IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Saturday, January 11, 2020

Tips pujuk supaya suami izin dan restu isteri niaga Tupperware

Pakcik,  Saya memang nak sangat berniaga Tupperware, namun, suami saya tidak izinkan saya.



Saya buat semua ini demi keluarga dan anak anak. Namun, apakan daya saya. Saya tak mampu meneruskannya.

Itulah luahan Hati Sis X (nama dirahsiakan) yang meluah perasaan kepada pakcik.

Pakcik ada beberapa Tips untuk memujuk hati suami supaya memberi izinkan dan jika kena caranya suami sendiri akan ajak perlu ke stokis untuk beli Tupperware.

Ini pakcik berikan 3 Tips untuk anda semua yang ada bau bau bacang suami macam tak berapa nak restu kegiatan murni anda nak dapat extra income.

1. ELAKKAN RUMAH BERSEPAH
- sebagai suami, mereka tak mahukan apa apa kecuali 3 perkara. 1. Rumah kemas, dapor berasap masak sedap dan anak anak kemas terjaga. Jika anda mula mula niaga dah rumah macam tongkang pecah. Kain baju bersempok sana sini. Tandas berdaki dan pinggan mangkuk kat singki dah berulat dan berbau longkang. Memang wajar anda kena stop niaga. Sebab anda tak pandai bahagi masa dan tak boleh uruskan masa dengan baik. Suami akan tak izinkan anda bila mana rumah tak terjaga. Jadi, nasihat pakcik. Selesaikan tugas anda sebagai seorang isteri dan kewajiban anda sebagai suri rumah. Sebagai tulang rusuk kiri kepada lelaki, anda sebagai seorang isteri kena berjaya mengurus hal diri dan keluarga dahulu sebelum bersusah payah membantung reseki diluar. Risau nanti, suami jumpa vitamin kali ke 19 yang auranya masyallah tak bisa di tolak.

2. BAGITAHU NIAT ANDA KEPADA SUAMI YANG ANDA BUAT SEMUA INI UNTUK BANTU DIA
- Paling penting, adalah anda kena benar benar ikhlas dan jujur anda lakukan bisnes ini untuk bantu keluarga walaupun jauh dilubuk hati anda nak cari extra income untuk beli barang kemas dan nak beli baju baju cantik. Namun, bagitahu niat anda memang nak bantu keluarga supaya suami tahu niat anda itu. Paling penting, sekali sekala tunjukkan kejayaan anda dapat untung dari Tupperware tu dengan beli barang dapor. Beli baju baru anak anak dan paling memeranjatkan anda tunjukkan buku akaun yang anda buat untuk anak anda yang anda simpan. Bila suami terkejut suprise yang anda buat walaupun untung anda itu sedikit tetapo NAMPAK hasilnya. Suami akan restui. Anda perlu belanja jiwa suami dan senantiasa bersungguh sungguh. Awas!! Anda diperhatikan oleh suami.

3. LAPORKAN SETIAP KEJAYAAN DAN ELAKKAN BERKONGSI KEPERITAN.
- Sistem kepala suami memang tak boleh menerima sesuatu yang boleh menyebabkan isterinya nampak susah. Lumrah lelaki memang sejenis yang sayangkan bini. Dia akan protect isteri dari kesusahan. Elakkan cakap “penatlah bang, orang dengki.. orang caras.. orang itu ini..” nanti sistem kepala suami akan rasa Niaga Tupperware ini menyusahkan sahaja. Lebih baik duduk rumah jaga anak, lipat kain. Jadi, pakcik nak nasihatkan, elakkan bercerita diperingkat awal ini. Semua kesedihan itu perlu di kongsi dengan upline ataupun pakcik sahaja. Sebab pakcik dah lalui dan faham serta ada penyelesaiannya.  Bila yang pahit ditutup sementara. Dan kemudian anda meletop. Ceritalah kat suami suatu ketika dulu susah payah anda. Pasti suami akan menitiskan air mata mengenangkan derit insan tersayang menyembunyikan kesakitan sebelum menempuhi kejayaan. Jadi, Lepas suami nampak indah yang indah, ia akan rasa. Bisnes Tupperware ini memang sesuai dan sangat memberi pulangan yang bermakna. Suami nak tengok Figure dalam bentu NOMBOR. Jadi, kalau dapat tunjukkan Biznet dan duit masuk macam transaction jual beli dan komisen lebih baik dan percayalah, suami senang nak beli jiwa. Anda perlu dapatkan payung perak (keizinan) itu dari suami.



Sebagai kesimpulannya,

Pakcik
Menyeru kepada anda agar jaga hubungan dengan suami. Sebab suami adalah syurga anda.

Bakal menjadi suami,

Syamputra Razali
Siapakah yang sudi?











No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH