IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Thursday, April 11, 2019

Cara Nak kekalkan momentum semangat membara dalam berniaga

Assalam

Skill paling susah bagi pakcik salam 10 tahun buat Tupperware ini adalah skill mengekalkan semangat. Bukan skill marketing, hiring, fundraising, networking, finance, dan sebagainya.

.
Kenapa skill mengekalkan semangat ni penting?

.
1. Bagi pakcik Dalam perjalanan kita nak jadi usahawan berjaya atau nak capai goal kita, kita akan jumpa macam2 dugaan. Pepatah cina ada cakap, sebelum jumpa naga kita akan jumpa singa, buaya, monyet, harimau, gajah. Kalau semangat kita patah masa jumpa buaya, habisla kita.

.
2. Selalunya, plan yang kita buat tu daripada 10, 1 je yang jadi. Lagi 9 tu kelaut dan akan membuatkan sales jatuh, relationship putus, staff diberhentikan, depression, emosi tak terkawal, rambut gugur semua tu lah. Kalau semangat kita patah, tak sempat kita jumpa plan kita yang menjadi tu.. badan akan jadi lemah dan semangat boleh terus musnah

.
3. Bila plan kita tak menjadi, maka datangla haters2 sekalian alam menembak kita kat Internet dan masa tu akan memberi dugaan besar sebab kita akan dibuli online. Takde sape nak backup orang kena tuduh kat Internet ni. Kebanyakan masa, kita kena berjuang sorang dan cheerleaders kita adalah diri kita sendiri. Kalau semangat kita patah, kita tak dapat rasa pujian bila plan kita menjadi nanti.

.
4. Skill ni wajib ada bagi setiap orang bisnes. Ada cara sebenarnya nak kekalkan semangat. Itulah datangnya buku2, seminar2, video2 motivasi, semua tu boleh menjadi bahan untuk kita mengekalkan semangat kita.

5. Orang bisnes adalah orang yang semangat dia kena tinggi. Biar nampak lembik diluar tapi didalam hati kita semangat membara. Biar kita kurang segalanya tapi semangat kita melebihi orang yang punya segalanya.

.
Sempena hari Jumaat ni, banyakkan lah berdoa mohon kepada Tuhan supaya sentiasa kuatkan semangat kita. Semangat tak boleh dibeli dengan wang ringgit. Kita join seminar jalan atas bara api pun belum tentu semangat bisnes kita sama tinggi macam tu.

.
Elakkan daripada percaya benda2 tahyul hanya semata2 nak menguatkan semangat kita. Banyakkan bergaul dengan orang positif, baca benda yang positif, insyaAllah skill mengekalkan semangat kita akan semakin hebat. Cubalah!



KHAS BUAT ANDA YANG BARU NAK JOIN
———————————————-
.
#JUMPA MALAM INI - JUMAAT - JAM 9.30mlm - 13 APRIL 2019.
.
Preview #CLASS Online Pakcik. class diadakan di Whats App “Future NEWBIE”
.
#Pengalaman 10 tahun pakcik dalam dunia perniagaan TUPPERWARE.. pakcik share kan #Rahsia dan teknik Formula yang pakcik bina sehingga kekal #Champion sehingga kini
.
100% PERCUMA!
.
100% PERCUMA!
.
100% PERCUMA!
.
Yes, tuan puan boleh masuk group ini untuk review sendiri dan berkenalan dengan pakcik sebelum membuat #keputusan nak JOIN MEMBER Tupperware.
.
50 orang pertama sahaja pakcik perlukan dan untuk yang masuk dan buat keputusan.. #SPECIAL GIFT pakcik akan berikan (pakcik tunjukkan didalam group whats app mlm ini)
.
#APA YANG BAKAL TUAN PUAN PELAJARI DALAM CLASS ONLINE PAKCIK MALAM  INI??
.
.
5 + 1 (Bonus) Topik #PENTING yang anda tidak boleh dapatkan di mana-mana secara #ONLINE. Sambil golek golek atas katil ataupun sambil goreng ikan akan boleh belajar. Sebab pakcik faham. Anda perlukan GUIDE secara online. Paling best pakcik menggunakan #VOICE note untuk lebih faham seolah olah belajar dari class face to face. Dan kemudian ada sesi soal jawab. Class Online ini pakcik buat sekerap yang boleh sehingga anda jadi mahir dan pandai berdiri dengan kaki sendiri.

.
.
☑ TEKNIK POWER- Cara yang pakcik gunakan untuk dapatkan sales secara BORONG
.
☑ Marketing PROP - Formula untuk jadi berbeza dari pesaing bisnes Tupperware dan brandingkan diri supaya menyerlah bagaikan kejora diangkasa
.
☑ AIDA FORMULA -Cara dapatkan sasaran pelanggan anda dengan TEPAT dengan membuat ayat pelaris yang boleh memukau prospek.
.
☑ ZERO Kos Marketing - Tak payah ada modal nak buat fb ads pun.. order masuk bagaikan air hujan dari langit. Teknik “KSP” yang sangat mengkagumkan
.
☑ STRATEGI FORM’e - Teknik super sales yang terbukti boleh close sales di Online dan juga Offline
.
#BONUS : WIN THE WAR TOP STRATEGY.. (Pakcik akan bongkarkan teknik paling pantas untuk meletop dalam bisness Tupperware)
.
Apa #Teknik ‘TP’ yang ahli team power kami guna untuk tingkatkan jualan dari RM 1k sebulan sehingga RM 150k sebulan konsisten dalam masa 9 bulan.
.
Jangan Lepaskan peluang keemasan bernilai tinggi ini!
.
100% PERCUMA UNTUK #SERIUS NAK UBAH HIDUP SAHAJA
.
.
Click  sekarang :-
.
http://www.wasap.my/60123993947/Class+Online+Pakcik+Tupperware

http://www.wasap.my/60123993947/Class+Online+Pakcik+Tupperware

http://www.wasap.my/60123993947/Class+Online+Pakcik+Tupperware
.
.
#INFO CLASS:
.
SPEAKER : Syamputra Razali (Pengasas Organisasi Team Power)
- Peneraju Perniaga Online Tupperware Di Malaysia
WAKTU : 9.30 mlm
TARIKH : 13 APRIL 2019.
LOKASI : Whats app GROUP (Rumah masing masing)
.
Dapatkan maklumat lanjut di www.tupperwareteampower.blogspot.com
.
Sebarang pertanyaan hubungi direct Pakcik Tupperware di talian :
.
012 399 3947
012 399 3947
012 399 3947

.
Bertindak segera sebelum pendaftaran ditutup setelah CUKUP KUOTA. Kita Jumpa Malam ini.. 🌸




No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH