ONLINE di Malaysia













Tenpah tiket sekarang
0123993947 

No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH