IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Tuesday, December 31, 2019

Katalog Tupperware Malaysia Januari 2020 : Dapatkan diskaun 25% dengan mendaftar sebagai ahli Tupperware 2020

Assalammualaikum.

Memperkenalkan Katalog Tupperware Januari 2020
Catalogue Tupperware Malaysia January 2020

Untuk anda yang nak order, sila silakan call atau whats app pakcik dengan click di pautan dibawah :
👇🏻👇🏻👇🏻
www.wasap.my/60123993947/order+Tupperware+pakcik

www.wasap.my/60123993947/order+Tupperware+pakcik

www.wasap.my/60123993947/order+Tupperware+pakcik

























Katalog Tupperware Malaysia Januari 2020 : Dapatkan diskaun 25% dengan mendaftar sebagai ahli Tupperware 2020

Nama Saya Syamputra Razali. Saya merupakan agen jualan Tupperware yang mula nekad menjalankan perniagaan Tupperware secara SEPARUH MASA di rumah selepas pulang dari kerja hakiki.
.
Seperti orang lain.. tujuan saya buat bisnes ini adalah nak dapatkan extra money untuk tampung kehidupan yang semakin mendesak. Saya mula berjinak pada tahun 2010 yang merupakan tahun saya bermula dan diwaktu itu memang boleh dikatakan TIDAK RAMAI lagi kaum ADAM (Lelaki) menjual Tupperware. Saya masih ingat lagi betapa mencabarnya saya nak meYAKINkan orang untuk masukkan duit untuk beli secara ONLINE sebab mereka semua takut DUIT mereka lesap dek “PENIPU cyber”.. ye lah, masa tu saya orang baru. Tak ada kepercayaan dan bukti lagi.
.
Hampir 2 bulan jugak saya cuba dan cuba sehingga hampir give UP sebab sales Krik krik krik (bunyi serangga cengkerik). Namun, sebab ada matlamat dan semangat nak terus mencuba sebab tempoh cubaan saya beri kepada diri sendiri ada berbaki 4 bulan lagi.. sebab itu saya cabar diri “kalau dalam 6 bulan tak nampak hasil.. bisness ini memang tak sesuai”..

Akhirnya.. saya menjumpai STRATEGI dan FORMULA yang saya gunakan sehingga ia benar benar berkesan..  Saya apply strategi itu dengan geng geng yang saya jenamakan sebagai TEAM POWER yang seumpama X-Man dan kuncu nyer..
.
Langit tak selalu cerah.. dikemuncak saya menjual sampai beratus ribu sebulan.. saya dikejutkan dengan serangan hendap dalam niaga.. Saya sendiri tak sediakan perisai. bila ada musuh menembak.. terus tepat ke jantung.. Syukur lah Allah beri peluang kedua.. masa jantung perniagaan saya nak padam.. ada nafas yang berbaki 1-2 saat untuk saya mohon agar diberi peluang kedua.. Maka bangkitlah saya sebagai HERO hindustan yang dah kena tembak 100 peluru tapi macam kebal walau mulot terkeluar darah memyembur. saya terus menggunakan POWER ala ala petir masuk ke dalam badan dan menjadi lebih kuat. Lalu mencapai RM1.3 Juta sales dalam masa 3 bulan dan terus dihadiahkan HONDA CIVIC 1.8 dari Tupperware. Its FREE. Oleh kerana teringatkan kak long  (OKU) yang pernah terlepas buang air dalam kereta.. saya dengan berlagaknya menambah RM30k secara cash untuk upgrade Honda Civic kepada 2.0 supaya kerusi leather dan kalis air. lepas nie tak yah risau kalau air tumpah ataupun kotor..

perfect!!. dari Myvi yang berjasa dan penuh dengan Tupperware macam almari atau stor.. kini, enjin kereta bagaikan senyap sahaja.. meluncur dengan gagah dan rasa puas memandu kereta idaman.. saya dianugerahkan pulak anugerah TOP sales dalam anugerah Rainbow award yang menewaskan ramai agen jualan dan stokis yang ada diseluruh Malaysia. Mereka ada stokis dan saya hanya part time. Orang orang sepersaingan menjadi COMPIUS.. “macam mana syamputra buat?” .. ada yang baik dan ada juga yang durjana.. namun, jangan sesekali kita membalas apa yang orang buat yang jahat kat kita. bile orang baling taik.. kita hulurkan bunga.. sebab orang yang bersabar dan berbuat baik sentiasa di Pelihara Allah. bukan kerja manusia nak menghukum manusia lain. Saya sentiasa memberi maaf pada yang buat cubaan PHD kepada saya dan itulah salah satu rahsia TEAM POWER mendapat keberkatan dan tahun berganti tahun. saban tahun melancong dengan Tupperware secara VVIP dimerata tempat.. Indon, Thai, Vietnam, China beijing, Kun-ming, Macau dan Korea pun best sangat.. Paling best Tupperware bawa melancong ke EROPAH iaitu di Vienna dan Prague.. memang Makan keju hari hari.
.
Fuhhh.. saya memang bersyukur diberikan TEAM yang betul betul berdikari dan kuat semangat. TEAM inilah kekuatan saya dan saya mempunyai NIAT untuk membantu secara besar BESARAN lebih ramai lagi Orang diluar sana yang NAK dan ada keinginan untuk buat Duit secara Part time atau full time dengan bisness ini. Saya memang rasa Syukur.. pelaburan menebal muka dan pelaburan masa yang saya lakukan 8 tahun sudah memberikan saya 5 angka gaji setiap bulan dan boleh shopping sakan.. dalam keadaab bersederhana dan paling utama.. misi nak membahagiakan keluarga dan adek beradik untuk hidup lebih senang tercapai. kini, family saya dah tak ada lagi rungutan makan ikan sepat atau bawa buku 555 ke kedai Cik Din dan bayar ansuran setiap bulan. kami boleh beli baju raya yang lebih cantik dan bukan recycle baju 2 tahun lepas atau amek baju terbuang dari jiran.

Semuanya adalah asbab kepada usaha.. Saya percaya.. REZEKI itu dah ada dihadapan kita.. tinggal kaki sahaja yang perlu kita langkah untuk dapatkannya..
.
Nahhh.. ini telofon saya kalau korang nak tahu strategi.. 0123993947. Save yee.

Kalau lagi senang boleh direct klik sahaja ke LINK di bawah..

www.wasap.my/60123993947/Buat+duit+dari+rumah
.
semoga korang yang baca ini dibuka pintu hati untuk join TEAM POWER dan jalankan perniagaan secara serius dengan ONLINE !!
.
Ohh ya.. kalau susah nak save atau nak contact.. click sahaja kat bawah nie.. link terus ke abam punya whats app
.
www.wasap.my/60123993947/saya+Nak+Belajar+Strategi+Niaga+TUPPERWARE+dan+Join+Team+Power
.
www.wasap.my/60123993947/saya+Nak+Belajar+Strategi+Niaga+TUPPERWARE+dan+Join+Team+Power
.
#tupperwareteampower
#syamputrarazali
#tupperwarebrandsmalaysia
#tupperwaremalaysia
#pakciktupperware
#GiftOfLove

1 comment:

  1. Semangat pakcik memang ecah respect.. Dan pakcik telah menjadi salah seorang idola ecah dalam perniagaan..

    Semoga rezeki pakcik semakin melimpah.. Aamin 🌷

    ReplyDelete

IKLAN TENGAH