IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Tuesday, July 10, 2018

Selamat Berkenalan Semua : Saya Syamputra Razali : Saya Niaga Tupperware

Assalammualaikum..
salam kenal pada anda yang sudi layari blog #pakciktupperware dan pakcik nak intro diri pakcik..
nama pakcik yang glamer "Syamputra Razali" dan pakcik nak offer pada anda semua untuk join niaga sama sama dengan pakcik..



NAK START CARI EXTRA INCOME
—> NAK JADI AHLI TAPI TAK TAU MACAM MANA??

Ini dia pakej keahlian Tupperware bersama TEAM POWER yang sudah pun turun harga (TANPA GST)

Pakej keahlian paling berbaloi dan automatik jadi ahli tupperware apabila mengaktifkan keahlian dengan pembelian minima RM150 (harga katalog)
.
Kenapa perlu bayar lebih jika boleh dapat harga murah. Ramai orang kata Tupperware Mahal.. sebab mahal tu mengikut harga asal. kalau guna harga ahli jauh lebih murah dan berbaloi baloi..
.
Banyak kelebihan masuk ahli tupperware ni.
.
Salah satu nya harga LESS 25%❗dan banyak lagi kelebihan yang anda mesti terkejut bile saya bagi tahu.. ada rahsia disebalik bisness yang dah 53 tahun di Malaysia.
.
Dah tak sabar nk jadi ahli tupperware?
.
Tupperware Brands menyediakan pakej pendaftaran keahlian serendah RM73.50 sahaja.
.
Kompius...tak tau nk promosi macam mana. ??
Kami
menyediakan platform “Whats app group” untuk sharing teknik dan strategi niaga. Jom join !!

Meh saya explain sikit yer.
. kita share teknik yang terbukti berkesan
. kita guna ayat dan gambar yang sama
. kita kongsi aura kejayaaan dalam TEAM POWER
.

Dah READY?
.
Anda perlu klik klik sini —> untuk whats app saya
(www.wassap.my/0123993947).
.
Mudah dan pantas.
Join sekarang untuk income masuk
cepat hari ini juga..
#teampower
#pakciktupperware


5 Sebab Kenapa Abam Pilih Tupperware

Sebenarnya, dah 9 tahun abam dah jual plastik ini... dengar pun macam tak glamer.. jual plastik container je.. tak macam bisness lain.. unit trust dan insurance yang pakai smart dan berpersonaliti..

inilah dia pejam celik pejam celik dah pun 9 tahub. dan 9 tahun jugak abam makan duit komisen tupperware tanpa putus sebulan pun katalog walaupun ada jatuh bangun dalam jualan. sejak tahun 2012.. sales Team Power memang alhamdulillah tak pernah bawah RM200k.

dalam abam niaga nie kekadang abam tengok je gelagat manusia.. semua mahukan duit.. duit memang raja dalam segala hal.. 

ohh ya.. semalam abam g launching satu pelaburan ala ala bitcoin dan coin coin punya family.. memang abam tengok ramai jugak orang melayu yang masuk. baju pakai semua standard orang kaya raya.. memang dah berjaya la kot sebab masih pelapis dan pineeor. selalunya orang yang awal awal nie akan untung giler giler. abam ikut je. makan free dan ada plak show anuar zain.. memang abam terus nak g KLCC la katanya..

masa makan kepala abam berlegar je.. adek adek bangquit yang hilang makanan nie bekerja dengan RM 60-100 semalam dan mereka kerja utk cari makan. sama juga penari atas stage yang mempersembahka  keringat terkinja demi sesuap nasi dan memberi persembahan depan orang yang darjatnya tinggi sebab kaya raya. itu lah kuasa duit. yang banyak duit dan pandai cari duit ada tenpat yang best. tapi yang tak banyak duit.. kerja lah jadi apa yang boleh. tapi reseki itu maha luas. walaupun dia dapat RM60, dia hidup dengan bahagia. yang kaya raya tu terus ketawa dan nak cari duit berjuta juta. Untuk apa?? hidup beribu tahun ke?? tak lama kan hidup kita. jadi, elok lah cari duit utk menampung hidup utk beroleh keberkatan dan tujuan kita nak bersiap utk menuju ke masyar utk perhitungan amal ibadat.

abam terfikir, nak masuk dan invest ribu ribu dan kaya nie untuk apa. sedangkan hidup abam dah tak lama pun lagi. baik abam gunakan apa yang ada dan masa ini utk bertaubat dan bersiap bekalan akhirat.

ntah kenapa abam tak rasa nak join benda coin coin nie.. masih macam nak jual lagi tupperware yang sinonim ngan makcik bawang nie..

memang semua suke duit dan suke kaya.. namun.. dapat ker kaya ini membeli kehidupan. abam nak hidup senang dan nak mak ayah hidup senang sahaja.. itu target abam. nanti abam bukan ada sapa sapa lagi. so, abam nak enjoy je sana sini.. 



abam akui.. 5 orang wanita dalam gambar semua adalah jutawan dan abam rasa kerdil. diorang ajak abam masuk namun.. hati abam tak bersedia.. abam memang tak nak pening kepala utk mulakan bisness baru. biarlah diorang kaya. abam terus niaga tupperware. reseki juga





dapat jugak bergambar ngan anuar zain yang abam suka sangat. inspirasi sebab suara dia sedap sangat




dasyat kan .. memang ada style.. suara memang 1st class



abam selama pakai batek indon dan nampak kan flawless muka abam guna 360 camera



shila hamzah 10 lagu.. memang dasyat !!



anuar zain memang the best.. cuma guest ramai dh balik sebab dia kuar jam 11 mlm.. dan bestnyer dia plak tanya abam punya nama .. dan ajak sekali nyanyi..



abam terus niaga macam jual samperit dan jual apa sahaja yang boleh buat duit..




jual tupperware yg menenangkan jowa



anak sedara abam yang chomel dan atoknya



abam jadi cikgu dan share ilmu pun abam dah happy.. heheheh

abam sebenarnya tersedar nak g sahur nie. tak leh tido. menulis je la.. 

ini abam nak tunjuk gambar sebelum selepas






lebih segak kan. heheheh
oklah u olz.. nanti abam sambung balik yer. bye bye.. zzzzz


No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH