IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Thursday, January 2, 2020

Tahniah Kepada Pemenang bertuah berjaya memenangi Tupperware yang Rare dan menarik untuk awal tahun 2020 dalam semangat Pakcik Tupperware mencari misi lebih ramai orang yang inginkan kejayaan.

Assalammualaikum
Sebelum pakcik berleter panjang.. mari pakcik belanja video sedikit untuk hiburan anda semua




Sebelum itu, pakcik ingin mengucapkan tahniah kepada 5 pemenang yang lepas saringan dan syarat untuk pakcik pilih dari ribuan orang yang mencuba nasib. Pakcik memang berniat nak bantu anda dan niat yang anda nyatakan seperti membantu murid dan orang susah sangat menyentuh perasaan pakcik. Oleh itu pakcik memilih 5 orang. Pada asalnya pakcik nak pilih seorang sahaja.

Berikut adaklah number fone anda yang berjaya. Pakcik sudah hubungi dan insyallah pakcik akan post ke tempat anda..

First batch dimenang oleh puan lina yang mana membawa pulang 4 kotak Tupperware untuk acara majlis amal dan syukur pakcik sendiri hantar di Damansara.


Pakcik gembira bertemu dengan insan hebat dengan membuat semua orang gembira.

Untuk 5 kotak extra adalah diumumkan nama

pemenangnya..







Pakcik sangat terharu dengan sokongan dan penglibatan anda semua, namun ada juga yang memberi sesuatu yang membuat pakcik serik.

Ada yang call pakcik seperti mendesak pakcik, ada yang whats app berjela jela nak semua hadiah. Ada juga yang mempertikaikan apa yang pakcik buat. Betul betul pelbagai ragam dan dugaan. Namun, pakcik tetap mengambil yang baik baik sahaja

Pakcik memang selalu berfikiran positif dan sebab tu pakcik dah bertahan dah 11 tahun dalam bisness ini. Bisnes yang sangat pakcik sayang dan bisnes yang telah mengubah hidup pakcik secara keseluruhannya.

Ohhh ya..

Sebelum pakcik terus berbual lebih panjang..
Untuk yang nak tahu apa yang mereka dapat adalah 1 kotak item ini untuk pelbagai acara bukan berbentuk peribadi..






Sedih dan menyedihkan..
😫😤😫😩🥺😢😭
Begitu ramai orang yang nak barang yang pakcik ada ini sampai berkotak kotak pakcik simpan dah bertahun bawah katil. Actually pakcik dapat barang ini pun FREE jer.. ada orang yang budiman bagi pakcik 4-5 tahun lepas. Pemberi tu memang ada 6 kotak dan setiap kotak ada 50 biji. Jadi tak elok lah pakcik nak jual.. berapa sen pun kalau dijual dapat untung.
Pesan orang yang bagi dulu, supaya pakcik gunakan dan berikan kepada yang benar benar mahu..
Memang pakcik nak bagi !!
Yang menyedihkan..
Bila mana pakcik nak bagi..
Ada yang..
1. NAK SEMUA.. Tamak !! ðŸ˜¤
Hampir separuh memang msg dan bila pakcik tanya mereka kata nak sedosen.. nak bagi mertua la.. lama mengidam.. kenapa tak ada yang nak FIKIR ORANG LAIN. Mintak je lah 1 sahaja. Supaya ramai yang rasa. Kalau nak semua.. baik jadi BINI pakcik je. Seluar dalam pakcik pun pakcik bagi..
2. MERENGEK NAK tapi KEDEKUT nak SHARE.🥵
Hampir 2% sahaja yang msg pakcik dari ratusan yang pm pakcik yang SHARE. Kekadang share ini benda yang FREE dan hanya tekan butang SHARE je pun.. share je la kat group Mana mana. Beratnya nak mintak tolong share. Mungkin nak tekan butang share tu kena bayar RM1.00 kot. Rasa tak berbaloi. Give and take la sis oii. Pakcik tengok kan jer korang semua. Memang sedih.. paling sedih. Tak ada pun yang nak FOLLOW atau ADD FRIEND pakcik. Yer lah. Pakcik sedar siapa pakcik. Apa lah salah ya add pakcik sebagai kawan supaya kita dapat menjadi kawan dimuka buku..
3. KUTUK dan SINDIR pakcik tak BALAS msg whats app😱
Memang ini pakcik sangat sedih. Ada yang pakcik rasa tak patutlah. Pakcik tak mintak duit u olz se sen pun dan pakcik berhak nak bagi kat siapa sahaja ikut pertimbangan pakcik. Ini tidak, pakcik lambat sikit balas, dah merungut macam macam. Ada yang cakap “ pot pek pot pek “ la.. memang pakcik tak faham, apakah anda memang ada sifat begitu dan majoriti yang bersikao begitu adalah perempuan. Malu lah kak.. macam tu.
——
Bila pakcik nak bagi Give Away ini pakcik rasa dah serik. Memang yang berjaya lepas tapisan pakcik dan pakcik post pun pakcik tanggung. Apa yang pakcik dapat. Nak dapat pahala awalnya, dah jadi dapat dosa.
Pakcik tak akan terus untuk STOP kerana ada yang bertindak diluar keterbatasan dan pakcik yakin, dikalangan yang msg pakcik pasti ada yang baik hati juga. Elok bagi salam dan memang lembut tutur bahasa. Pendek kata , tenang hati nak berbual dengan dia.
Pakcik bukan orang yang marahkan nyamuk kelambu dibakar dan pakcik tetap nak habiskan barang tu dan pakcik ucapkan tahniah yang dah berjaya mendapat hadiah yang menjadi penutip acara tahun 2019 !!
Semoga kedatangan 2020 akan memberi borakah kepada pakcik dan Team Power. Untuk anda yang sudah join Tupperware Malaysia team power, pakcik ucapkan welcome to Team hebat nombor #1 di Malaysia.
Untuk yang pakcik terlepas pandang untuk dapatkan something dari pakcik. Sudi sudikan Whats app pakcik dengan menekan link dibawah.
Kalau boleh dan lebih manis. #SHARE lah sekali.. kalau 2 kali lagi pakcik sayang. Kalau berkali kali.. memang pakcik bagi ðŸ’‹ diangin lalu.
Ini link untuk anda click.

















Hai, salam hebat luar biasa..
Saya Syamputra Razali, berasal dari Malaysia. Dikenali dengan nama panggilan “Pakcik Tupperware”.
Saya mula mengenali Tupperware sejak tahun 2010 dimana ketika itu saya hanyalah ahli biasa (consultant) yang membantu kakak saya untuk berniaga secara separuh masa. Selepas mengetahui betapa hebatnya Tupperware dan peluang, saya mencapai status “Director” dan terus melangkah sehingga menjadi “Executive Director” didalam Tupperware di Malaysia.
Saya masih merupakan pensyarah di Institut Pengajian Tinggi MARA di Malaysia. Atas kerana saya ingin menjana pendapatan sampingan, Saya sahut cabaran untuk berjuang menjalankan perniagaan secara atas talian (online) sahaja. Di Hujung minggu, Saya juga bertemu rakan niaga saya (downline) pada waktu hujung minggu dan membuat demontrasi “party Tupperware” untuk menyampaikan maklumat tentang perihal Produk Tupperware yang hebat ini. Saya juga sangat gembira apabila mendapat galakan dari upline yang juga merupakan Queen of Tupperware Malaysia (champion in Malaysia) iaitu Shireen Tan sehingga saya juga pernah berjaya muncul sebagai penerima anugerah jualan tertinggi (Rainbow Award) dan merupakan penerima pertama lelaki kereta Honda Civic secara percuma melalui (Cars Challenge)
Walaupun saya menjalankan perniagaan secara separuh masa, namun, saya yakin akan kemampuan syarikat Tupperware yang senantiasa memberikan produk yang berinovasi dan mesra pengguna sehinggakan saya telah berjaya mempunyai lebih 3000 orang rangkaian agen jualan diseluruh Malaysia dengan jualan tahunan RM6 juta.
Dengan pendapatan 5 angka sebulan, saya mempunyai kebebasan dari segi kewangan (financial freedom) dan juga saya mempunyai pendapatan sampingan (extra income) yang boleh membantu keluarga saya hidup lebih sempurna.
Saya yakin, lelaki juga mampu berjaya jika ada perancangan dan strategi perniagaan yang betul disamping plan pemasaran yang sudah terbukti hebat dari Tupperware Malaysia.
Saya ingin berkongsi TIPS untuk berjaya dalam bisnes Tupperware ini :
1. Pasang Impian dan buat tindakan (DREAM BIG and ACTION)
2. Guna dan sebarluaskan manfaat penggunaan produk Tupperware yang hebat (Use it, feel it)
3. Bekerja didalam satu pasukan (work in a TEAM)
4. Fokus dalam matlamat dan kejar dengan semangat (Extra Energy)
5. Yakin akan kehebatan produk (Confident tupperware brand)
Saya akan terus berazam untuk melangkah dengan lebih kuat dalam perniagaan ini yang mana boleh menjadikan hidup saya menjadi lebih baik dan sempurna.
Terima kasih kepada rangkaian agen jualan saya Team Power dan organisasi Advanced Sales Group (ASG) yang membawa saya mencapai impian saya menjadi realiti.
Harapan saya agar seluruh peminat Tupperware dan juga rakyat Malaysia merebut peluang keemasan ini dengan mendaftar sebagai ahli Tupperware dan bertindak sebagai agen jualan yang boleh membantu lebih ramai orang diluar sana.
Dengan produk berkualiti dan jenama yang diakui, Tupperware akan terus hebat dan mencipta legasi dipentas yang tersendiri.
Untuk anda yang ingin berhubung dengan saya boleh hubungi ditalian +60123993947
Saya sedia menghulur tangan dan membantu anda sehingga berjaya.
Salam aidilfitri dan hebat luar biasa,
Syamputra Razali
ASG Malaysia



"Boleh Ker Kaya Jual Bekas Plastik nie Syam oii Gaji ko pensyarah tu tak cukup cukup lagi ker ?" - suara pertanyaan soalan kawan lelaki (nada hairan) yang sedang melihat aku terbongkok bongkok mengangkat barang dari rumah warden tingkat 7 untuk ke party Tupperware Tahun 2010. 11 tahun yang lalu.
.
ada pulak terserempak dengan kawan sekolah dishopping mall dan dialog ini dia tuturkan.
"syam.. aku dengar .. ko dah jual tupperware pulak.. geng geng makcik makcik la ko sekarang.. party party.."- ejekkan seorang yang masih terniang dalam fikiran aku.. sambil dia ketawa kecil seolah olah memperlekehkan perniagaan aku ini.
.
MEMANG BETUL !!
- Tupperware ramai makcik makcik dan hakak hakak.

MEMANG BETUL
- Jual tupperware nie tak dpt beli jet peribadi ataupun kaya raya berharta duit berbillion..

MEMANG BETUL
- Meniaga tupperware susah kalau lelaki yang jual. TAK PERNAH dibuat orang !!
.
semua itu.. dan semua kata kata itu dah MASAK (lali) dengan telinga ini. Malah, hati aku pun pernah terdetik dan berkata kata dan turut menyokong kata kata negetif tu yang akhirnya buat aku menitik air mata memikirkan apa nak buat lagi satu ketika dulu. Aku tiada sapa sapa. Tiada bahu nak bersandar.

. memang semua tu betul.. tapi kalau difikirkan je.. memang tak akan maju la kita sampai bile bile. Ikutkan kata orang, alamatnya periuk tak ada nasi. Sebab risau dan malu dikatakan orang. Aku bukan niaga benda HARAM atau mencuri hak orang. Aku meniaga bekas plastik yang mana untung seringgit dua sahaja untuk reseki sesuap nasi.

lalu, aku mengeluk saku sendiri dan tengok poket aku ada berapa ringgit. Ada RM2.00 jer. Aku bertanya pada diri sendiri.
”Orang yang perlekehkan kau tu ada bagi BERAS ker atau masukkan duit dalam duit poket kau”. Dia tak akan bantu kau pun kalau ko sengkek. Jadi, kenapa nak ambil peduli ? Persetankan semua itu..

aku nekad nak mulakan sebab masa dah bermula itu adalah masa saat saat memerlukan duit sgt sgt.. 2010. dtg kerja bergaya tapi hutang sana sini kredit kad dan aku pikir.. nak buat bisness apa yang celat dot duit yer?? aku bukan pandai melihat carta forex untuk meramal duit untung dibursa saham. aku bukan pandai bertukang nak jadi kontraktor duit berkepok dalam bank makan untung. aku bukannyer reti nak tulis dan susun dokumen jadi agen jual tanah dan jual rumah kaya raya makan duit senang. kerja mereka memang senang. namun, berapa lama mereka berusaha capai tahap itu dan prosess belajar jatuh bangun sebelum berjaya tu berapa lama. aku nak mula dari 0 balik ker?
memang amek masa. memang boleh jadi semua tu. kalau kita tekun berusaha.. tapi apakan daya aku nak start hidup baru untuk belajar benda baru. buang masa !!
.
proceed sahaja apa yang ada dan pastinya boleh juga berjaya hidup senang. dah terbuktilah cikgu tadika income ratusan ribu, suri rumah berpuluh ribu income sebulan.. dan dengan buat bisness dengan strategi yang betul memang kita akan dpt dengan pantas. tapi siapa nak ajar aku? mana upline aku? akak aku pun dah x buat tupperware .. aku lost !!
kalau aku terus terusan lost dan nak MENUNGGU orang ajar, berjanggutbla nak faham. aku belajar ringankan mulot tanya orang sana sini. biarlah orang cakap aku apa. dtg asembly sana sini stokis dan main redah belajar dan membaca buku marketing plan tupperware.🚙 aku TAK TUNGGU sapa sapa. aku lah upline .. aku lah downline
.
aku nak give up juga kekadang bile down. nak je masuk bisness baru dan mereka yang berjaya selalu cakap.. fokus fokus..!! tapi berapa lama lagi tahun aku da nak hidup.. mereka yang berjaya.. memang tak ada jalan short cut, ada ranjau duri. aku pun gasak lah rempuh aja. memang macam macam aku harungi. tak sah lah kalau tak nangis meraung.. kena itu ini dan dengki itu ini. salah aku jugak!! salah step.
misi aku nak buru kejayaan. kejayaan tu duit. duit tulah yang boleh membantu hidup kita sempurna.
.
yer.. memang duit tak boleh beli bahagia. tapi duit boleh bantu orang untuk ada masa untuk benda yang baik. ada duit lebih boleh elak pergaduhan keluarga. kita leh sedekah lebih. bantu orang susah.. dan bayar zakat lebih utk teman seagama. kalau kita sengkek. agama kita pun dipandang begitu. orang kata melayu malas dan lembam.
.
mana yang ada depan mata.. teruskan dan buat sehabis habisan.. aku tak nak turn back atau lompat ke bisness lain dah.. aku minta maaf yer kengkawab yang ajak join sana sini. aku nak all out dalam tupperware ini dan makan gaji jadi Cikgu !!
.
memang niaga tupperware tak leh kaya sampai beli jet peribadi ataupun dapat beli rumah sebijik pun dah ok sangat dah. rentak dan keputusan tentang bisness kena pantas. nak tak nak.. tahun 2015 aku beli umah depan umah mak aku kat ampang. tahun lepas 2016.. rezeki beli rumah kat taman medan dan juga di ukay perdana.. aku cakap nanti orang kata aku berlagak. memang aku beli CASH!! itu semua hasil simpanan duit komisen yang aku tak usik selama 1-2 tahun. (maaf kalau pengakuan macam poyo)
.
abg dah letih untuk jadi TAMAK untuk cuba bisness lain. memang bisness yang lain pun hebat juga.. memang MLM lain memang bagi gaji yang byk dan soalnya.. aku tak tak larat nak buat banyak keje.
dengan rezeki ini kalau all out betul betul akan membuah hasil.
soalnya..MAMPUKAH KITA nak mulakan bisness baru ..walhal.. kita dah tahu macam macam. nak mula benda baru memang kena ada kekuatan dan tips yang betul.. hidup pun bukan 1000 tahun. kita bukan malas. tapi berpada mencari rezeki. insyallah. target saya nak gaji sebulan RM100k dan saya nak bantu orang lain je.. jom u olz.. saya cita cita nak bina legasi bisness yang boleh disalurkan kepada ahli keluarga. Tupperware leh
akhirnya.. saya amek keputusan nak buat all out Tupperwate. siang malam pagi petang semua buat tupperware. rasa tak penat langsung buat benda yang kita tahu kita akan berjaya !!
ok u olz
--> sambung pagi ini..
omg banyaknyer typo.. mintak maaf
.
pagi ini aku dtg kerja dengan honda civic yang tupperware bagi.. memang rasa bersyukur dan bertuah sebab RAMAI gile orang yang dah masuk team power. harapan aku. aku nak semua yang masuk bersemangat dan terus mencuba untuk BANGUN kalau jatuh dan hulurkan tangan andai jatuh. AKU akan dtg membantu !!!

penat menaip. Ejaan silap minta ampun ya.

Syamputra Razali TP
012-3993947

~ hati seteguh karang !!

Jom jadi ahli Tupperware









No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH