IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Thursday, January 9, 2020

Jadi ahli Tupperwarw dengan Team Pakcik : class online percuma untuk belajar berniaga secara ONLINE dengan strategi 2020

Susah ker niaga Tupperware ini ? Pertanyaan seorang sis kepada pakcik.

Soalan yang ke berapa ribu kali mungkin dari siapa sahaja yang baru atau mahu join..

Jawapan pakcik “Ya, memang susah. Andai mulut cakap nak, tapi kaki dan tangan tak seiring”

Semua nak berjaya, semua nampak kejayaan itu sebagai satu perkara yang jadi misi, namun tak semua orang mahu mengejarnya.

Pakcik sudah bertahun tahun dalam bisnes ini dan dah telah meredah onak dan duri untuk capai tahap ini.

Pakcik dah susah pun dulu. Pakcik dah tahu tempat mana yang perlu dan tempat mana yang tak perlu buat. Ambil sahaja cara pakcik ini dan anda akan berada ditahap yang pakcik berada sekarang.

Ahad ini, sekali lagi pakcik terpilih dalam TOP 15 orang yang berjaya mencapai sasaran growth dalam sales dan recruit. Kali ini pakcik berbangga dapat bersama dengan sister dalam family Team Power yang turut terpilih TOP 15 juga. Syabas Puan Yunaizah Yunos yang sudah pun dewasa dalam bisness ini dan punya strategi tersendiri dalam Tupperware ini. Dia malah lebih hebat  dari pakcik dan ia satu yang mengkagumkan.

Kami dipanggil untuk Malam Makan bersama sama di Whotel KL yang mana sangat exclusive serta memang pakcik nantikan.

Memang pakcik tak sabar nak siapkan perut dan nak membalun makanan hotel mewah itu dengan harga bilik semalam mencecah RM1000 semalam. Pastinya pakcik akan buat live sepanjang pakcik makan disana.

Untuk anda yang dah terbuka hati nak sertai Team Pakcik. Pakcik buka tangan dengan lapang dada untuk anda semua.

Jom sertai pakcik dengan klik kat sini https://bit.ly/TeamPakcik untuk terus mendaftar sebagai ahli dan terus menuju puncak.

Kunci ditangan anda

Yang sayang kalian,

Syamputra Razali
24 jam terbuka untuk anda whats app pakcik.

Jom click sini ya —> https://bit.ly/TeamPakcik








































No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH