IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Thursday, June 28, 2018

Kerja Promote Tanpa Modal & Dapat Modal melalu jualan Dropship : 29 Jun 2018 Sahaja

Assalam..


Ramai orang Tak Caya yang Berniaga ada juga yang tak perlu MODAL..
Mereka bila di ajak berniaga akan start dengan
AKU TAK PANDAI..
SAYA TAK RETI
TAK ADA ORANG NAK BELI

mereka dah start set mind mereka dengan alasan dan mereka tak mencuba lagi pun berjuang atau cuba menjual.. promote pun tak cuba.. terus hukuman dijatuhkan.. "TAK ADA ORANG NAK BELI"
Abam kekadang kesian tengok orang orang macam nie.. kalau abam cakap dia MISKIN.. nanti dia marah.. Tapi memang dia MISKIN KEYAKINAN DIRI.. Dia tak yakin dan dia sendiri dan judge diri dia TAK MAMPU.. Aura yang macam nie yang buat bangsa kita akan mundur dan terus KEBELAKANG.. sebab kita tak sama macam bangsa lain yang cuba sedaya upaya cari makan kat bumi MALAYA.. Bumi ini asalan kita.. kenapa nak menumpang dibumi sendiri..

Oleh itu.. STOP REASON dan START ACTION.. kalau jual hartanah besar besar memang lah tak mampu. .abam tak kemampuan tu terhad.. atau jual kapal terbang.. sebab itu memerlukan kepakaran .. jual kereta pun bukan macam jual sayur.. Ini jual TUPPERWARE yang mana.., kebanyakkan orang yang cari Tupperware.. Abam yang marah sangat.. bile kita suruh dia berusaha dia tak nak.. nak PINJAM DUIT nak plak.. nak bayar dengan apa?.. bulu hidung atau taik gigi.. Memang abam pantang kalau orang yang bagi alasan dulu sebelum mencuba..

Kalau nak ikutkan cerita abam dulu dulu.. bukan nyer terus jatuh duit dari langit..

Halangan *** TAK ADA MODAL
- Apa yang abam buat adalah start jual barang dengan promote dengan air liur sahaja modalnya.. rajin sikit peluh yang menitis nie.. harus promote habis habisan..  dan  dapat duit dari customer dan baru beli barang..

oklah u olz...
abam nak start keje nie..

promo jap red serving red royal..

No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH