IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Tuesday, November 27, 2018

Membership Keahlian Tupperware Malaysia 2019 : Jom daftar dengan Pakcik Berbaloi Baloi




Ada RM73.50 dapat poket?
.
kalau ada boleh click link kat bawah nie..
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
.
Ada ramai yang whats app pakcik yang tanya..
“Kalau FREE saya nak lah masuk ahli”
.
“kena bayar ker masuk ahli.. ingatkan PERCUMA”
.
Pakcik mintak maaf sebab pakcik BoLayan ( Tak layan ) orang yang whats app macam nie.
.
Mungkin kalau dia rasa nak buang air kecik (kencing) dia akan pergi kencing kat tepi jalan atau belakang pokok sebab tak nak bayar toilet 30 sen. Janis orang macam ini pakcik bukan tak nak tolong. Tapi pakcik rasa nak bentuk dia bukan dah jadi buluh.. kalau rebung boleh lagi di lentur. Ini dah jadi keras macam buloh..
.
Esok lusa pasti dia jenis yang tak boleh nak berdikari dan asyik nak berkepit bawah ketiak masam pakcik. OMG.
.
Untuk dapat ribuan ringgit dari perniagaan. Kita kena melabur sedikit. Inilah modal utk kita berniaga. Kalau tak ada duit. Pakcik boleh dulukan duit pakcik. Cakap je “pakcik, saya serius tak ada duit.. tapi saya nak niaga..” —> kalau macam ini, pakcik akan suka dan akan sepenuh jiwa ajar dia nak cari modal nak bayar yuran ahli. Kalau semua nak FREE.. memang tak dapek la pakcik nak nolong dek oiii.
.
Jadi moral off the story..
- pakcik dah boleh baca perkataan apa yang korang keluarkan dan pakcik memang tak suka orang bagi alasan yang buat pakcik akan bertukar jadi hijau ðŸ¤¢.. so, be positif dalam tindak dan tanduk ðŸ˜ˆ.
.
Letih meroyan.. ini meroyan yang positif taw.. dah.. meh bank in pakcik duit yuran.. kemudian masuk group whats app pakcik !!
.
www.wasap.my/60123993…/Join+Pakcik+Tupperware+berbaloi+baloi



No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH