IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Saturday, September 29, 2018

Koleksi tupperware pakcik :SIapa Nak Beli ??

Assalammualaikum..

———
Lai Lai Long.. pakcik nak mintak tolong


Kak long.. Abang Long.. Pak Long & Mak Long.. (polong jangan datang)
.
Malam ini Pakcik Terjumpa dalam Gudang Pakcik. Pakcik nak Jual.. 
.
Siapa cepat dia dapat.. click cepat link ini.. —> www.wasap.my/60123993947/LaiLaiLong+Pakcik+Tupperware
.
—> www.wasap.my/60123993947/LaiLaiLong+Pakcik+Tupperware
.
—> www.wasap.my/60123993947/LaiLaiLong+Pakcik+Tupperware
.
#pakciktupperware
#siapacepatdiadapat

#kasiCuci

Rezeki manusia lain-lain. Jangan kita lihat orang memancing dan dapat banyak ikan di satu tempat maka kita fikir jika kita memancing di situ hasilnya adalah sama. Belum tentu der..... Begitu juga berniaga!

Jangan lihat berjaya perniagaan itu hanya kepada apakah produk/perkhidmatan mereka..... Ada banyak faktor yang perlu difahami seperti ilmu, mentor, sistem, strategi, usaha gigih dan paling penting keberkatan.


Disiplin adalah kunci kejayaan diri. Ia pembuka peti kaya dan berjaya.

Disiplin ada resepi tersembunyi. Apabila disiplin sebati dalam diri, ia dapat menukar orang biasa-biasa menjadi orang kaya dan berjaya.

.
This is Final Call for star success celebration
.
Dalam hidup kita, ada satu moment yang boleh tukarkan diri kita yang biasa-biasa jadi luar biasa, yang gagal jadi berjaya, yang serabut dengan masalah jadi bahagia...dan kalau terlepas moment yang satu ni...apa kau rasa?
.
Apa kau rasa? Mungkin kau pun tak sedar dan tak tahu apa yang kau dah terlepas sebab kau tak kisah pun selama ini terlepas banyak perkara yang kau sebenarnya mampu capai luar biasa. Sebab kau tak tahu apa yang kau tak tahu tentang potensi sebenar diri kau kecuali bila kau pilih kau mesti nak tahu.
.
Bak kata Prof Hamka, “Jika hidup hanya sekadar hidup, babi dihutan juga hidup.”
.
Jumpa nanti di event Tupperware 21 oktober di Hotel hilton KL.
.
Ia bakal menjadi satu lipatan sejarah buat kami dan mereka yang pernah mengalaminya.

Kau memang plan untuk hidup ditahap kewangan “cukup-cukup makan” atau “boleh survive” sahaja? - soalan pakcik kepada tipah (bukan nama sebenar)
==========================

Tipah bengang! Bukan Tipah tak bersyukur tapi bengang!
.
Gaji datang lagi! Tapi tak sampai beberapa hari lepas tolak hutang dan bayar komitmen bagai- Habis tinggal RM80 saja nak sampai hujung bulan depan... Sesak ni! Konon buat bisnes part time tapi ala-ala keluar masuk duit macam ada duit, tapi sebenarnya tak ada pun.... Duit gaji habis buat tanggung bisnes... jual tupperware tapi sorok bawah katil. nak jual tak laku.. fedup !!
.
Kawan Tipah yang berniaga separuh masa, seorang lelaki dan berniaga bertahun-tahun berjaya pulak dapat gaji 5 angka dan relax je dia buat bisness ini dan dapat macam macam insentif macam kereta Honda civic percuma dan perlancongan FREE vip. — pakcik lah tu (hahahahha)
.
.
Ini dilema hidup “Tipah”.... ada anak 2 orang. Suami kerja atau bisnes juga tapi Tipah kena cari duit sendiri samada sebab nak tolong suami, Tipah nak ada duit sendiri untuk belanja diri dan mak ayah dia atau Tipah dah berpisah dengan suaminya.....
.
Inilah jenis-jenis masalah yang pakcik jumpa dan pakcik berniat nak bantu selesaikan dengan bimbing mereka dengan hanya memulakan la gkah sertai event RM10 tiket di hotel hilton pada 21 okt 2018 (ahad)
.
pakcik tak nak cakap banyak.. inilah permulaan pakcik dan siapa sahaja sebelum-sebelum ini..... Dan ramai dari mereka mampu membina bisnes online jual tupperware dan tahap kewangan dah semakin lebih baik serta menjadi manusia yang lebih bermanfaat....
.
Kadang-kadang, bila pakcik dapat pula mesej dari mereka yang jenis nak ubah hidup dan tahap kewangan tapi kononnya sibuk sangat tak ada masa nak hadir event tupperware dan belajar ubah hidup, kami ada 2 perasaan:-
.
1/ Kesian! Sibuk sangat tapi tak berapa nak mendatangkan hasil tapi ulang buat benda yang sama setiap hari.. sedih kan..

2/ Kesian! Sebab dia tidak tahu betapa star success ini meraikan orang yang berjaya dan kita dapat aura positif dan semangat dari event ini. kita oun bawak ramai prospek dan telah bantu terlalu ramai bina kehidupan dan tahap kewangan yang mampu buat mereka selesaikan hutang dan upgrade kehidupan sehingga ada yang capai ratusan ribu ringgit sales sebulan.
.
Kita bernaung dalam syarikat jualan langsung dengan konsep MLM dan bukan skim cepat kaya! tak ada jalan pintas nak berjaya !! kena start dari bawah macam pakcik !!
.
Tapi kami ada formula langkah demi langkah untuk bantu dan bimbing seseorang itu untuk kenal dan kuasai potensi diri, bisnes tupperware dan tahap kewangan serta bagaimana mereka boleh capai impian-impian mereka walaupun mereka bermula dari kosong atau dah bankrap apatah lagi jika pernah gagal buat bisness tupperware ini dah 10 kali. tak pe. kami faham dan kami yakin kali ke-11 pasti berjaya..
.
Nak tahu 3 sebab kenapa ramai orang cakap dia sibuk untuk nak hadir belajar ilmu dalam SSC ( star success celebration) yang dah terbukti bantu ramai ubah hidup, bisnes Tupperware mereka mencanak dan tahap kewangan semakin baik?
.
1- Mereka tidak rasa nak ubah hidup mereka dan rasa itu tak penting bagi mereka - Mereka cakap jer Nak Ubah Hidup- Tapi sebenarnya “Ubah Hidup” ini bukanlah keutamaan mereka. Manusia hanya akan buat benda yang dia rasa penting. ala ala hangat hangat taik ayam.. paling sedih hangat busuk taik hanjing. Ada beza antara buat kerja untuk teruskan hidup dan buat tindakan luar biasa yang boleh ubah hidup. Kita akan beri masa buat benda yang penting bagi kita walaupun kadang-kadang kita sedar apa yang kita buat tu sama jer selama ni, tak ubah banyak benda dalam hidup kita. Hanya untuk survive.
.
2- Mereka sendiri sangsi dengan potensi diri mereka yang sebenar. Jika mereka sangsi tentang program kami, kami dah ada terlalu banyak proven success geng Team Power yang jelas dan nyata .. tapi sebenarnya mereka sendiri sangsi dengan kemampuan diri mereka sendiri... Mereka tidak percaya yang hidup mereka mampu berubah selepas hadir SSC ini yang yurannya RM10. setiap yang masuk akan bawa pulang door gift rm25. Giler berbaloi.. event 1-hari  dari jam 1.00-5.00 ptg ini memang pasat dengan pengisian dan pakcik yakin itulah yang berlaku kepada diri pakcik dan ramai yang bertindak yakin diri selepas hadir star success celebration.
.
3- Mereka memang selama ini suka hidup beralasan. Sebab tu lah ‘kejayaan’ pun beri alasan untuk hadir dalam hidup mereka. Ibarat rezeki dah depan mata pun akan lari bila mereka sendiri tidak mahu menyuapnya.....
.
Kisah hidup “Tipah” ini tidak akan berubah jika “Tipah” sendiri tidak nekad untuk merubah dengan ada bimbingan Mentor, Ilmu, Sistem, Strategi dan Formula yang terbukti berjaya..... Teruskanlah dengan cara Tipah. Lagipun kejayaan memang bukan untuk semua orang. Ia milik mereka yang nekad bertindak bermula dengan ilmu yang betul supaya tidak buang masa buat benda yang salah sama sampai bila-bila. Lagipun masa berjalan pantas, kos sara hidup makin meningkat, kalau tak ubah hadir belajar untuk kali ini, bila lagi?
.
Hanya 4 jam sahaja berlangsung dengan pengisian dengan pelbagai untuk anda semua. kami akan cerita rahsia kami champion 9 kali dibawah payung organisasi advanced sales !!
.
80% yang pernah hadir dan mereka buktikan mereka berjaya membina kejayaan satu per satu selepas belajar dalam program 1 hari ini. dasyat kan !!
.
Anda kenal sesiapa yang nak dibimbing? Anda kenal sesiapa yang ada cita-cita nak berjaya bina jenama diri macam kami bina brand Team Power !! Kami yang mulakan dulu berniaga di Fb dan di media sosial..
.
Malangnya, barang baik memang ada expiry date. Semua yang terbaik pasti akan ada titik noktahnya! kalau anda lepaskan peluang ini.. nak tunggu tahun depan la pulak. masa tu pakcik dan geng yang join 21 okt ini dah pun berjaya !!
.
ini PELUANG TERBAIK untuk anda. Jika masih rasa impian anda penting.. kami seru anda join event kami di Hotel hilton pada 21 okt 2018.
.
Jika rasa tak sanggup nak tangguhkan lagi.. silakan.. pakcik nak buka peluang yang serius..

Jika nak JOIN team kami PM,boleh komen “nak join” untuk kami bantu anda join. atau click je kat link ini —>
www.wasap.my/60123993947/SCC+Hilton+Pakcik+Tupperware
.
www.wasap.my/60123993947/SCC+Hilton+Pakcik+Tupperware
.
www.wasap.my/60123993947/SCC+Hilton+Pakcik+Tupperware

.
Salam Kejayaan

Syamputra Razali
———————-
#pakciktupperware
#tupperwaressc
#tupperwaremalaysia

No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH