IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Wednesday, December 5, 2018

Kenapa perlu Join TUPPERWARE TEAM POWER untuk buat Bisness Tupperware secara Online : Pakcik beri luahan rasa

Assalam..

alhamdulillah.. dah genap 9 tahun pakcik menjadi director dari tahun dis 2010 yang lepas sehingga 2018. 9 tahun sangat memberi pengalaman besar dalam perniagaan pakcik. secara jujur berniaga Tupperware nie dah berikan banyak perubahan dalam kehidupan pakcik..

Dari seorang yang mencatu makan setiap hari dan selama beli apa sahaja

Dari seorang yang duduk rumah sewa dah ada 3 rumah sendiri

Dari yangada moto dan dah ada 2 kereta..

Dari seorang yang murung memikirkan hutang sana sini.. kini dah ceria bebas hutang dan hidup dalam keadaan tenang

Dari seorang yang ada gaji tetap sekarang dah ada pendapatan sampingan 5 angka dan campur lagi gaji tetap.. alhamdulillah..

betapa tahun 2018 ini sangat istimewa sebab pakcik boleh bersama sama mak ayah dan adek lelaki ke mekkah menunaikan umrah.. alhamdulillah

memang pakcik amat amat terharu dan bersyukur diatas apa yang Allah berikan dan mungkin doa mak dan ayah pakcik sehingga pakcik boleh berjaya sebegini..

japp.. nak call mak... rindu plak bile sebut mak..


ini adalah gambar kenangan yang sangat sangat sedih dan sebak pakcik tengok.. wajah mak ayah yang nak tengok mekkah sangat sangat mengimbau kenangan kat sana.. umrah pertama pakcik cukup indah dan sangat sangat memberi kenangan. tak dapat nak gambarkan perasaan pakcik.. duit pakcik kat sana macam ada banyak jer.. dan tak kering.. sangat ajaib.. pagi subuh belikan mak kasut dan ole ole.. membawang sama sama kat kedai makan dan minum air zam zam sama sama.. memang cukup indah.. sangat sangat rindu mekkah..


No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH