IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Tuesday, January 14, 2020

Rahsia Pakcik Tupperware Dapat Sales sebulan dapat extra income

💢𝐑𝐀𝐇𝐒𝐈𝐀 PAKCIK 𝐂𝐋𝐎𝐒𝐄 𝐒𝐀𝐋𝐄𝐒 TUPPERWARE 𝐑𝐌600k setiap BULAN💢

✅ Anda pernah niaga Tupperware?

✅ Sales 𝐒𝐄𝐍𝐃𝐔 dan ID (Keahlian) dah EXPIRED?

✅ Energy down dah give up nak buat sales ? dan start campur campur jual barang lain

✅ Nak berjaya dlm bisnes Tupperware  tapi tak tahu macam mana?

✅ Nak belajar teknik close " 𝐁𝐈𝐆 BIG BORONG " ?

✅ Nak "𝐇𝐢𝐭 𝐭𝐚𝐫𝐠𝐞𝐭" tahun ni untuk join pergi TRIP melancong ?
.
Anda diseru untuk join class ONLINE Pakcik "𝑯𝑶𝑾 𝑻𝑶 𝑩𝑬 𝑨 𝑺𝑼𝑷𝑬𝑹 𝑨𝑪𝑯𝑰𝑬𝑽𝑬𝑹 𝑰𝑵 90 𝑫𝑨𝒀𝑺 ". Start Bulan Januari sampai Mac 2019😍. Confirm jadi DIRECTOR!!

Anda mungkin terlepas class ONLINE sebelum ni. Jangan risau peluang datang lagi. Join sekarang ! Pakcik buat dalam whats app GROUP aja. Duduk kat rumah sambil dodoi anak pun boleh, sambil masak pun boleh..

TERBUKA 𝘂𝗻𝘁𝘂𝗸 100 𝗼𝗿𝗮𝗻𝗴 𝗧𝗘𝗥𝗔𝗪𝗔𝗟 !

𝗞𝗹𝗶𝗸 𝘀𝗶𝗻𝗶 𝘀𝗲𝗸𝗮𝗿𝗮𝗻𝗴

www.wasap.my/60123993947/Join+Class+Pakcik+Tupperware
.
www.wasap.my/60123993947/Join+Class+Pakcik+Tupperware

. www.wasap.my/60123993947/Join+Class+Pakcik+Tupperware
.
" 𝑵𝑨𝑲 𝑩𝑬𝑹𝑱𝑨𝒀𝑨 𝑲𝑬𝑵𝑨 𝑭𝑶𝑳𝑳𝑶𝑾 𝑴𝑪𝑴 𝑴𝑨𝑵𝑨 𝑶𝑹𝑮 𝑩𝑬𝑹𝑱𝑨𝒀𝑨 𝑩𝑼𝑨𝑻 "

𝑺𝒆𝒌𝒂𝒓𝒂𝒏𝒈 𝒂𝒏𝒅𝒂 𝒕𝒂𝒌 𝒑𝒆𝒓𝒍𝒖 𝒏𝒂𝒌 𝒍𝒂𝒏𝒈𝒈𝒂𝒓 𝒅𝒊𝒏𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒍𝒂𝒈𝒊. 𝑨𝒎𝒃𝒊𝒌 𝒊𝒍𝒎𝒖 𝒅𝒂𝒏 𝒑𝒆𝒏𝒈𝒂𝒍𝒂𝒎𝒂𝒏 𝒃𝒆𝒓𝒉𝒂𝒓𝒈𝒂 𝒅𝒓𝒑 PAKCIK. 𝑲𝒊𝒕𝒂 𝒂𝒅𝒂 𝒍𝒂𝒈𝒊 𝒎𝒂𝒔𝒂 4 𝒃𝒖𝒍𝒂𝒏 𝒖𝒏𝒕𝒖𝒌 𝒑𝒆𝒏𝒖𝒕𝒖𝒑 𝒕𝒂𝒉𝒖𝒏 𝒏𝒊 & 𝒕𝒊𝒂𝒅𝒂 𝒚𝒈 𝒎𝒖𝒔𝒕𝒂𝒉𝒊𝒍 𝒅𝒈𝒏 𝒊𝒛𝒊𝒏 𝑨𝑳𝑳𝑨𝑯. 𝑨𝒏𝒅𝒂 𝒉𝒂𝒏𝒚𝒂 𝒑𝒆𝒓𝒍𝒖 𝑩𝑬𝑹𝑻𝑰𝑵𝑫𝑨𝑲 𝑺𝑬𝑲𝑨𝑹𝑨𝑵𝑮 !
.
.
P/S : Jangan Ketinggalan, pastikan anda join class pakcik untuk satu perubahan besar dalam kehidupan anda. Mungkin ini ada satu titik tolak dan peluang utk anda ubah hidup daripada biasa kepada LUAR BIASA !

#classonlinepakcik
#classpakcik



DEGIL !! BERKERAS TAK MAHU RESIGN KERJA
- Lelaki ini nekad untuk menjadi pendidik sampai pencen
.
Siapa yang tak mahu duit banyak
Siapa yang tak mahu kebebasan masa
Siapa yang tak mahu ada kedai sendiri

Dah kali ke 3, lelaki ini ditawarkan membuka stokis @ studio. Namun, dia tetap dengan keputusannya untuk terus menjalankan perniagaan secara PART TIME sahaja dan TANPA STOKIS.

Kehidupan perniagaannya bermula seawal pagi jam 5-6 pagi dan kemudian masuk kerja sebagai pengajar di Institusi MARA jam 8.00 pagi.

Masa makan lunch diselang selikan untuk membuat posting di fesbuk dan kemudian kembali bertugas jam 2.00 ptg. Jam 5.00 ptg punch out di kolej dan punch in pula distokis. Jika perlu ke pejabat post J&T untuk post barang yang diorder oleh customer tersayang.

Malam pula jam 9.00-11.00 memang ruangan untuk live di fesbuk dan membalas secara msg dan coaching secara ONLINE di group whats app.

Jam 12.00 membuat penulisan content dan edit video untuk dimuat naik di youtub dan juga di blog. IG juga di update dan jam 1.00 pagi membelai meow 2 ekor yang kehausan kasing sayang.

Rutin inilah yang dilakukan oleh Syamputra Razali yang menggelarkan dirinya Pakcik Tupperware.

Hampir 11 tahun menjalankan perniagaan produk Tupperware dan selama itulah kehidupannya bertukar dan misinya tetap sama iaitu mengubah kehidupan untuk lebih sempurna dengan keuntungan berniaga Tupperware.

Memang ramai yang bertanya kepadanya. Bagaimana boleh berada ditahap ini dengan jualan organisasi mencecah RM5 juta setahun.

Jawapannya semua diceritakan didalam eBOOK yang dihasilkan. Rahsia dan tips perniagaannya dihimpum tanpa selindung untuk dikongsikan kepada semua.

Jika anda berminat, ayuh dapatkan nya.  Cepat Click ya di —> www.wasap.my/60123993947/saya+nak+eBOOK

Sudi sudikan,

#pakcik1000impian














No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH