IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Wednesday, April 25, 2018

Kursus Buat Blog dengan Syamputra Razali - Teknik buat blog paling mudah dan pantas serta berkesan

Kursus Buat Blog dengan Syamputra Razali - Teknik buat blog paling mudah dan pantas serta berkesan

PELUANG UNTUK TEAM POWER
-----------------------------------------------
Jika anda dah rasa macam krik krik je sales bulan ini dan sunguh sungguh nak niaga Tupperware..
ABAM akan bantu korang untuk ajar buat BLOG..
Tak yah jumpa.. ONLINE pun dah boleh.. asalkan korang nak belajar dan tak banyak alasan.. Kalau banyak sangat songehnyer.. contohnya " tak ada masa?".. "tak pandai la.."
--> memang abam tak kuasa.. dan u olz kena buktikan u olz serius nak belajar..
.
Pandai itu akan datang selepas belajar sungguh sungguh dan korang kena tahu.. setiap yang tak pandai.. akan pandai bile dia belajar dan terus istiqamah dalam belajar..
.
Abam nak korang buktikan yang korang memang buat niaga Tupperware.. dan buktikan ada sales sikit walaupun ciput.. kalau sales pun TELOR.. pastu nak belajar buat blog.. macam "sesuatu" jer.. mesti nanti nak jual Tippuware.. atau jual benda lain.
Jadi, abam nak cari orang yang serius.. 1-2 orang pun dah okays.. abam nak kualiti.. bukan kuantiti..
.
Orang baru yang baru join TEAM POWER pun abam bukak peluang,, bile dah buktikan yang korang memang serius nak niaga.. Orang lama yang dah lama tapi masih kat takut itu pun abam akan bantu tunjukkan cara nak buat blog.
.
Abam tak letak harga untuk belajar.. harganya adalah sebuah hati yang tulus suci untuk belajar.. dah cukup memadai.. so, apa lagi.. whats app abam sekarang..
.
Ohh ya.. kalau korang malu.. malu.. jangan nangis bile ada orang yang baru pecut dan meletop letop.. abam dah semangat dah nie..
meh la whats app abam ya..



No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH