IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali TP Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2023; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2023

Tuesday, August 15, 2017

Tawaran Jadi Agen Jualan Tupperware Malaysia - Peluang Untuk Anda. Sertai TEAM POWER Syamputra Razali

SAYA TAHU ANDA YANG BACA IKLAN INI AKAN BERJAYA..
.
Saya tahu awak nak cari extra income untuk anak dan keluarga
.
Saya tahu awak nak cari duit lebih nak bantu suami yang kerja kuat untuk hidup senang
.
Saya tahu awak tengah mencari apa nak dijual dan macam mana nak dpt duit. tapi anda tak ada modal dan tak pandai berniaga.
.
Saya tahu anda sanggup kerja kuat dan berkorban demi keluarga.
.
saya tahu.. anda akan hubungi saya dengan click disini --> 

www.wasap.my/60123993947/saya+nak+jadi+agen+jualan/
.
saya tahu.. andalah yang saya TUNGGU..
.
Bertindak sekarang !!
.

https://www.facebook.com/tupperwaresyamputrarazali/posts/1370421779674166

SETELAH 8 tahun mencari kunci, akhirnya bertemu kunci dan pintunya..
.
8 tahun ibarat meredah onak dan duri.. jatuh dan bangun.. jatuh dan terus bangkit.. airmata bukan lagi saksi tetapi airmata kita menjadi saksi.. kegembiraan menuai hasil pengorbanan yang berbaloi.
.
Tanpa ada ruang untuk putus asa. patah sayap bertongkat paruh.. aku terus belajar untuk terbang tinggi.. belajar belari dan mengidam mencecah awan.
.
kini, rahsia bukan lagi rahsia..
niat membantu dan melebarkan sayap rangkaian TEAM POWER seluruh Malaysia dengan pendekatan yang halus budi dan ikhlas hati.
.
Allah dah beri bakat ini dan aku dah menghalusi potensi yang ada. kini, aku mencari siapa yang sudi sahaja, tak nak paksa atau mendamba pada yang sia sia..
aku mencari yang seperti aku dulu.
gigih menjamah sisa juadah
perih menelan tokmah
.
wahhhh.. bagaikan sasterawan aku nie..
.
pendek kan cerita.
.
Jika anda nak cuba dan dah puas hidup susah.. berhajat nak da extra income yang sederhana.. ayuh lah PM saya 012-3993947
atau
click sahaja sini
.
www.wasap.my/60123993947/saya+nak+jadi+agen+jualan+tupperware/
.
sedia untuk mencipta kejayaan?
#tupperwareteampower
#syamputrarazali
#tupperwaremalaysia
#tupperware
#tupperwaresales

















No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH