IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Tuesday, March 5, 2019

Magik : DUIT Dalam BANK BERANAK PINAK dengan tidur sahaja dirumah

HARAP HARAP DUIT DALAM BANK INI BERANAK PINAK ..
-------------------------------------------------------------------------------
Jika anda pernah terdetik begini.. dan mengharapkan duit dalam bank itu beranak pinak dengan MENUNGGU..
sorry to say.. pakcik nak cakap.. "Anda BoXXX"
.


Jangan marah yer.. pakcik tak ejek atau keji korang yang terdetik macam tu.. sebab pakcik pun dulu ada terdetik gitu.. memang pakcik "BOsan" dengan hidup mencatu kehidupan dengan makan pun mencatu.. beli keperlukan pun nak yang murah.. dan sudahnya.. hidup masih menyewa.. kereta tak ada.. duit belanja dah abis minggu kedua.. dan mak ayah tak bagi apa apa.. kebulur kat kampung..
.
ANAK APA KORANG INI?
Jujur pakcik cakap.. jangan terasa apa yang pakcik cakap.. ini adalah perbualan pakcik kepada diri sendiri.. pakcik MARAH kepada diri pakcik sebab masih MENUNGGU.. MALAS !! dan MASIH SELESA dengan hidup sederhana dan seterusnya "CUKUP CUKUP MAKAN" dan akhirnya.. bile berlaku kecemasan macam.. demam, macam nak bayar sesuatu yang diluar jangka.. memang jawapannya kat mulot adalah "POKAI"..
.
Pakcik memang tak nak salahkan takdir.. sebab takdir kita semua sama sahaja. Rezeki pun Allah dah bagi sama rata.. dan setiap dugaan yang diberi adalah satu ramuan supaya kita mengambil iktibar dan terus kita kena muhasabah diri.
.
Inilah yang berlaku kat pakcik satu masa dulu.. terkejut bile duit tinggal RM10. baru je dapat gaji.. kenapa boleh abis??.. padahal. dah keluar dah.. tapi tak sedar.. sangat sangat terlupa yang dalam account tu memang sikit duitnyer.. GAJI abis sebelum tiba waktunya.. hari hari yang mendatang nak makan apa?.. akhirnya.. adalah berikat perut la.. minum air dan makan magie.. SAMPAI BILA ??
sampai bile nak sewa rumah ??
sampai bile nak anak anak kendong naik moto beramai ramai
sampai bile nak catu makanan dan ikat perut?
sampai bile misha omar?
Pakcik syukur.. kejian kepada diri sendiri oleh diri sendiri telah membakar semangat.. syukur adalah jiwa yang sedar dan ketuk kepada pakcik sampai pakcik sedar yang hidup tak lama dan berbaktilah pada orang yang tersayang..
Setalah 10 tahun pakcik all out.. pakcik nak sangat berjumpa dengan korang yang ada masalah yang sama macam pakcik dulu.. ada 10 hinggit je dalam bank.. COME ON.. pakcik sanggup dulukan duit untuk bayar yuran nak niaga nie.. kalau korang memang kuat kerje dan nak buat betul betul.. pakcik sanggup belanja je bayar RM73.50 yuran Tupperware nak masuk ahli.. soalnyer.. dulu pakcik memang pernah taja dan belanja orang yang JANJI nak ubah hidup dia,. bile dah bayar yuran dia dan daftar dia.. dia hangat hangat taik hanjing. hampeh !!.. ko memang pemalas !! buat apa pun tak berjaya.. memang sampai sekarang lah jawapnya hidup macam tu.. pakcik dah tolong.. korang sia siakan.. so.. never ever dah membantu.. skrg.. kalau korang nak pakcik bantu.. 1st sekali.. korang bantu diri korang dulu.. NYAH kan sikap pemalas dan kata kata negetif tu..
.
oklah.. korang yang nak hubungi pakcik.. boleh click link kat bawah ini...
direct jumpa pakcik dan bercakap ngan pakcik.. bukan robot yang bercakap.. memang pakcik !!
.
DAFTAR MEMBERSHIP TUPPERWARE UNTUK ANDA YANG NAK CARI SIDE INCOME
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
Pakcik buka peluang DAFTAR KEAHLIAN untuk hari ini SAHAJA dengan special GIFT
- MAC 2019 -
.
Apa yang anda dapat ??
🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱
1. Kad diskaun 25% diskaun semua item dalam katalog
2. Kit beg yang ada 3 item Tupperware
3. Peluang berada dalam Group circle untuk belajar strategi berniaga dan coaching direct dengan pakcik @ syamputra razali
.
Tunggu apa lagi ?




No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH