IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Tuesday, January 22, 2019

Tupperware Malaysia Februari 2019 sudah pun keluar dengan product hebat

assalam
pagi ini pakcik datang kerja dengan semangat membara
kelmarin cuti dan pakcik spend time untuk buat aktiviti kemas mengemas..

hari ini pakcik dapat idea.. melantik agen jualan kat kawasan PJ dan memang akan berjaya untuk membantu penduduk taman medan dan dato harun untuk menjadi agen jualan yang hebat..

pakcik terus nak buat poster gini


Pakcik nak bantu siapa sahaja yang ada masalah nak berniaga. tak tahu nak jual.. tak ada modal.. semua pakcik bantu..

insyallah.. dengan pengalaman 9 tahun ini akan memberikan pakcik pengalaman untuk dikongsikan..


Pakcik pun tak sangka boleh dapat sales RM1.3 juta dalam masa 3 bulan sehingga diberikan KERETA PERCUMA !!🚗🚕🚙🚌🚐
.

PAKCIK DULU PUN ORANG ORANG SUSAH.. mungkin kita sama jer..
Yang bezanya.. korang masih hidup susah lagi.. sebab korang masih tak nak START ubah hidup korang !!👣
.
Secara ringkas pakcik cerita.. pakcik pun hidup miskin dulu dan pakcik tak nak hidup susah lagi dan pakcik tanam azam untuk sungguh sungguh berniaga dan kini pakcik dah rasa aman dan damai.. serta pasti syukur formula pakcik yang pakcik gunakan tu sangat berkesan✍
.
Jadi, pakcik nak tolong korang. Bukan tolong bagi duit ala ala sedekah.. atau pun bagi pinjam duit. Benda tu tak setelkan masalah pun. Pakcik nak tolong nak tunjuk jalan. Pakcik nak cari orang yang betul betul hidup susah dan tersepit dengan masalah kewangan.. lagi susah lagi pakcik suka. Boleh bantu dia. Pakcik nak tunjuk jalan macam mana nak buat duit dengan niaga tupperware.. pakcik nak cari yang miskin tapi rajin berusaha.. bukan nak goyang kaki je nak duit..  pakcik cakap baik baik yer. Kalau nak join.. tapi banyak lemak dan alasan.. maaf yer kalau pakcik kasi tazkirah carutan. Benci orang pemalas. Duit nak.. tapi pemalas !! Pakcik ada moto je dulu hantar barang dan beli barang. Kereta Myvi asyik meragam rosak sampai tak mampu nak baiki. Last last tersadai kat garaj. Pakcik redah je pakai moto beli barang sana sini dan tak ada alasan sikit pun. Kalau ada alasan keluar kat mulot pakcik. Pakcik lekas lekas renung matlamat pakcik nak ubah hidup. Bukan untuk kesenangan diri sendiri. Untuk mak ayah dan keluarga juga. Itu yang bagi pakcik kuat.
.
“Modal tak ada..?? “😣
- Jangan risau. Pakcik dulukan duit pakcik untuk daftar yuran ahli dan bile dapat untung hasil niaga nanti.. boleh bayar balik kat pakcik..
.
“Tak pandai niaga??”😭
- Jangan risau.. tak pandai boleh belajar.. pakcik pun jenis tak garang . Cuma pakcik suka pada yang nampak kuat berusaha.. kalau dia serius.. pakcik 2x lebih serius bekerjasama dengan dia.
.
“Tak pandai cakap.. “😩
- Jangan risau.. pakcik ajarkan cara nak bercakap guna bahasa melayu. Mesti lebih belajar.. cakap macam pemidato.. laju macam air.. hahahhaha
.
Apa yang pakcik nak.. korang STOP hidup susah.. kalau hidup susah tapi kuat kerja. Pakcik yakin korang boleh ubah hidup.. tapi kalau korang hidup susah dan penuh beralasan.. pakcik tahu dah.. kesudahannya..😇
.
“nak 1000 daya.. kalau tak nak 1 dalih dah cukup untuk menggagalkan kita yang berfikiran negatif”😱
.
Jadi, tak nak banyak cakap lagi..😷
.
pakcik akan sharing Tips berniaga Tupperware dengan Mudah !! Tips ini pakcik dapat dari leader pakcik dari organisasi NOMBOR 1 kat Malaysia dan singapore yang ajar pakcik formula ini. Mungkin dia nampak pakcik serius .. dia bagi formula dan cara nak berjaya. Dia dah 7 kali berturut turut number 1 champion. Pakcik follow dia je. Nama dia shireen tan. Lepas berguru ngan dia. Pakcik jadi terus DIVA..  😎
.
Jika anda berminat.. jom click link  dibawah ini 👇👇👇👇
www.wasap.my/60123993947/Join+Pakcik+Tupperware+berbaloi+baloi..

www.wasap.my/60123993947/Join+Pakcik+Tupperware+berbaloi+baloi..

www.wasap.my/60123993947/Join+Pakcik+Tupperware+berbaloi+baloi..

#tupperwaremalaysia
#pakciktupperware
#syamputrarazali
#tupperwarebrandsmalaysia
#ExtendAHand
#tupperware
#tupperwareteampower


Orang kata : Usahawan ini sebenarnya seorang leader. 
Kalau usahawan tak mampu jadi leader kepada diri sendiri dan jadi leader kepada team, akibatnya bisnes akan karam.”

Bayangkan bisnes anda adalah sebuah kapal. Jika anda seorang diri nak layarkannya, anda tak mungkin boleh merentasi lautan luas.  Jika anda tak mampu jadi nakhoda kapal, dan biarkan je anak-anak kapal tak ada pemimpin...bersedialah untuk karam! haaaa...

Pakcik nak cerita yang pakcik sebenarnya tak percaya pakcik boleh dapat seramai ini rangkian pakcik dan pernah mencetuskan kontroversi sebab pakcik adalah antara orang pertama yang aktif beraksi dilaman sosial sejak 2010. Cikgu pakcik irfan khairi yang masa tu pakcik belajar macam mana nak menghadapi dunia dihujung jari. Ternyata.. untuk berjaya. Kita kena setapak lebih advanced dari orang lain. Baru meletop !!

Hari ini pakcik nak belanja u olz.. Rahsia dan tips
.
3 Rahsia pakcik cari agen jualan.
🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋
1. Niat Membantu Dia
2. Telus Cerita Apa Yang Dia Akan Dapat
3. Menjiwai Diri Dia & Tahu Apa Yang Dia Nak

Pakcik sharekan apa yang pakcik buat. Setiap bulan pakcik sendiri akan recruit agen 10-20 orang dan jangan pernah ada istilah “Putus Asa” dalam kamus perjuangan. Bila kita putus asa.. kota sebenarnya memutuskan tali pejuangan yang kita bina untuk mencapai matlamat dan impian hidup kita.
.
Apakah kita sanggup biarkan impian kita terbiar begitu sahaja??
.
Percaya dengan sepenuh jiwa raga dan mulakan dengan langkah pertama!!
.
Apakah langkah pertama kita ??
.
Dengan click link dibawah.. anda dah buat langkah pertama yang membawa anda mengetuk pintu perubahan salam kehidupan anda.

Silakan untuk ketuk
👇👇👇👇👇👇👇👇

www.wasap.my/60123993947/Join+Pakcik+Tupperware+berbaloi+baloi+nak+daftar+agen

www.wasap.my/60123993947/Join+Pakcik+Tupperware+berbaloi+baloi+nak+daftar+agen

www.wasap.my/60123993947/Join+Pakcik+Tupperware+berbaloi+baloi+nak+daftar+agen

#tupperwaremalaysia
#pakciktupperware
#syamputrarazali
#tupperwarebrandsmalaysia
#ExtendAHand
#tupperware
#tupperwareteampower












ORANG TAK BERDUIT : Sila Baca
- Tawaran setel hutang dengan cepat
🗣🗣🗣🗣🗣🗣

Pakcik Tahu,

Korang Tak berapa nak tidur lena malam tadi sebab memikirkan HUTANG yang korang pikul semakin bertambah dan banyak.
.
Hutang kad kredit tak payah bayar dia tak marah.. dia akan secara automatik akan campur interest dan cas lewat bayar hutang jer. Dari hutang 1000 dah bertambah ke 1100 pastu bulan depan 1200 dan lama lama tetibe je dah berhutang RM2000.

Mana nak dapat duit?
.
Nak pinjam along?. Kalau tak sayangkan nyawa anak anak dan family.. cuba lah pinjam. Ibarat meletakkan tali gantung kat anak anak namanya.. itu memang jenis mak ayah tak guna !!!
.
Nak kerja apa? Modal tak ada? Tak pandai ?? - Alasan masa orang tengah kusut memang begitu. Pintu hati akan gelam dan padam dan tak leh fikir dah.. 

Meh la pakcik pikirkan..
.
Cara paling senang korang adalah dengan start BERNIAGA BARANG YANG SENANG JUAL..
.
Tupperware dah 53 tahun usianyer. Kalau dah berjaya bertahan 53 tahun kat Malaysia.. maknanya sangat sangatlah kukuh dan produk nyer.. sangat sangat disukai ramai..
.
Kalau jual tupperware rasa susah ker??Orang pun dah kenal tupperware tu dan cuma tunjukkan diri anda sebagai AGEN JUALAN sahaja. Senang kan !!.
.
Jadi, pakcik nak offer.. kalau korang dah tak ada se SEN pun modal, meh pakcik dahululan duit pakcik nak bayar yuran jadi ahli Tupperware. Start bisness dan ada duit nanti.. korang bayar balik yer..
.
Kalau setuju dengan deal pakcik nie.. click kat bawah ini yer 👇👇👇👇👇👇
.
PELUANG ORANG ANDA
.
pakcik akan sharing Tips berniaga Tupperware dengan Mudah !!
.
Jika anda berminat.. jom click link  dibawah ini 👇👇👇👇

www.wasap.my/60123993947/Join+Pakcik+Tupperware+berbaloi+baloi+advanced

www.wasap.my/60123993947/Join+Pakcik+Tupperware+berbaloi+baloi+advanced

www.wasap.my/60123993947/Join+Pakcik+Tupperware+berbaloi+baloi+advanced

#tupperwaremalaysia
#pakciktupperware
#syamputrarazali
#tupperwarebrandsmalaysia
#ExtendAHand
#tupperware
#tupperwareteampower





No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH