IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Monday, April 11, 2016

New branding Syamputra Razali - Tupperware Malaysia Online

Assalam
Hari kedua menulis sehingga 30 april. Menulis ini sebenarnya seronok.
Hari ini hari lahir art. Memang art ini sangat sporting sebab kami berempat bersama suami art dan hyqal pergi ke vietnam. Art memang seorang yang sangat smart. Tiket dia tempah dan semua urusan dia buat.

Kami merempet kat sana. Best jugak naik moto tapi sana memang mencabar sebagai penunggang moto.

Ohh ya. Ini baru sampai dari UIA. Jadi juri pantun di uia antara mahallah..
Memang seronok kalau mengadili..
Memang seronok kalau kita buat benda yang kita minat. Sanggup berejam ke gombak..

Oklah
Bercerita tentang aktiviti kerje hari ini. Kena sabar dengan apa dugaan dalam kerje. Yg penting.. Saya dpt dah nak beli umah kedua dan ketiga.. Doakan yer
Setel bayar balance. Cuma nak urusan peguam sahaja nak setelkan hal ini..
Kat kolej memang membakar kesabaran aku.. Tetibe dari saya tukar aku pulak. Tapi elok lah kita berbaik sahaja dan positif. Menang atau kalah.. Semestinya kita nie kena ingat.. Kita nie "makan gaji".. Jadi.. Ikutkan je apa boss nak.
Ada gotong royong di masjid. Singgah tanda sokongan..

Inilah poster yang meletops saya rasa.🚘boleh gunakan carikatot yang mana dibuat oleh aman shah. Tq amanzz 

Saya pulak dok tukar warna baju kira ubahzzz situasi
Itulah kekadang kena ikut kehendak pasaran.. Jom!!
Ini pulak seruan recruit 5 orang... Kalau tak kenal tembak..

Ok tak karikator ini.. 
Memang lepas nie pakai gambar ini sahaja 

No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH