IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Thursday, January 9, 2020

Setiap 5hb sahaja pakcik akan nangis. Memang nak jerit ker nak nangis dapat income sampingan dari Tupperware

SETIAP KALI 5 hb PASTI PAKCIK NANGIS.



Siapa tak nangis. Setiap kali 5 haribulan je, bila pakcik pergi ke tempat RIMAU jer. Pakcik click je “PERTANYAAN BAKI”.. jumlahnya semakin bertambah. Pakcik pun adakalanya bersorak sendiri “YESSSS!!” Mahu tak nyer, setiap bulan boleh buat deposit beli rumah. memang kalau boleh menjerit, pakcik dah jerit sekuat hati

Dah lama sebenarnya pakcik impikan keadaan senyum bila di depan Kotak Rimau ni. Dulu, bila pergi jer pasti pakcik dok berjampi konon konon nombor yang ada dipapan screen tu akan bertambah kosong. dah berpuluh tahun pakcik berjampi serapah, rupanya sampah sahaja dalam poket. bila keluar kertas yang cakap "BAKI TAK MENCUKUPI"

Bila dah pulang dari bank dengan mula pilu, minyak motor pun pakcik press pelan pelan supaya boleh jimat. pakcik dapat je bau kat mana majlis ada MAKAN FREE. kalau ada rezeki keluarlah beg plastik dan getah dalam poket seluar. manalah tahu boleh tapaw bawak balik.

bertahun tahun pakcik berkeadaan yang macam tu, ditambah pula bila pakcik dapat berita gembira. Kredit KAD "Approve". memang bulan tu juga all out guna bayar sana sini. akhirnya dah full kad yang pertama. kemudian apply yang ke-2 dan kemudiannya sama juga, FULL juga. apply lagi yang ke-3 dan ke-4. semua yang pernah pakcik ada iaitu 5 kad yang membuatkan kepala pakcik pening nak gali kat mana lubang emas supaya dapat duit banyak.

Start lah pakcik acara DIET. bila orang tanya "syam, kenapa tak makan?" pakcik jawap "Diet". walhal, dalam poket memang yilek (kosong). memang lebihkan air dan makan sehari sekali. kalau dah tak tahan sangat, beli lah meggie yang tak ada perisa. dan goreng dengan minyak ayam. meggie yang ada perisa mahal. meggie yang kosong tu jauh lebih murah. setiap minggu, start pergi tesco jam 10 malam. masa tu roti dan ikan yang dah expired mereka jual dengan harga lelong. memang beli lah ayam dan juga ikan yang dah lebam. makan lah selagi boleh.

Begitulah pakcik 11 tahun lepas, memang kais pagi makan pagi, kais petang makan malam. Memang pakcik idamkan rumah sendiri dan kereta besar serta nak pergi melancong sana sini. Nak juga bagi mak ayah gaji bulan banyak banyak dan mereka boleh beli apa sahaja yang mereka suka. itu impian pakcik.

setelah pakcik bertemu bisness ini, ramai cakap " boleh kaya ker jual tupperware?" malah, ramai juga downline pakcik yang move to other business sebab tengok bisnes ini sangat sangat beri pulangan kecil. yang mereka nampak adalah 1% dari faedah dan mereka tak nak tanya pun orang yang dah bertahun tahun dalam bisness ini. pakcik dah tengok beberapa orang. hidup mewah dengan rumah dan impian besar mereka tercapai.

Dunia perniagaan kini dah jauh berbeza. dah tak perlu buka kedai, tak perlu nak buat flyers promosi beribu riban, Dunia niaga adalah dunia kepercayaan dan keyakinan orang tentang kita. sejauh mana kita dikenali dan sejauh mana kita aktif dan fokus kepada 1 bisness. Nak niaga banyak bisness boleh jer,, cuma, apakah kita dah berjaya dengan 1 bisness. tamak nak kaya tu boleh. cuma nasihat pakcik kepada diri sendiri agar jadi PAKAR dalam bisness yang ada ini. bila dah paham selok belok niaga. Niaga TAIK LEMBU pun pasti ada orang beli.

pakcik dah hampir 11 tahun dalam bisnes Tupperware sehingga nafas orang yang bercakap dengan pakcik tentang Tupperware pun pakcik dah tahu dia ada potensi atau tidak.

Semangat dan impian memang perlu. ia perlu seiring dengan TINDAKAN. tindakan kita akan menentukan hasil. Orang yang ada daya USAHA sahaja yang digelar USAHAwan. kalau dia ada angan angan sahaja, dipanggil HAIwan.

Pakcik nak buka 1 class Online yang ke 3 di whats app group memandangkan dah ada 2 Group yang penuh. Pakcik mencari Newbie yang nak mencuba bisness yang produk dah pun 55 tahun di Malaysia. produk yang ada jenama dan dipercayai.

pakcik mohon untuk hubungilah pakcik..

caranya adalah.. click pautan yang pakcik bagi diruangan komen dibawah

pakcik sangat sangat berharap anda merebut peluang ini.

yang sayang kamu,

Syamputra Razali
guru besar Tupperware

























No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH