IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali TP Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2023; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2023

Monday, April 2, 2018

Katalog Tupperware Malaysia April - Mei 2018 : Sangat awesome !! Order hubungi TEAM POWER

Assalammualaikum..
sekali lagi katalog baru datang dengan meriahnya..
ada kurma set.. ada teachers day.. dan semestinya LEVEL katalog kali ini sangat besar dan best buat picnic..
memang saya tak sabar nak mendaftarkan ahli sebab bulan ini ada FREE gift yang best !!

Tupperware sekarang memang best.. setiap bulan ada hadiah yang istemewa untuk director dan juga kepada orang baru masuk..
saya memang tak sabar nak share RAHSIA saya bermula dengan dapat award dan kereta sebijik.. memang sangat sangat tak sabar nak kembalikan 200 DIRECTOR dan 7000 ahli seluruh Malaysia..
saya sedang nak usha orang AMPANG dan PETALING JAYA..

Insyallah sangat sangat meletoppp..

oklah.. ini katalognyer..









































Disebabkan excited sangat.. maka.. katalog lintang pukang dibuatnyer,,
memang sangat menarik..
oklah.. nak bagitahu jugak nie
kepada anda yang jadi ahli bulan ini..
ini habuan anda !!








Salam

Business adalah prosess.. hahatilah setiap step secara organik.. maka di situ adalah pengalaman yang berharga dan kita dapat terjemahkan dengan mudah bila kita sendiri belajar merangkak, bertatih.. berjalan dan berlari..
.
Mungkin ada business yang masuk hari ini dan kaya RM1 juta esok sekelip mata.. namun, keindahan pancaroba prosess utk itu dia miskin sebenarnya.. dan yakinilah.. jalan pintas kejayaan adalah usaha yang pantas sahaja.. andai kita pintas untuk melangkah step ini secara organik.. maka nya.. kita culas dan tumpas sertas kandas untuk mengetahui keindahan sebuah kejayaan.
.
wah.. hover plak abam bagi ulasan Wan Nong Muzafar punya post awesome ini.. abam share yer...
(tumpan lalu sambil tunduk sopan melintas)
.
#wnm
#syamputrarazali
#tupperwareteampower


ini post dari Wan Nong Muzafar
Dear brothers & sisters
Bak pepatah orang putih. "Begin with baby steps". Maksudnya dari perspektif bisnes...kita berniaga kenalah bermula dengan merangkak dulu.
Biarlah lambat ke destinasi yang penting kita mampu belajar untuk merangkak, berjalan dan kemudian berlari dengan kemas.
Bisnes adalah proses maka kenalah kita faham setiap huraian kerja yang terlibat dan bagaimana untuk sampai ke setiap tahap yang lebih besar . Saya pun bermula dari bawah dan sedikit demi sedikit melalui ilmu yang saya belajar dan praktikan, saya mampu membangunkan bisnes secara organik.
Yang penting jangan memilih rezeki yg telah diberi. Buat jer yang terbaik...😊😊😊
Moga projek kami seterusnya diberkati dan diredhai oleh ilahi....doakan untuk kami.....amin.
Ikhlas
WNM

[ SUSAH LAH NAK JUALTUPPERWARE , SEMUA ORANG DAH JUAL.. SANA SINI .. BOLEH KER??]
9 Tahun lepas (2010) Abam dah hampir GIVE UP sebab semua orang yang abam USHA abg dekati- semuanya REJECT Abam dan mereka kata
“TUPPERWARE ini MAHAL lah.. mana mampu nak beli?”
.
Ada pun yang dah jadi DOWNLINE terus putus harap sebab selalu kata
“SUSAHlah.. saya mana ada kawan.. pastu saya mana ada MODAL”
.
semua tu buat Abam BENCI- MENCI 5x dan terus nak STOP business yang abam dah start dalam 5-6 bulan dari tahun 2010 dulu.
.
Abam rasa BUANG MASA jual produk yang Mahal dan susah nak cari orang KAYA untuk beli.. kalau ada pun yang nak beli pasti mereka minta MURAH sampai harga tawar menawar sampai TAK LOGIK dek akal.. mereka mintak harga ahli sebab mereka kata “orang lan jual harga ahli la”
.
FEDUP FEDUP sangat !!
memang rasa Tupperware nie bukan business abam yang sesuai..
.
Terus #abamtupperware amek keputusan.. nak STOP.. dan abam pikir balik.. kalau STOP.. aku nak jual apa lagi.. kan dah 3 bulan buang masa belajar jual tupperware.. takkan lah kena reject sikit je terus rasa give UP.. takkan kerana ada sorang dua yang reject terus nak TUKAR bisness lain dan start benda baru dan jual benda lain yang kita pun tak tahu ia boleh jual atau lingkop jugak..
.
arrgghhhhh (jeritan batin abam masa tu.. kompius nak teruskan atau tidak).. masa tu abam tanya mak abam last sekali..
.
mak cakap “cuba je lah nakkk.. asalkan jangan berhenti kerja ko tu.. “
.
memang itulah kata kata mak abam yang buat abam tanam misi selama 6 bulan dan pahat kat hati..
“Kalau BULAN INI (Disember 2010) TAK NAMPAK hasil.. aku akan Tukar barang lain..”
.
Abam pun terfikir”Takkan nak tukar dan tukar dan tukar.. SAMPAI BILA?? nak jadi KATAK lompat melompat !!
.
STOP fikir negetif.. REMPUH dan terus aja PANDANG DEPAN !!
bulan DISEMBER orang semua simpn duit nak beli barang dapor dan barang anak sekolah.. boleh ker?? ada lagi suara negatif kat kepala nie. nasib abam tak hantuk kan kepala kat dinding. cuma abam basuh dengan baca kisah orang lain yang berjaya.. orang lain boleh berjaya.. kenapa aku tak boleh??? kenapa??
.
Abam terus dapat IDEA dan cara paling BEST untuk buat sedikit demi sedikit.. dan akhirnya abam dapat FORMULA yang datang dari pengalaman yang berlaku.. bulan Disember abam all out abis abisan sebab memang cabar diri. ini bukan main main lagi. nak main.. masa main .. ini soal cari duit periuk nasi..
.
Dipendekkan cerita.. Abam dah tahu cara yang bukan TEORI dari buku.. INI REALITI !! Hasil dari pengalaman abam sendiri.. pengalaman abam adalah universiti abam. tak yah masuk universiti pun boleh berjaya weii.. cuma kalau masuk tu ada sikit rasa bangga ler.. itu jer..
.
JOM Dapatkan Naskah “MINGGUAN WANITA” dipasaran. buka Muka surat 88 yer. semua abam dah cerita kat dalam tu..
.
Terima kasih yer pilih abam jadi ikon ruangan tu. semoga menjdi inspirasi kisah abam yer..
PELUANG TERBUKA LUAS
—�—�—�—�—�—�—�—�—�—�—�—
- kalau dah baca majalah tu..
.
Ringkas dan padat apa yang abam nak perkatakan.. adalah..
.
No. 1 - Abam nak pelawa anda yang ingin dan berhasrat nak cari extra INCOME secara part TIME atau pun Full TIME.. boleh cuba dan niaga produk yang saya juga jual. iaitu TUPPERWARE. ramai tak menyangka abam hanya part time sahaja dalam bisness ini.. strategi tu yang penting..
No.2 - Soal modal dan tak pandai perkara kedua. modal boleh cari, dan tak pandai boleh belajar. Paling PENTING. anda KUAT BERUSAHA !!. kalau anda kuat berusaha.. niagalah apa sahaja dan strategi yang BETUL pasti membuah HASIL
.
No.3 - Daftar dengan Team Abam .. (Tupperware Syamputra Razali) dan semua agen TEAM POWER untuk ketahui FORMULA kejayaan TEAM POWER. Abam tak ada sikit pun nak sorok. semua Abam ceritakan dan anda yang menentukan apa yang anda nak selepas itu. Abam ada whats app GROUP untuk kita share kat situ..
.
Jadi, Jangan bertangguh lagi..
Click sekarang untuk daftar sebagai agen Jualan Tupperware dan buat duit dengan TUPPERWARE.
.
click sini..
www.wasap.my/…/saya+Nak+Join+Jual+TUPPERWARE+Sekarang+denga…
.
Call pun boleh
0123993947
p/s.. sayang MINGGUAN WANITA ketat ketat
#mingguanwanita
#syamputrarazali
#tupperwareteampower













































Assalam..
Jom cuci mata tengok katalog baru yang dasyat ini !





sebelum itu..
Saya nak pelawa sesiapa yang berminat nak buat duit dengan menjalan perniagaan ini..



http://tupperwareteampower.blogspot.my/2017/12/pencarian-agen-jualan-tupperware-jom.html



Dah lama nak berniaga?
Tak Tahu nak berniaga apa?
Modal tak ada?
Tak pandai dan tak ada pengalaman berniaga?
Boleh ker berjaya?

tapi dalam hati anda ..

NAK BERJAYA !!
Orang lain boleh.. aku pun boleh juga !!
Kenapa orang lain buat .. aku tak boleh.. orang lain pun suri rumah jugak..




setalah 8 tahun saya di perniagaan ini.. secara SERIUSN saya cakap.. saya hanya buat business ini secara ONLINE sahaja. Tupperware yang ubah hidup saya berubah 360 darjah..

semua orang macam tak cakap.. saya cuma seorang lelaki gemok yang punya pendapatan kais pagi makan pagi dan kini,... saya berjuang dan menikmati kehidupan yang berbeza seperti 8 tahun lalu..

1.Ikat perut nak beli makanan dan hanya memendam rasa sahaja
2. sentiasa poket kosong dan jimat cermat sebab duit habis kepada HUTANG bank yang membelengu diri..
3. sentiasa elak dan jauh jauh bile keluar makan dengan mak ayah atau keluarga.. takut kena bayar atau kena paw suruh belanja.. walhal duit tak ada langsung.
4. pergi kerja naiki moto sebab naik kete MYVI minyak mahal dan umah sewa plak tu sedangkan  umur dah 30 tahun.. aset langsung tak ada. duit tak cukup.
5. rasa malu sebab seluar dalam pun nak beli berkira dan kekadang baju pun lusuh.. sebab nak jimat .. hujung minggu cukup bulan.. lunch pun makan maggie..

Ramai yang tak caya bile saya dedahkan isu ini.. dan paling saya tak mampu nak cerita.. kisah saya makan SISA di McD atau KFC.. saya tak sanggup nak tulis kat sini.. bimbang ada air mata yang mengalir deras..

itu sebab saya nak sangat berjaya.. dan saya tak nak main main kalau buat bisness lagi.. saya dah gagal banyak benda.. takkan saya nak gagal lagi.. saya kena berjuang.. mak ayah perlukan duit untuk mereka ke haji atau umrah... itu cita cita mereka.. saya perlu kejar matlamat ini.. saya nak hidup senang bukan untuk bermewah.. tapi nak rasa nikmat hidup ini,, !!

KEHIDUPAN SAYA BERUBAH 360 darjah
************************************
-> Boleh ke KAYA syam ngan jual plastik??
-> Skrg kau dah geng Makcik Party Tupperware Hahaahaha (ketawa sindir)
-> Berapa banyak sangat pun untung jual plastik nie ??
.........
Semua DIALOG ini abam dah puas dengar dan masih terniang niang sejak awal awal masuk dengan cuma RM44.00 sahaja komisen pertama dan diketawakan orang bila mengangkut tupperware kesana kesini.. asal ada event apa apa.. abam edarkan katalog dan ada yang buang pun katalog tu.. orang kata muka tebal jer nak niaga..
.
Biarlah apa orang nak kata.. Abam fikirkan “Mak dan ayah kat rumah nun.. nak makan apa??.. mereka mesti nak jugak rasa hidup senang”.
.
Setiap kali rasa DOWN.. Abam pasti kembali kepada matlamat nak dapat EXTRA INCOME untuk “Hidup Senang dengan MAK AYAH..” . Abam teringin nak shopping g pasar atau mana mana dengan amek je barang tu tanpa tengok harga.. asal mak dan ayah suka barang tu.. “BAYAR sahaja..”
.
Itu matlamat abam walau banyak benda berlaku dan ramai yang tak percaya bisness ini boleh buat duit !!
.
Tujuan kali ini post abam bukan nak menunjuk nunjuk.. tapi abg nak SHARE.. kehidupan abam dah bertukar 360 darjah dan kini.. nikmat itu dah sedikit sedikit dapat dirasai..
.
Syukur alhamdulillah..
.
Abam nak anda juga yang patah semangat untuk teruskan perjuangan menjual benda plastik ini.. kembali kepada matlamat asal dan gunakan STRATEGI yang betul.
.
Abam sedia membantu untuk tunjukkan TEKNIK ONLINE yang abam buat dan lakukan sehingga apa yang abam dapat hari ini !!!
.
Semoga apa yang abam tunjuk pagi ini.. bukan berniat utk riak atau menunjuk nunjuk.. jujur kata hati abam nak share keseronokkan dari RM44 bertukar RM29,000.00 dalam sebulan.. (Gambar last sekali)
.
Ini Number abam yang perlu dihubungi untuk anda yang nak tahu caranya...


012-399 3947  - Ini whats app saya

.
boleh juga click nak tengok pages saya —> bit.ly/syamputra
—> bit.ly/syamputra
—> bit.ly/syamputra
.
blog pun ada
www.tupperwareteampower.blogspot.com
.
www.tupperwareteampower.blogspot.com
.
Salam

Syamputra Razali TP
0123993947


No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH