IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Saturday, March 14, 2020

Jadi ahli Tupperware secara ansuran dengan pakcik tupperware

Ramai yang whats app pakcik nak masuk ahli dan buat bisness. Namun bila pakcik cakap yuran keahlian RM73.50, ada yang krik krik dan ada yang cakap “mahal” dan ada juga yang bagi sebab “belum cukup modal”.

Sebenarnya, nak start niaga ini tak perlu pun yuran. Start untuk cuba menjual. Usaha promote dan cari order. Duit keuntungan hasil jualan tu la yang jadikan modal beli pakej keahlian.

Dan untuk dapat keuntungan. Modal terbesar adalah USAHA. Jika join dan berkobar kobar nak mula, bila dah seminggu dan masuk ke minggu kedua, tak nampak hasil, pastinya akan terus tumpas dan korang rasa tak ada orang nak beli. Lantas beralih lah jual barang lain yang kononnya boleh dapat untung mudah. Itu lah kitaran korang. Tak cukup all out terus beralih niaga. Niaga apa pun tak akan berjaya kalau gituew.

Ingat anak anak, kalau bisness dapat untung cepat tu.. apakah ia bermodalkan air liur. Dah tentu ada juga modal permulaan. Tak mungkin hanya goyang kaki duit masuk berkepuk kecuali jadi ahli sihir jer.

Tupperware adalah bisness bagi pakcik  yang punya kekukuhan jenama dan diakui oleh semua sebab kualiti dan fungsinya yang luar biasa. Paling pakcik rasa sangat beruntung buat bisness ini sebab bisness ini tidak luput atau ada expired atau basi. Kita boleh pegang stok itu dan ia akan menjadi satu emas yang jika disimpan menjadi rare. Tupperware juga yang bestnya ia mengeluarkan edisi dan produk baru setiap bulan untuk peminatnya menjadikan koleksi untuk isi rumah. Memang pelanggan yang cari Tupperware. Tak yah jenuh nak pujuk untuk orang percaya jenama ini.

Itu yang pakcik sangat sangat suka berniaga Tupperware. Ia bukan sahaja bisness yang menggalakkan kita berniaga sebagai pasukan (team) tetapi ia menggalakkan kita menggunakan kemahiran sebagai leader untuk membantu orang lain berjaya. Itulah konsep Multi Level. Jadi, leader pun HQ tupperware bagi reward dan bonus taw. Bukan sikit sikit. 5 angka dah 11 tahun nie.

Oklah..
Berbalik pada yuran RM73.50, pakcik betul betul Nak OFFER kepada anda yang tak ada langsung modal untuk join dengan skim ansuran. Bayar aja berapa pun yang anda ada. Pakcik boleh dahulukan duit pakcik untuk bantu anda. Tetapi tidak percuma. Sebab untuk dapat hasil. Pelaburan perlu ada untuk mendapatkan hasil.

Jadi, pakcik akan bantu anda untuk dapat keuntungan itu dengan perkongsian pengalaman 11 tahun pakcik ini dalam bisness Tupperware.

Jom daftar sekarang

www.wasap.my/60123993947/Ansuran+Tupperware

#ansurantupperware


















No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH