IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Sunday, September 15, 2019

Hadiah Tupperware Hari Malaysia 2019

Bila sebut Hari Malaysia, sejarah ya bermula dengan sambutan pada 16 September setiap tahun untuk memperingati penubuhan persekutuan Malaysia di tarikh yang sama pada tahun 1963. 

Ia menandakan penggabungan bersama Tanah Melayu, Sabah, Sarawak dan Singapura bagi membentuk Malaysia.

Yang pakcik tahu, pembentukan persekutuan baru itu dirancangkan berlaku pada 1 Jun 1963 namun kemudiannya ditangguhkan ke 31 Ogos 1963 bagi membolehkan ia disambut bersama-sama dengan sambutan hari kemerdekaan ke-6. Beberapa isu berkaitan dengan bantahan Indonesia dan Filipina untuk pembentukan Malaysia memperlambatkan pengisytiharan hingga ke 16 September pada tahun yang sama. Penangguhan itu juga dibuat bagi membolehkan Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu memperuntukkan masa membuat pungutan suara di Borneo Utara (kini Sabah) dan Sarawak. Akhirnya bergabunglah semenanjung dan sabah dan sarawak.

Bersempena itu, pakcik nak bagi hadiah kepada kawan kawan pakcik yang dari SABAH dan Sarawak yang komen kat bawah ini. Yang penting dia orang sabah dan sarawak.

Syarat dapat VGift
1. Orang Sarawak @ Sabah
2. Comment dibawah daerah mana
3. Like & TAG 5 kawan kawan yang sarawak san sabah juga

.
Kemudian click link yang pakcik beri.
20 orang yang terawal sahaja ya.

👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻

www.wasap.my/60123993947/Claim+VGift+Pakcik+Tupperware+orang+Sabah+Sarawak

www.wasap.my/60123993947/Claim+VGift+Pakcik+Tupperware+orang+Sabah+Sarawak

www.wasap.my/60123993947/Claim+VGift+Pakcik+Tupperware+orang+Sabah+Sarawak

#tupperwaremalaysia
#pakciktupperware
#Tupperwareteampower
#sabah
#sarawak

#hariMalaysia

No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH