IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Wednesday, March 20, 2019

RAHSIA 2 RITA : Rahsia kejayaan pakcik Tupperware


20/3/2019
RAHSIA NIAGA TUPPERWARE : HANYA BERMULA 2 RITA


Assalammualaikum,

Pagi rabu yang indah ini.. pakcik selalu tahu.. pagi adalah waktu ilham sampai dan pakcik kena menulis cepat untuk berkongsi dengan anda semua..
Pagi ini pakcik nak berkongsi tentang RAHSIA 3 RITA untuk perniagaan Tupperware yang anda dan pakcik buat sekarang. Hanya bermula dengan 2 RITA akan menyebabkan kita boleh menjadi pendapatan.

Sebelum itu, mesti anda semua nak tahu. Apa maksud RITA. Rita adalah RECRUIT IS THE ANSWER yang membawa maksud dengan recruit sahaja jawapan kepada kejayaan dalam bisness Tupperware ini. Memang benar, kita boleh ada beribu dan ratus ribu sales, namun kalau sebulan kita Krik Krik Recruit, rangkaian kita tak kemana mana. Kita akan buat kerja sorang sorang, akan bercakap sorang sorang dan paling best. Kita tak dapat nak bantu orang lain Berjaya. Kita je sorang sorang masyukkk (untung). Jadi, untuk Berjaya, sales dan recruit saling berhubung kait. Sales ibarat kaki kanan dan recruit kaki kiri, keduanya akan boleh berjalan sekiranya saling kuat dan digunakan sepenuhnya. Jadi, pakcik nak baagitahu.. kenapa RITA ini sangat penting.

5 RAHSIA 2 RITA DALAM BISNESS TUPPERWARE

1.       KOMISEN

-          Inilah hakikatnya dalam bisness iaiatu nak untung. Cara nak untung pun kena tahu cara dan untung apa?. Selain tahu untung 25% yang semua orang dah abaikan, kita focus kepada untung komisen dari pembinaan rangkaian yang kita lakukan. Kita sendiri akan Nampak yang pulangan keuntungan bukan dating dari 25% namun lebih banyak dalam komisen membina rangkaian yang aktif. Memang persaingan harga nie dah semua “MAIN TIPU”, namun kita perlu switch kepada teknik yang lain iaitu fokus kepada komisen dari pembelian downline.



-          Kalau lagi bagus, kita sendiri yang parking sales jika ada lebih. Membeli atas nama sendiri dengan banyaknya adalah satu tindakan yang tak berapa bijak sebab komisen diambil kita dari pembelian downline. Jadi, dengan ada 2 RITA dah cukup memulakan komisen anda. Rita itu tidak kira dari gen 1 atau 2. Asalkan anda akan naik rank dari consultant biasa kepada Senior consultant. Mudah kan nak dapat komisen. Ohh ya. Syarat wajib nak dapat komisen untuk star consultant adalah perlu ada personal sales RM500.

-          Bayangkan jika pembelian downline anda mencecah RM10,000 sebulan dan anda akan diberikan komisen oleh HQ RM300 untuk seorang downline dan bayangkan kalau ada 100 orang downline sebegitu, anda akan ada RM30,000 komisen yang diberikan oleh HQ. itulah kehebatan adanya downline (RITA) yang ramai.
-           
2.       DIQ
-          Dengan mendaftar sebagai DIQ apa bila menjadi start consultant dengan hanya ada 2 orang, anda menuju kepada rank Director yang mana komisen akan bertambah dari 3% kepada 4% dan anda akan berpeluang mendapat


3.       TEAM
4.       REWARD

No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH